Gå til innhold

Dyreforsikring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken dyreforsikring er du fornøyd med/synes er best? Og hvorfor er du fornøyd med den/synes den er best?

Får snart en kattunge i hus 😻

Anonymkode: 0fe7f...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agria (i 2 år) og LO Favør dyreforsikring (Fremtind/Sparebank 1) (i 12 år).

Begge har online veterinær, noe vi har brukt et par ganger og sluppet veterinærvakta og den høye prisen de tar. (Fikk veiledning på sårstell)

Synes kanskje LO sin er enklere å finne fram i, for det er veeeeldig mange utgaver av forsikring hos Agria. Men på Agria får en kanskje bedre skreddersydd akkurat den forsikringa som passer din økonomi og ditt dyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige, aldri hatt noe tull og enkelt når de betaler alt og gir deg beløpet på egenandelen etterhvert. Ved lengre sykdom så synes jeg det var lettere enn med Agria og hadde en kamp med de når hunden knekte foten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Agria på kattene. Hadde Gjensidige før, men måtte betale 60.000 i egenandel da den ene katten ble påkjørt og måtte opereres. Hjalp lite å ha dekning på 30.000 da gitt. Operasjon av bekken på katt er DYRT. Dessuten så syns jeg de jeg snakket med i Gjensidige var veldig lite trivelige og ufine da jeg hadde noen spørsmål om forsikringen. Virket som de hatet jobben sin. 

Anonymkode: c52d6...962

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig velger jeg å være eget forsikringsselskap. Om man er katteeier over mange år, med flere katter, og kontroll på økonomien, så vil det lønne seg. 

Anonymkode: 54efc...72b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...