Gå til innhold

Glommasvingen skole - hva skjer der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe "inside information"? Det ser jo veldig dramatisk ut... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel noe ureglementert da vel ? høres ut som en alvorlig situasjon når FAU er innblandet kan det være noen tendenser som man ser i Oslo ? det er jo bare spekulasjon fra min side hørt om mye ukvemsord og oppførsel innenfor skoler 

Skrevet

Ut fra jeg har forstått, nå er ikke det «inside information», så er det vel noe bråk  (uten at jeg vet hva det går ut på) med kommuneledelsen. 

Skrevet

Det er vel som det er flere steder i landet, lite eller ingen støtte fra øvre ledelse/kommueledelse i utfordrende saker. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Håper det er streik. Alle lærere burde streike. Noen måneder med null undervisning og hvor alle foreldrene må fikse barnepass på dagtid, så kan jeg tenke meg at ting blir endret.

Endret av Stonegiant
Skrevet

Jeg antar dette er et av flere eksempler der politiske ledere, byråkrater og utøvende personell opplever manglende tillit.
Vi har nylig sett det i Mina og Mille saken der Kommunen og helsevesenet ikke har fungert og der informasjon begrenses.
Vi har sett det i saker som omhandler drap, vold og overgrep der politi og kommuner ikke ønsker å følge lovene og begrenser informasjon slik at det går ut over befolkningen.

Vi ser det i all hovedsak over alt der politikk og byråkrati møter hverandre og som medfører at det går ut over befrolkningen (i dette tilfellet elever og foreldre).

Slik jeg ser det lever vi i en dysfunksjonell verden der "ledelsen" i staten, kommunene og byråkratene lever i hver sin verden.

Skrevet

Det samme som skjer på Kongsvinger sentrum sikkert, utlendinger som knivstikker og holder på.

Skrevet

Det er en stor skole bestående at folk fra ulike bygder. Sånt fungerer ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...