Kryneren Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Hva tenker dere om det? Jeg har flere venner blant damer, uten at det truer forholdet jeg er i. Jeg er ikke forelsket I dem. Og min kjære er heldigvis ikke sjalu.
Sunshade83 Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Jrg synes det er helt innafor å ha venner av motsatt kjønn så lenge det ikke er noe mer 😊 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Jeg mener at man SKAL ha venner av alle kjønn. Hvis ikke er det noe vesentlig galt Anonymkode: 668e3...9b6 6 1 1
Imposta Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Det burde gå fint å være venner med begge kjønn uten at det skal være et problem for partner. Hadde aldri godtatt om en partner kom med ultimatum at jeg måtte kutte ut venner av andre kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Venner (av alle kjønn) kommer før kjæreste. Hadde aldri kuttet ut noen. Anonymkode: 3aacd...720 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Venner (av alle kjønn) kommer før kjæreste. Hadde aldri kuttet ut noen. Anonymkode: 3aacd...720 Og derfor er dere ikke i et langvarig forhold. Dere investerer ikke i en kjæreste. Anonymkode: 4271d...1dd 5 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har noen (perifere) venner av motsatt kjønn. Min situasjon er derimot at jeg er ganske stygg, så ingen av mine mannlige venner har noen som helst seksuelle eller romantisk interesse i meg. Mannen er ikke sjalu. Anonymkode: 4271d...1dd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Tenker det i teorien burde være greit, men at det ofte har vist seg å ikke fungere dersom man ikke involverer partner i vennskapet. Anonymkode: 54ccd...388 2 2
exictence Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 Jeg synes godt man har venner med motsatt kjønn, og at det er naturlig å presentere og invitere med kjæresten sin 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #10 Skrevet 21. februar 2024 Både mannen og jeg har venner av alle kjønn. Synes det er veldig fint, og mange av dem kjenner vi jo gjennom hobby og slik. Hadde vært veldig sært om vi ikke kunne være sammen med de som er av motsatt kjønn, et forholdsvis lite miljø av likesinnede. Så generelt tenker jeg det er helt uproblematisk, og ingen av oss er sjalu. MEN det er jo greit å være bevisst på at vi ikke setter oss i vanskelige situasjoner da. Jeg ville ikke dratt hjem til en av guttevennene mine på vinkveld bare vi to, med potensiell overnatting, for eksempel. Det hadde nok føltes rart, og sjalusi-triggende. Anonymkode: 017c2...83d 3 1
Kryneren Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har noen (perifere) venner av motsatt kjønn. Min situasjon er derimot at jeg er ganske stygg, så ingen av mine mannlige venner har noen som helst seksuelle eller romantisk interesse i meg. Mannen er ikke sjalu. Anonymkode: 4271d...1dd Stygg? Jeg har faktisk ikke møtt noen som er det. Trist at du tenker sånn om deg selv. 3 1
Gjest Luksusbia Skrevet 21. februar 2024 #12 Skrevet 21. februar 2024 Jeg setter mannen først, men har fortsatt noen få kompiser og venninner. Han har også venner av begge kjønn. De fleste venninnene hans er i forhold. Vi ble uansett enige om dette før vi giftet oss. Å elske og ære hverandre, er å gi hverandre frihet. Tillit og sex er limet i ett forhold❤️
Kryneren Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2024 exictence skrev (1 minutt siden): Jeg synes godt man har venner med motsatt kjønn, og at det er naturlig å presentere og invitere med kjæresten sin Helt enig. Man har jo ikke noe å skjule.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #14 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har alltid hatt langt flere guttevenner enn jentevenner, og det at jeg er i et forhold har ikke endret på dette. Et forhold er ikke verdt å kutte ut 80% av vennene og ikke minst de to nærmeste og eldste vennene jeg har, og som har vært mine beste venner siden barnehagen. Etter hvert som vennene mine har fått koner og samboere er det flere kvinner tilstede når vi samles, og vi kommer greit overens. Men det er jo ofte sånn når man har et vennepar at det er den ene man er god venn med. Den andre er en mer perifer venn, som ofte ryker om forholdet til den opprinnelige vennen tar slutt. De fleste av mine jentevenner er slike relasjoner. Kone eller samboer til min eller min manns kompis. Anonymkode: aec84...fc3 3
Kryneren Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Både mannen og jeg har venner av alle kjønn. Synes det er veldig fint, og mange av dem kjenner vi jo gjennom hobby og slik. Hadde vært veldig sært om vi ikke kunne være sammen med de som er av motsatt kjønn, et forholdsvis lite miljø av likesinnede. Så generelt tenker jeg det er helt uproblematisk, og ingen av oss er sjalu. MEN det er jo greit å være bevisst på at vi ikke setter oss i vanskelige situasjoner da. Jeg ville ikke dratt hjem til en av guttevennene mine på vinkveld bare vi to, med potensiell overnatting, for eksempel. Det hadde nok føltes rart, og sjalusi-triggende. Anonymkode: 017c2...83d Ja viktig å være bevisst og ikke gjøre det unødvendig vanskelig. Helt enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #16 Skrevet 21. februar 2024 Kryneren skrev (6 minutter siden): Stygg? Jeg har faktisk ikke møtt noen som er det. Trist at du tenker sånn om deg selv. Det heter realistisk og er begrunnet i mitt eget speilbilde, bilder og reaksjoner fra omgivelsene. Jeg får ingen blikk fra menn, ingen menn prøver å flørte med meg, de behandler meg som en "bro". Og det er helt greit, siden jeg ikke er interessert i flørt med andre enn mannen min. Anonymkode: 4271d...1dd
Kryneren Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #17 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det heter realistisk og er begrunnet i mitt eget speilbilde, bilder og reaksjoner fra omgivelsene. Jeg får ingen blikk fra menn, ingen menn prøver å flørte med meg, de behandler meg som en "bro". Og det er helt greit, siden jeg ikke er interessert i flørt med andre enn mannen min. Anonymkode: 4271d...1dd Så lenge du har det bra så... 1
-Missi- Skrevet 21. februar 2024 #18 Skrevet 21. februar 2024 Venner man har før forholdet er en ting og bør absolutt beholdes føler jeg, noe annet er nye vennskap og "dater" en til en når man er i et forhold. Men vennskap oppstår jo hele tiden som på jobb eller skole feks. Da føler jeg det er i en naturlig setting. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #19 Skrevet 21. februar 2024 Det burde ikke være noe problem så lenge du ikke har følelser eller noe for henne, og hun ikke har følelser for deg. Jeg hadde ikke latt mannen min ha en venninne som var forelsket i han da😋 Anonymkode: 0c578...d15 1
Kryneren Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #20 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde ikke være noe problem så lenge du ikke har følelser eller noe for henne, og hun ikke har følelser for deg. Jeg hadde ikke latt mannen min ha en venninne som var forelsket i han da😋 Anonymkode: 0c578...d15 Nettopp. Nei hadde jeg merket noe sånt, hadde jeg nok distansert meg litt. Det ville blitt for komplisert å ha en venninne som jeg merket var forelsket I meg, og være kjæreste med ei annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå