Gå til innhold

Levere tilbake metall-kroken som posten leverer pakker på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, mulig dette er feil underforum, men jeg lurte på hvor jeg skal gjøre av metall-kroken som posten henger på postkassen når de leverer pakker som er for store? Skal jeg bare la den henge, også plukker de den med seg selv neste gang de er innom med post? Eller skal den leveres på posten, eller til resirkulering? Aldri mottatt denne før idag så ble litt usikker på hva som er normen..

Anonymkode: b07dd...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk også en krok på kjøpet nylig, men dette var en leveranse med Rett Hjem.

Tok med min inn, de har ikke gitt noen instrukser på om de vil ha den igjen.

Endret av certaincentury
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem både til å henge opp blomster, som noen over her nevner, og også til å henge opp kjøkkenting, som oppvaskkoster og kjøkkenredskaper, samt at jeg har brukt flere av dem til å henge klær, vesker og lignende på, i både ytterganga og i garderoben. Jeg har lagd skohenger av krokene også, hvor jeg har et tau hengende fra garderobestanga, og så knytta knuter, og hengt i krokene, og så kan jeg henge på skoene der (de med skolisser eller sånn hengeting bak på hælen).
Noen ganger er kroken av noe tynnere og mer bøyelig metall og tåler lite, men da pleier jeg å klemme dem sammen, for da tåler de mer. Andre ganger er krokene tykkere og mer stabile og tåler litt tyngre ting.

Jeg har mange av de krokene, men det skjønte du sikkert.

Anonymkode: 7668e...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot den en gang henge på postkassa, og der hang den uke etter uke. Nå tar jeg de med inn, slike er kjekke å ha.

Anonymkode: c8195...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Når begynnte de med dette?

Jeg får alltid bedskjed om å hente på postkontoret når noe er for stort.

Anonymkode: bf03c...4e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legger pakken utenfor døra når den er for stor, har dere felles postkasse stativ når de bruker krok?

Veldig lett å stjele pakker når alle ser den henger der. 

Anonymkode: 4bd67...c41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg bruker dem både til å henge opp blomster, som noen over her nevner, og også til å henge opp kjøkkenting, som oppvaskkoster og kjøkkenredskaper, samt at jeg har brukt flere av dem til å henge klær, vesker og lignende på, i både ytterganga og i garderoben. Jeg har lagd skohenger av krokene også, hvor jeg har et tau hengende fra garderobestanga, og så knytta knuter, og hengt i krokene, og så kan jeg henge på skoene der (de med skolisser eller sånn hengeting bak på hælen).
Noen ganger er kroken av noe tynnere og mer bøyelig metall og tåler lite, men da pleier jeg å klemme dem sammen, for da tåler de mer. Andre ganger er krokene tykkere og mer stabile og tåler litt tyngre ting.

Jeg har mange av de krokene, men det skjønte du sikkert.

Anonymkode: 7668e...691

Takk for tips:) har en haug med disse og fant nettopp ut at jeg sikkert kan kaste de. Nå skal de komme til nytte 😄

Anonymkode: e64b3...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...