Gå til innhold

Kvinner med shaking orgasm - hva er din erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann går ned på meg nærmest hver gang vi skal ha sex, noe som er orgasmegaranti for min del. 

Samme hvor ofte jeg får orgasme, er den like intens uansett.  Jeg mister på en måte kontroll over kroppen, og det kjennes ut som hele kroppen rister av nytelse. Musklene går helt bananas. Det er SÅ intenst. En såkalt «shaking orgasm», har jeg skjønt, etter litt googling. 

Er det fler som har det sånn? Jeg føler jeg ikke får helt utbytte av det, hvis det gir mening. Det er så intenst at jeg tilslutt dytter hodet hans vekk😂 Det er jo så deilig på en måte, så jeg skulle så gjerne «holdt ut» hele orgasmen. Jeg må lage lyd, for uten kan det faktisk være ubehagelig. 

Noen med erfaring som vil dele hvordan du «håndterer» disse intense orgasmene? Bare lar du det «go with the flow»? Eller er det noen teknikker som finnes for å roe ned «shakingen» litt? 

Anonymkode: 3b5b3...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være verden minste luxusproblem jeg noen sinne har sett😂

Nei, jeg har kun teknikker som gjør at du blir som du er😇Å simulere orgasmen med skjelving i lårene like før orgasme, gjør orgasmen blir maksimert og sterkere etter en stunds trening. Btw.. det er noe som heter "Orgasm aftershock".. da kan det svartne helt for deg, sier masse vrøvl og gjøre ting som du ikke vet å ha gjordt.. Du blir liggende lenge og rører ikke en finger, du er på en måte dopet av hormoner. Å se "stjerner" er faktisk sant, for på øyeeplet vrimler det av lyse prikker

Jeg har vært i himmelen før, og vi har sikkert begge sett det samme, og hvor vakkert det er der oppe.. Så desverre jeg har ikke tips til deg denne gangen💙

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde dette var nokså normalt under orgasme? Jeg har alltid opplevd orgasmer slik. Mannen min har lært seg akkurat hvordan han mater orgasmen uten at det blir for intenst og jeg kan nå nyte flere minutters lange orgasmer. 
Men stimuleres det for intenst blir det godt og vondt på samme tid. Jeg må dytta han vekk og kjemper meg nesten bort.  

Anonymkode: bccef...78d

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (57 minutter siden):

Dette må være verden minste luxusproblem jeg noen sinne har sett😂

Nei, jeg har kun teknikker som gjør at du blir som du er😇Å simulere orgasmen med skjelving i lårene like før orgasme, gjør orgasmen blir maksimert og sterkere etter en stunds trening. Btw.. det er noe som heter "Orgasm aftershock".. da kan det svartne helt for deg, sier masse vrøvl og gjøre ting som du ikke vet å ha gjordt.. Du blir liggende lenge og rører ikke en finger, du er på en måte dopet av hormoner. Å se "stjerner" er faktisk sant, for på øyeeplet vrimler det av lyse prikker

Jeg har vært i himmelen før, og vi har sikkert begge sett det samme, og hvor vakkert det er der oppe.. Så desverre jeg har ikke tips til deg denne gangen💙

Haha, du har nok rett i at det er et luksusproblem 😅 Jeg føler meg nok litt teit der jeg ligger og rister ukontrollert og stønner. Mannen har jo aldri sagt noe på det, han syns det er sexy - men er nok mer mine egne komplekser rundt det og skulle helst "roet" det ned litt 🙊 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg trodde dette var nokså normalt under orgasme? Jeg har alltid opplevd orgasmer slik. Mannen min har lært seg akkurat hvordan han mater orgasmen uten at det blir for intenst og jeg kan nå nyte flere minutters lange orgasmer. 
Men stimuleres det for intenst blir det godt og vondt på samme tid. Jeg må dytta han vekk og kjemper meg nesten bort.  

Det er kanskje det? Har pratet med et par venninner, og de har ikke opplevd det på samme måten før. Det skal sies at det er bare mannen min som greier å få meg til å få intense orgasmer. Når jeg gjør det selv med vibrator/womanizer osv, så er ikke ristingen i nærheten av like intens - men stimuliene av klitoris er jo nogen lunde den samme likevel. Jeg bare skjønner meg ikke på kvinnekroppen til tider, haha. Jeg er sikkert bare mer kåt med mannen da, og det er jo sant det.. 😆

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha, du har nok rett i at det er et luksusproblem 😅 Jeg føler meg nok litt teit der jeg ligger og rister ukontrollert og stønner. Mannen har jo aldri sagt noe på det, han syns det er sexy - men er nok mer mine egne komplekser rundt det og skulle helst "roet" det ned litt 🙊 

Det er kanskje det? Har pratet med et par venninner, og de har ikke opplevd det på samme måten før. Det skal sies at det er bare mannen min som greier å få meg til å få intense orgasmer. Når jeg gjør det selv med vibrator/womanizer osv, så er ikke ristingen i nærheten av like intens - men stimuliene av klitoris er jo nogen lunde den samme likevel. Jeg bare skjønner meg ikke på kvinnekroppen til tider, haha. Jeg er sikkert bare mer kåt med mannen da, og det er jo sant det.. 😆

Jeg får heller ikke til å frembringe like intense orgasmer selv - og tro meg, jeg har prøvd 🫣 

Også den evnen han har til å gi akkurat riktig stimuli slik at orgasmen bare varer og varer… det er noe vi først har knekt koden på nå, etter mange år sammen. Den kan vare i flere minutter og gå over i nye orgasmetopper. Blir vel det som kalles multiorgasmer? Uansett, helt fantastisk! Og min mann bryr seg ikke om stønning, skjelvinger og rykninger.  

• Hjerte 1
Skrevet

Dette høres ut som en energiorgasme, der du klarer selv å bevege energien i kroppen din. Det er helt magisk, og noe jeg elsker å sette i gang hos en kvinne.
Hvis man aktiverer hele kroppen først, ved massasjen eller annen stimuli, er det lettere å oppnå.

Sjekk ut tantra, så finner du ut mer!

M40

Anonymkode: d3c30...0a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg får heller ikke til å frembringe like intense orgasmer selv - og tro meg, jeg har prøvd 🫣 

Også den evnen han har til å gi akkurat riktig stimuli slik at orgasmen bare varer og varer… det er noe vi først har knekt koden på nå, etter mange år sammen. Den kan vare i flere minutter og gå over i nye orgasmetopper. Blir vel det som kalles multiorgasmer? Uansett, helt fantastisk! Og min mann bryr seg ikke om stønning, skjelvinger og rykninger.  

Oi, så deilig da! Mannen min er en veeeeldig dyktig slikker, men multiorgasmer vil jeg ikke si jeg har fått før. Det må være litt av en opplevelse. Jeg føler at orgasmen min kunne vart lenge den og, men i og med den er så intens som den er, så hadde jeg sikkert ristet meg ned av senga innen den er ferdig 🤣 Haha, neida, men føles nesten litt sånn ut til tider. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette høres ut som en energiorgasme, der du klarer selv å bevege energien i kroppen din. Det er helt magisk, og noe jeg elsker å sette i gang hos en kvinne.
Hvis man aktiverer hele kroppen først, ved massasjen eller annen stimuli, er det lettere å oppnå.

Sjekk ut tantra, så finner du ut mer!

M40

Anonymkode: d3c30...0a9

Interessant! Skal lese litt om det. Takk for innspill. 

Skrevet

Digg når jentene kommer sånn 

Skrevet

Syns det høres ut som en helt vanlig orgasme? Eller kanskje jeg bare er heldig jeg også 😅

Jeg har også en tendens til å få en slags "emotional overload". Tårene renner, fordi det er så sinnsykt intenst. Og hele kroppen rister og skjelver, slik du beskriver. Helt utmattet etterpå.

Anonymkode: 134a0...77c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min mann går ned på meg nærmest hver gang vi skal ha sex, noe som er orgasmegaranti for min del. 

Samme hvor ofte jeg får orgasme, er den like intens uansett.  Jeg mister på en måte kontroll over kroppen, og det kjennes ut som hele kroppen rister av nytelse. Musklene går helt bananas. Det er SÅ intenst. En såkalt «shaking orgasm», har jeg skjønt, etter litt googling. 

Er det fler som har det sånn? Jeg føler jeg ikke får helt utbytte av det, hvis det gir mening. Det er så intenst at jeg tilslutt dytter hodet hans vekk😂 Det er jo så deilig på en måte, så jeg skulle så gjerne «holdt ut» hele orgasmen. Jeg må lage lyd, for uten kan det faktisk være ubehagelig. 

Noen med erfaring som vil dele hvordan du «håndterer» disse intense orgasmene? Bare lar du det «go with the flow»? Eller er det noen teknikker som finnes for å roe ned «shakingen» litt? 

Herregud luksus problem. Hva mener du? Trenger du tips for å ikke bevege/riste??😂🙈

Anonymkode: 273d0...500

Skrevet

TS, høres ut som de orgasmene er innen for normalen. Nå kan du finne nye veier og hvordan få mange. 

Dama får disse både under oral og penetrering, men på løpende bånd når hun stimuleres på flere måter samtidig. 

Hun liker det, men blir bra sliten etterpå.

Anonymkode: d7e19...854

Skrevet

Som mann, så kan jeg skrive under på at noen menn også opplever dette 

Men kan dele erfaringer fra en eks som opplevde ekstrem variant av dette. Hun kunne ligge å riste i nesten 5min, helt i transe, og kroppen så sensitiv at jeg ikke fikk å røre henne på flere minutter. Hun opplevde også dette som veldig intens, men hun fant vel ut at det ikke er noe hun styrte, så hun lærte seg til å bare slippe seg løs og ikke prøve å holde tilbake. Og hvorfor holde tilbake, hvis orgasmen er god? Regner med du sikkert orker å fortsette etter en liten pause? 

Nei, bare slipp deg løs, og ikke prøv å kontroller orgasmen, la orgasmen kontrollere deg 😊

Anonymkode: 2e70f...f8d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt normal orgasme dette. De kan variere i intensitet, man kan få lette og små gjerne om man ikke er så heldig opphisset. Men disse store er helt normale orgasmer de også. 

Anonymkode: bddc7...63f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 8.05):

Jeg har det, i tillegg til at jeg squirter. Jeg klarer ikke å kontrollere det. Men jeg klarer ikke å komme av ytre stimuli, men om noe blir dyttet inn i meg derimot- da kommer jeg med en gang

Og når det begynner å Bugge seg opp så blir jeg nærmest desperat, da må jeg squirte og da begynner ristingen og den kan pågå mange minutter etter vi er ferdige 😅 får også sånn " etter orgasmer" 😅

Skrevet

Jeg som kvinne for nesten alltid sånn type orgasme hvis jeg har vært kåt lenge på forhånd. Klarer ikke ligge eller være stille

Anonymkode: 65260...588

Skrevet

Jeg har en kjæreste som nesten aldri slikker meg, tror ikke han tenner på det. Mine ekser elsket å slikke meg og de elsket mitt underliv. Dette er noe jeg savner veldig mye. Men ellers har vi det helt topp. Har prøvd å ta det opp, men da blir han sur

Anonymkode: dc8c0...64e

Skrevet

Min kone har det på samme måte. Det er litt likt min egen orgasme. Jeg synes det er utrolig opphissende.

Anonymkode: 7422e...349

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Min kone har det på samme måte. Det er litt likt min egen orgasme. Jeg synes det er utrolig opphissende.

Anonymkode: 7422e...349

Hvordan er din egen orgasme?

Skrevet
kjærring skrev (På 22.2.2024 den 18.49):

Jeg har det, i tillegg til at jeg squirter. Jeg klarer ikke å kontrollere det. Men jeg klarer ikke å komme av ytre stimuli, men om noe blir dyttet inn i meg derimot- da kommer jeg med en gang

Og når det begynner å Bugge seg opp så blir jeg nærmest desperat, da må jeg squirte og da begynner ristingen og den kan pågå mange minutter etter vi er ferdige 😅 får også sånn " etter orgasmer" 😅

Det høres ut til at du virkelig nyter og tørr å nyte🔥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...