MiniMjau Skrevet 23. februar 2024 #21 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 12.06): .... Forstår jeg rett nå? Er det ikke renter på ekstra innbetalinger? Vi betaler 6000 i avdrag og 11 000 i renter nå per måned. Hvis vi betaler inn 6000 ekstra i måneden så blir det altså 6000 i rent avdrag, uten at en viss andel av summen blir renter? Kan hende jeg spør dumt nå altså, men det høres jo nesten for godt ut til å være sant 😅 Anonymkode: 38729...2d8 En ekstra innbetaling er 100% avdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. februar 2024 #22 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 19.36): Ja, det er ikke noe man lærer på skolen, og rådgiveren i banken har i hvert fall ikke sagt noe. Hvordan skal man vite om man ikke aktivt setter seg inni det? Heldigvis gjorde jeg det nå. Anonymkode: 38729...2d8 Min bank gjør det veldig vanskelig å betale ekstra...., må ringe og be dem ordne det. Så trekker de penger fra min konto. Men faktisk nå, har de fått en funksjon i nettbanken. Men den er godt gjemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 23. februar 2024 #23 Del Skrevet 23. februar 2024 Dere betaler jo selvsagt ned. Slik at dere selv kan overta lånet og slippe kausjonist. Og gratulerer med bank som gir finansieringsbevis når dere har kausjonist. Mulighet å få vite banken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #24 Del Skrevet 23. februar 2024 endo skrev (2 timer siden): Dere betaler jo selvsagt ned. Slik at dere selv kan overta lånet og slippe kausjonist. Og gratulerer med bank som gir finansieringsbevis når dere har kausjonist. Mulighet å få vite banken? Er ikke det vanlig? Det er Sparebank 1 SMN Anonymkode: 38729...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå