Gå til innhold

Damer: Har du hjulpet kjæresten din med stil på klær og hår/skjegg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 15 år. Han har alltid vært opptatt av utseende. Men mer i den eksperimentelle måten. Ønsker å skille seg ut litt. Har måtte sagt ikke flere tatoveringer og vær så snill og klipp håret når du ikke gidder å style det. Sokker og truser har jeg alltid kjøpt og sneket inn i skapet🤣 nekter jo å kaste noe. Når vi møttes brukte han bare sorte klær med hodeskaller. Han har fått litt flere flere farger nå🤣

Anonymkode: 5aa8c...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt behov for det, siden han har en helt ok stil. Vi er begge gode på å daffe rundt i pysjbukser/joggebukser hjemme, men skifter til noe "ordentlig" når vi skal ut av huset. 

Jeg liker menn med skjegg, men foretrekker faktisk at han barberer seg. Dette fordi han var vant til å være barbert da vi traff hverandre, og jeg ønsker ikke å endre han.

Anonymkode: 891b9...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Min har fin stil, men HATER å shoppe. Så han syntes det er fint når jeg er med. Da er shopping unnagjort på 30 min🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hjulpet han med det. Han har to ulike stiler, en jobbstil og en annen stil på fritiden. Han er flink og nøye med både farger på klær, sko, hår og skjegg når han har skjegg. 

Anonymkode: 62043...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan var han mtp klær og stil generelt da dere møttes? Har du hjulpet han til en bedre stil på klær og hår/skjegg? Hvor mottakelig var han evt for dette?

Anonymkode: 6725b...67d

Kunne ikke falt meg inn å prøve å korrigere utseende til mannen min.

Grunnen til at jeg falt for han, er at han er den er. Samtidig er det irrelevant for meg om han har 3 dagers skjegg eller 3 mnd skjegg. 

Anonymkode: bb2bd...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kunne ikke falt meg inn å prøve å korrigere utseende til mannen min.

Grunnen til at jeg falt for han, er at han er den er. Samtidig er det irrelevant for meg om han har 3 dagers skjegg eller 3 mnd skjegg. 

Anonymkode: bb2bd...bb4

Jeg også, det eneste jeg gjør er å hjelpe han å klippe barten innimellom.

Anonymkode: 6191c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han spør hva jeg mener om det han kler på seg eller vil kjøpe, så svarer jeg ærlig.  Men jeg har aldri blandet meg eller inn i hvordan han kler seg.  
Har venninner som kjøper alle klærne til mennene sine - selv undertøyet.  Etter noen år er mannen aldeles hjelpeløs, og vet ikke hva som passer til hva.  Skjønner ikke at menn vil ha sånne damer, og omvendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frivillig. Jeg ble sammen med eksen min, og likte han slik som han var. Han var stelt og så bra ut. Men så så han bilder av en eks av meg, som var veldig pen, men kledde seg noe voksent (vi var ca 20). Og da la han om stilen sin med skjorter og cordfløyelbukser, og endret frisyren og bleiket håret.

Da det ble slutt og han ble sammen med ei ny, byttet han stil igjen. Nå ser han ut som en Harley Davidson dude. Vet ikke om det er slik eksene hennes er, eller om det er hans egen stil. Håper det siste. Synes alle bør være seg selv, og samtidig være ren og stelt, selvsagt.

Anonymkode: 1a473...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke frivillig. Jeg ble sammen med eksen min, og likte han slik som han var. Han var stelt og så bra ut. Men så så han bilder av en eks av meg, som var veldig pen, men kledde seg noe voksent (vi var ca 20). Og da la han om stilen sin med skjorter og cordfløyelbukser, og endret frisyren og bleiket håret.

Da det ble slutt og han ble sammen med ei ny, byttet han stil igjen. Nå ser han ut som en Harley Davidson dude. Vet ikke om det er slik eksene hennes er, eller om det er hans egen stil. Håper det siste. Synes alle bør være seg selv, og samtidig være ren og stelt, selvsagt.

Anonymkode: 1a473...6f3

Jeg er TS, og er helt enig med deg, alle må være seg selv. Men når det kun er små justeringer som skal til, tenker jeg det burde være innafor. Han jeg dater f.eks, har en helt fin og grei stil, men han skjønner ikke fargekoder og størrelser. Han bruker gode merker og materialer men det er bare den lille justeringen der. Og det samme på frisyre og skjegg; liten justering på valg av frisør og hyppighet, samt litt kortere skjegg. Jeg vil ikke si at det er å korrigere noens utseende akkurat. Det blir vel som når jeg lærte meg å blende ut sminken fremfor å bare klæsje det på slik man gjorde på ungdomsskolen ;) 

Anonymkode: 6725b...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...