Gå til innhold

Du med partner, hvor ofte vil du ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dere med partner, hvor ofte vil dere ha sex, og hvilket kjønn er du? 
vi har sex en gang i uken, men kunne godt ha gått 2 uker for min del. Mannen ville hatt sex 2-3 ganger i uken😅 

Er nysgjerrig på om det er sånn at menn ofte vil ha sex oftere enn det damer vil🤔

Anonymkode: 59414...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha sex 3-4 ganger i uken. Av og til noen dager etterhverandre, og av og til ca annenhver dag. Tror mannen er ganske lik, for vi har i hvert fall sex slik jeg nevner.

Må nevnes at jeg kommer hver gang, og ofte to ganger, og min teori er at de som gjerne ikke gjør det ikke føler på samme behovet menge sex?

Anonymkode: 2d494...c02

• Liker 1
Skrevet

Hei, vi er et par i som har mye 6, siste døgn 3 ganger, like høy libido begge 2, vi er i 50 åra

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Samme med mannen. 

Anonymkode: a78fc...f57

• Liker 1
Skrevet

Jeg: Hver dag.

Han: Hver annen til tredje dag.

K36

Anonymkode: 997f4...1f0

• Liker 1
Skrevet

Her har vi lik lyst. Vi begge vil vel ha sex daglig, men med barn, trening, jobb og alt som hører hverdagen til blir det varierende hvor ofte vi har sex. Varierer alt fra 3-8 ganger i uka, oftest 4. Men ser det positive med det og det er at vi får lengtet litt etter hverandre. 

Anonymkode: f7896...280

• Liker 1
Skrevet

For meg holder det med 2-3 ganger i måneden. Er ikke spesielt opptatt av sex noen av oss. Jeg er 44, samboer er snart 54. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha sex flere ganger om dagen, typen er fornøyd med 2 ganger om dagen, men blir gjerne med på flere :)

K30

Anonymkode: c5e25...d61

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 29, han er 30. Vi har det 1-2 ganger i uken, ofte i helgene. Hverdager går til jobb og annet så blir ganske sliten av det og da blir det ofte ikke annet enn kos på kveldstid i sengen. Vi er jo derfor uansett intime og koser hver kveld selvom vi ikke har sex. 

Anonymkode: 37292...ac6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis sexen er bra, gjerne hver dag. Er man i en periode med kjedelig misjonær/doggy og det er det, da holder det med 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 89f45...d44

• Liker 2
Skrevet

Om jeg kunne velge, 2 ganger om dagen, så lenge det er tid og energi til det. Men desverre er ikke kjæresten helt enig, hun er vel fornøyd med 2-3 ganger i uken.

Men går det over en uke, så begynner det bli frustrende lenge for meg, 2-3 dager i uka derimot lever jeg fint med

• Liker 2
Skrevet

Hver dag eller annen hver dag. Heldigvis har vi lik lyst. 

Anonymkode: 10dc2...a40

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis sexen er bra, gjerne hver dag. Er man i en periode med kjedelig misjonær/doggy og det er det, da holder det med 1-2 ganger i uka.

Hvilket kjønn er du?

Anonymkode: 59414...0b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du eksempel på sex som ikke er kjedelig?

Anonymkode: 0c78d...059

Skrevet

Daglig:) Varierer selvsagt med formen og hverdagen, men det blir som regel daglig, eller annenhver dag. Samme med mannen, vi har vært sammen i over 6 år. 
Kvinne36

Anonymkode: ce6ca...ab6

• Liker 1
Skrevet

Han: 5-7 ganger i uken

Jeg: daglig, gjerne flere ganger for dag av og til.

Har vi noen minutter for oss selv på stua eller kjøkkenet så utnytter jeg gjerne muligheten til å suge han litt, eller kanskje litt kos der jeg rir han sakte på sofaen. Nært og intimt. Vi trenger ikke komme nødvendigvis. 

Ikke sikkert han tenker over det så mye selv, men jeg ser at hans lyst henger tett sammen med ting som skjer på jobb og hvis det er mye "styr" i hverdagen med ett eller annet. Akkurat som at energien og fokuset blir så stort på det at kåtskapen uteblir. Han vil gjerne ha en runde på kvelden når vi legger oss uansett, men den lekenheten og ekstra tenningen, seksuelle flørten, den svinger med stressnivået ellers. Han er introvert og kan bli lett påvirket av ytre stress.

Jeg er helt motsatt, ekstrovert og får energi av folk, drive, tempo, haugen på osv. 

Min sekslyst er koblet til mine romantiske følelser. Og siden dette er mannen med stor M så har jeg lyst heeeele tiden og får ikke nok av han 🤩 

Får også vaginal orgasme hver gang.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Varierer litt. På det jevne 2-3 ganger i uka, men så har jeg perioder jeg er kåt hver dag. Ofte utløst av spesielt god sex. Altså sex er alltid godt, men slik ufattelig euforisk sex kan utløse at jeg går konstant kåt en periode. 

Jeg hadde blitt sprø av sex hver 14 dag. Det har aldri passet for meg. Heldigvis har jeg partner som har minst like høy lyst. Innimellom høyere enn meg også, men da må han pirre meg litt, så er jeg klar. (Jeg gjør selvfølgelig det samme om jeg er kåt og han ikke. )

K48

Anonymkode: bb105...564

• Liker 2
Skrevet

Vi er i 30-årene og kjempeforelsket, så vi hadde sikkert holdt på 24/7 hvis vi ikke hadde andre forpliktelser. Vi har barn på hver vår kant og min eks har svært lite samvær, så til vanlig blir det bare én gang om dagen, hjemme hos meg etter at barnet er i seng. Noen ganger har jeg barnefri et par timer eller kan dra tidlig fra jobb etc, så da blir det ekstra. Begge to har høy lyst uavhengig av hverandre, men selvsagt ekstra høy lyst sammen. 

Anonymkode: e2a36...c52

• Hjerte 2
Skrevet

Kvinne, starten av 30- årene. Jeg kunne gjerne hatt sex hver dag.

Han, midten av 40-årene, varierer. Noen ganger et par ganger i uken, andre ganger kan det gå 14 dager før han har lyst. 

Anonymkode: f375f...508

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har du eksempel på sex som ikke er kjedelig?

Jeg tenker "kjedelig sex"? Da er det vel en eller to av dere som egentlig ikke har lyst. Min erfaring er : med lyst er ingenting kjedelig...

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...