AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Del Skrevet 21. februar 2024 Hvordan var han mtp klær og stil generelt da dere møttes? Har du hjulpet han til en bedre stil på klær og hår/skjegg? Hvor mottakelig var han evt for dette? Anonymkode: 6725b...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Nei, han er veldig opptatt av slikt selv, og har god stil. Er vel heller omvendt her, selv om håret får han i liten grad ha noe å si om. Vil jeg ha lugg og han foretrekker at jeg ikke har det blir det lugg. Angående klær er jeg mer åpen. Synes det er veldig ok at han kjøper klær til meg også. Jeg hater å shoppe. 😆 Anonymkode: bb078...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 Hahahaha, ja! Han gikk i klær som knapt passet han. Han er over 190 høy og klærne han hadde var vel sikkert fra VGS. Jeg fikk låne kortet hans og gikk amok, nå ser han veldig fresh ut hele tiden. Han var ekstremt mottakelig, heldigvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, han er veldig opptatt av slikt selv, og har god stil. Er vel heller omvendt her, selv om håret får han i liten grad ha noe å si om. Vil jeg ha lugg og han foretrekker at jeg ikke har det blir det lugg. Angående klær er jeg mer åpen. Synes det er veldig ok at han kjøper klær til meg også. Jeg hater å shoppe. 😆 Anonymkode: bb078...c68 Romilo skrev (2 minutter siden): Hahahaha, ja! Han gikk i klær som knapt passet han. Han er over 190 høy og klærne han hadde var vel sikkert fra VGS. Jeg fikk låne kortet hans og gikk amok, nå ser han veldig fresh ut hele tiden. Han var ekstremt mottakelig, heldigvis TS her. Så herlig og gøy å høre dette. Jeg føler jeg har møtt en uslepen diamant, en helt fantastisk fin fyr, og også fysisk attraktiv, men han har null peiling på stil 😆 Så da håper jeg at jeg etter hvert kan få hjulpet han litt, haha. Hvor lang tid tok det fra dere møttes, før hjelp ble tilbudt og mottatt?😜 Anonymkode: 6725b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Del Skrevet 21. februar 2024 Pen på første date. Nå uteligger og helskjegg + bustete hår. 🙂↕️😌 Anonymkode: 78ee1...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 21. februar 2024 #6 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Så herlig og gøy å høre dette. Jeg føler jeg har møtt en uslepen diamant, en helt fantastisk fin fyr, og også fysisk attraktiv, men han har null peiling på stil 😆 Så da håper jeg at jeg etter hvert kan få hjulpet han litt, haha. Hvor lang tid tok det fra dere møttes, før hjelp ble tilbudt og mottatt?😜 Anonymkode: 6725b...67d Tjaa... jeg var jo venn med min samboer i en god stund først, men jeg tipper jeg sa det typ en måned inn i forholdet kanskje. Jeg er også ekstremt direkte av meg, så gikk ikke rundt grøten eller noe. Var bare å si at "du, den der passer ikke, kan du ikke være så snill og få deg klær som passer? Jeg hjelper deg" og så var det gjort 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 21. februar 2024 #7 Del Skrevet 21. februar 2024 Man skal vel ha vært sammen en stund før det er noe god idé å "hjelpe" til med stil. Det hadde jeg tatt som et rødt flagg om det kom i starten av forholdet, for det hadde jeg bare tolket som at jeg ikke er bra nok, noe som også ville vært tilfelle når man har sånn behov for å endre partneren. Så trå forsiktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Del Skrevet 21. februar 2024 Romilo skrev (1 minutt siden): Tjaa... jeg var jo venn med min samboer i en god stund først, men jeg tipper jeg sa det typ en måned inn i forholdet kanskje. Jeg er også ekstremt direkte av meg, så gikk ikke rundt grøten eller noe. Var bare å si at "du, den der passer ikke, kan du ikke være så snill og få deg klær som passer? Jeg hjelper deg" og så var det gjort Hehe skjønner! Jeg hadde håpet at han selv skulle komme med en kommentar angående klær og stil sånn at jeg kan benytte muligheten til å foreslå det. Men vi har bare vært på noen dates, så skal avvente det litt enn så lenge! Kan godt vente noen måneder. Vi er dog enige om at vi trives veldig godt i hverandres selskap og ønsker å ta det videre🥰 - TS Anonymkode: 6725b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Del Skrevet 21. februar 2024 Han er opptatt av hvordan han ser ut. Har og skjegg har jeg aldri fått være med å bestemme. Har sagt hva jeg syns da. Klær kjøper oftest jeg til han. Han kjøper noe selv, men vi har sånn ca samme smak her, så det går greit. Når vi møttes hadde han mer skjorter, og jeg har fått han mer over på en sportslig stil. Men han liker det også. Anonymkode: b43f1...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #10 Del Skrevet 21. februar 2024 Arild37 skrev (Akkurat nå): Man skal vel ha vært sammen en stund før det er noe god idé å "hjelpe" til med stil. Det hadde jeg tatt som et rødt flagg om det kom i starten av forholdet, for det hadde jeg bare tolket som at jeg ikke er bra nok, noe som også ville vært tilfelle når man har sånn behov for å endre partneren. Så trå forsiktig Han er bra nok, men med litt hjelp til stil blir han enda bedre. Akkurat nå matcher vi ikke helt der jeg har skikkelig gjennomført stil og han går i klær som til og med er helt feil størrelse til han😅 trår selvsagt forsiktig, men det er vel ikke noe svart-hvitt svar på dette, alt avhenger vel av den interne kommunikasjonen. - TS Anonymkode: 6725b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #11 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her. Så herlig og gøy å høre dette. Jeg føler jeg har møtt en uslepen diamant, en helt fantastisk fin fyr, og også fysisk attraktiv, men han har null peiling på stil 😆 Så da håper jeg at jeg etter hvert kan få hjulpet han litt, haha. Hvor lang tid tok det fra dere møttes, før hjelp ble tilbudt og mottatt?😜 Anonymkode: 6725b...67d Jeg har alltid vært åpen for hans innspill angående klær. Han er så flink med slikt, så ble naturlig å spørre ham veldig fort. Synes han er helt utrolig angående dette. Om jeg skal tvinge meg til å kjøpe en kjole for eksempel ender jeg opp med å prøve mange, og ingen sitter liksom. Han har på 20 år bommet to ganger, ellers sitter alt han kjøper til meg. Han kan kroppen min. 😄 Anonymkode: bb078...c68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 21. februar 2024 #12 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er bra nok, men med litt hjelp til stil blir han enda bedre. Akkurat nå matcher vi ikke helt der jeg har skikkelig gjennomført stil og han går i klær som til og med er helt feil størrelse til han😅 trår selvsagt forsiktig, men det er vel ikke noe svart-hvitt svar på dette, alt avhenger vel av den interne kommunikasjonen. - TS Anonymkode: 6725b...67d Ja, her avhenger det av hvordan man sier ting. Jeg har feks ingen problem med at dama sier en genser ikke var helt min stil om jeg spurte om hva hun synes om en ny genser, men ville blitt litt skeptisk om hun plutselig fikk for seg at hele stilen min er dårlig og at alt må byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #13 Del Skrevet 21. februar 2024 Ikke i positiv retning😂 Mannen min hadde og har fortsatt en veldig tydelig og kledelig stil, jeg komplimenterer han ofte og synes han ser bra ut både til hverdag og fest. Samtidig er jeg mye mer avslappa enn han i klesveien, jeg går gjerne i koseklær på butikken, bryr meg ikke om mine klær ser litt rufsete ut så lenge de er rene og praktiske, der har jeg hatt litt påvirkning på han også, det skjer oftere at han kler seg litt shabby nå enn for ti år siden. Anonymkode: ae486...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #14 Del Skrevet 21. februar 2024 Arild37 skrev (Akkurat nå): Ja, her avhenger det av hvordan man sier ting. Jeg har feks ingen problem med at dama sier en genser ikke var helt min stil om jeg spurte om hva hun synes om en ny genser, men ville blitt litt skeptisk om hun plutselig fikk for seg at hele stilen min er dårlig og at alt må byttes ut Jeg hadde aldri sagt det sånn, «du har dårlig stil og jeg må hjelpe deg». Hadde ventet til et passende tidspunkt der han (forhåpentligvis) selv kommenterer stilen/klærne sine osv. Han har allerede sagt at han har dårlig stil mtp innredning i leiligheten sin og at han er veldig åpen for hjelp der. - TS Anonymkode: 6725b...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. februar 2024 #15 Del Skrevet 21. februar 2024 (endret) Ja, en god del. Han brukte hvite 100% bomullssokker, hadde ett øyebryn (to, men sammenvokste), sveis som tatt fra en Star Wars-film, veldig enkle klær (copy-paste samme antrekk 5 ganger), sko som var 2 størrelser for store (moren hans venter vel bare hele tiden på at han skulle vokse ut av neste par hun kjøpte). Var ikke så mye å gjøre med ansiktshår da - det var ikke nok der til å style. I tillegg masse flass - han brukte alt-mulig-såpe til hele kroppen OG ansiktet. Han var initielt imot at jeg skulle komme med noen tips, men jeg liker veldig godt å komme med PRAKTISKE tips til styling: ting som både er enkle å følge, får en til å se bedre ut, men også til å føle seg mer konfortabel Ga han rett og slett smting i gave som han kunne prøve ut, men absolutt uten krav om å forplikte seg til å bruke de. Han var fornøyd, så da fikk keg holde på som jeg ville 😁 Nå skjønner han heldigvis også selv verdien av å ha ting som er praktiske, passer han og hva han selv føler seg konfortabel i. Er man komfortabel i egen stil så føler man seg også mer selvsikker 😌 Vi er nå så å si helt enige i hva han passer i. Endret 21. februar 2024 av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. februar 2024 #16 Del Skrevet 21. februar 2024 Han har og hadde en fin stil, så jeg har ikke noe for å endre ham. Men, jeg kan gi ham råd og tips om han ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #17 Del Skrevet 21. februar 2024 Ja, men sikkert motsatt av hva de fleste her snakker om 😅 Han har hatt lyst til å få skjegg og langt hår lenge, men har fått motstand fra familien som mener det ikke ser bra ut på noen. Jeg liker det derimot, så nå har han begynt å la det vokse. Han har også blitt mer komfortabel i praktiske klær, fremfor å føle at han må se så «ordentlig» ut hele tiden. Anonymkode: 3ec36...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #18 Del Skrevet 21. februar 2024 Traff verdens søteste med fin nok stil Men han var ytterst forsiktig med penger etter noen litt harde år før han traff meg og hadde unnet seg lite nytt. Liker ikke å gå i butikker. Jeg har visst en radar for gode tilbud til alle andre enn meg selv og fant mye han trengte, og kjøper også ting jeg vet han vil se flott ut i. Jeg vet han liker myke plagg, fleksible klær og misliker stiv dongeri. Han er åpen for alt av farger omtrent og jeg kjøper jo da ting jeg vet han vil like. Har ikke forandret ham, men har nok sørget for litt fornyelse som var nødvendig og gitt litt mer utvalg 😅 Anonymkode: 00858...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #19 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Traff verdens søteste med fin nok stil Men han var ytterst forsiktig med penger etter noen litt harde år før han traff meg og hadde unnet seg lite nytt. Liker ikke å gå i butikker. Jeg har visst en radar for gode tilbud til alle andre enn meg selv og fant mye han trengte, og kjøper også ting jeg vet han vil se flott ut i. Jeg vet han liker myke plagg, fleksible klær og misliker stiv dongeri. Han er åpen for alt av farger omtrent og jeg kjøper jo da ting jeg vet han vil like. Har ikke forandret ham, men har nok sørget for litt fornyelse som var nødvendig og gitt litt mer utvalg 😅 Anonymkode: 00858...706 Høres veldig ut som hvordan jeg ser det for meg her, bortsett fra den økonomiske biten (tror jeg). Jeg kommer heller ikke til å forandre han, men han har veldig stort potensiale og jeg vil bare så gjerne få fremhevet de fine trekkene hans😍 - TS Anonymkode: 6725b...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #20 Del Skrevet 21. februar 2024 Nei 🥰 han har alltid velstelt hår og skjegg. Og fine klær. Anonymkode: 54b03...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå