Gå til innhold

Du som har hatt omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har omgangssykw, begynner det noen gang med kun diare det første døgnet? Og har dere noen gang besvimt i forbindelse med omgangssyke?

Anonymkode: 03619...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når dere har omgangssykw, begynner det noen gang med kun diare det første døgnet? Og har dere noen gang besvimt i forbindelse med omgangssyke?

Har hatt omgangssyke med kun diaré og kvalme. Men tror ikke jeg da har kasta opp senere i forløpet. Så kan være du slipper oppkast! Men kan jo også være andre årsaker til diaré.

Anonymkode: a23f5...120

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har hatt omgangssyke med kun diaré og kvalme. Men tror ikke jeg da har kasta opp senere i forløpet. Så kan være du slipper oppkast! Men kan jo også være andre årsaker til diaré.

Anonymkode: a23f5...120

Er ikke meg det gjelder, men et familiemedlem. Vedkommende klagde på magevondt i går ettermiddag og måtte gå hjem fra jobb i dag pga. høy puls, diare og generell sykdomsfølelse. Besvimte på vei hjem. Ikke målt feber, men fryser. Ikke kastet opp enda.

Legekontoret sa det nok var magevirus pga. det går mye av det her vi bor nå, men jeg har selv aldri vært borti magevirus uten oppkast og med besvimelse. Så ville høre om andre har opplevd det.

- ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...