Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...som tittelen sier, når dabbet det litt av i forholdet? Jeg tenker da på etter stormforelskelsen har roet seg og hverdagen har tatt sin plass... Ble det forskjell på hvor ofte dere har sex? Eller holdt/holder det seg helt likt som det var fra starten av?

Her har det blitt noe mindre og jeg føler litt på det. Føles litt sårt ut. Vi har vært sammen i 1.5 år

Anonymkode: 890d2...857

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen i 3 år og har fortsatt sex så og si hver dag 

Anonymkode: c1df9...c8d

Skrevet

Sammen i 4 år her. Det er helt likt som i starten. Han har minst lyst og vi har sex når han har lyst. 

Anonymkode: 4a2f2...447

Skrevet

I starten er det alltid mye. Men med barn og jobb, så er man avhengig av nok søvn, så 2-4 dager i uken er normalen for meg, da det gjerne blir litt sent de kveldene.

Anonymkode: 86773...142

Skrevet (endret)

Sammen i over 2 år og vi har like mye, eller mer, sex enn i starten av forholdet (1-2 ganger daglig). Det har altså aldri dabbet av.

Endret av SPOCA
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja...som tittelen sier, når dabbet det litt av i forholdet? Jeg tenker da på etter stormforelskelsen har roet seg og hverdagen har tatt sin plass... Ble det forskjell på hvor ofte dere har sex? Eller holdt/holder det seg helt likt som det var fra starten av?

Her har det blitt noe mindre og jeg føler litt på det. Føles litt sårt ut. Vi har vært sammen i 1.5 år

I tidligere forhold som ble dårlige så dabbet det av etter 10 mnd til 1.5år

Nå har jeg og samboer over 5 år sammen, et lite barn og nummer to på vei. Like bra sexliv ennå.

Første tegn på at forholdet er feil er at sexlivet dabber av så fort. Jeg pleier å tenke at det er mer normalt at et sexliv dabber av etter flere fødsler, noen har endret utseende kraftig og/eller over 10 år sammen.

Er man ung og under 5 år sammen så er det greit å forlate forholdet. Er jeg under 50 så er det for ungt å leve et liv med lite eller dårlig sex. 

Anonymkode: ad8f5...fdd

• Liker 4
Skrevet

22 år sammen her. Det var relativt labert når barna var små. Hadde ikke energi til det og ingen av oss hadde noe spesielle lyster da. No når ungene flyttet ut så eksploderte det igjen. Sex nesten hver dag. Og kan ha flere ganger om dagen også. Mannen er veldig fornøyd. For han trudde ikke at det skulle bli slik. Som han sier. Det skjedde noe når du ble 40. Hehe

Anonymkode: 5a09d...880

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Vært sammen i 6 år, har sex en gang i uken cirka. Jeg kunne holdt meg i hvertfall to uker, men mannen min vil helst ha sex 2-3 ganger i uken 😅😣

Anonymkode: 5b2a9...e85

• Hjerte 1
Skrevet

Det dabbet av etter at vi fikl barn. 15 år etter er det praktisk talt dødt.

Anonymkode: 6e3ef...4b7

• Hjerte 2
Skrevet

8-10 mnd. 

Anonymkode: 31966...973

Skrevet

Det gikk fra 2 ganger i uka i starten, til en gang i uka etter at vi fikk barn. Holdt seg stabilt sånn i en 10 års tid. Men de siste 7 årene så har det gradvis dabbet av, og nå går det fort 2 mnd mellom hver gang. Har vært sammen i snart 18 år.

Anonymkode: b3c85...049

• Liker 2
Skrevet

Det gikk ca 5-6 år. De første årene var det daglig; etter 5-6 år max en gang i måneden. Greit nok.

Anonymkode: 6f572...001

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

22 år sammen her. Det var relativt labert når barna var små. Hadde ikke energi til det og ingen av oss hadde noe spesielle lyster da. No når ungene flyttet ut så eksploderte det igjen. Sex nesten hver dag. Og kan ha flere ganger om dagen også. Mannen er veldig fornøyd. For han trudde ikke at det skulle bli slik. Som han sier. Det skjedde noe når du ble 40. Hehe

Anonymkode: 5a09d...880

Dette er hva jeg håper på... Jeg har null sexlyst, håper det først og fremst er pga massivt stress, tidsklemme, bekymringer og liten egentid. Per nå sovner jeg før de eldste barna og sexlivet er så godt som ikke eksisterende i stadig lengre perioder. Hvis ikke sexlysten min kommer tilbake når de flytter ut, så må jeg nesten spørre om han vil skilles. Er jo ikke rettferdig for ham, selv om han kunne ha gjort MYE mer for å øke min lyst...

Anonymkode: b3c85...049

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det dabbet av etter at vi fikl barn. 15 år etter er det praktisk talt dødt.

Anonymkode: 6e3ef...4b7

Det samme her😔

Anonymkode: 6381b...bc2

• Hjerte 1
Skrevet

Med eksmannen, etter typ 3- 4 mnd hadde vi sex sjeldent. 

Nå er jeg gift på nytt, i starten hadde vi sex flere ganger om dagen, nå har vi kanskje sex 2-4 gr pr uke. Vi har vært sammen i 5 år og har to barn på 1 og 3. 

Anonymkode: 7c8ff...8b5

Skrevet

Har ikke dabbet av nevneverdig enda. Har vært sammen i 17 år og har 3 barn i alderen 1-8. Lysten er fortsatt like høy som da vi ble sammen, men med 3 barn, hus, hytte, trening og fulltidsjobber er det naturlig nok noen begrensninger i hverdagen, så vi kan ikke ha sex hvor og når vi vil… Men vi finner tid 3-8 ganger i uka. Selv om vi kanskje ikke har så ofte sex som vi skulle ha ønsket, så har sexen bare blitt bedre med tiden. Det at vi nå må vente en dag eller to innimellom gjør sexen mer intens og lidenskapelig. Vi er rett og slett sultne på hverandre når vi først kan ha sex. Så jeg klager så absolutt ikke på sexlivet og håper vi klarer å opprettholde et sexliv som vi begge er tilfredse med. Hvis en av oss skulle få mindre lyst håper jeg at det er gjensidig.

Anonymkode: b6a87...ae8

Skrevet

Vi har vært sammen i 24 år. Vi var begge jomfru da vi ble sammen og jeg husker ikke helt hvordan det var de første årene, men det har absolutt gått opp og ned. Nå er vi i en god periode med sex i  snitt tre ganger i uken ca. Dynamikken i forholdet må jobbes med målbevisst fra begge.

Anonymkode: 3d1e5...7c3

Skrevet

Vært sammen i 11 år snart. Fikk barn for litt over 3 år siden. Begynte å dabbe av skikkelig i graviditeten, og har vært enda mer labert etterpå. Noen ganger kan det bli en gang i uka, andre ganger en gang hver 3 uke.  Her er det sykdom hos mannen, og barn som absolutt nekter å sove i egen seng som gjør til at det ikke blir oftere akkurat nå. Tror ikke det blir noe bedre de kommende årene da det snart kommer et barn til.

Skrevet

Etter ca 6 år.. Men det har nok MEST med endring av jobb å gjøre, laaaange dager på mannen og mye borte i perioder. (Høres ut som den perfekte anledning til å være utro, jeg vet, men det er han ikke 😅) . Regner med om en måneds tid igjen når hverdagen kommer litt tilbake igjen, at det er tilbake til normalen; 3-4 ganger i uka. (De første månedene var det selvfølgelig flere gang om dagen, men den perioden går jo over)

Anonymkode: f4628...d61

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter ca 6 år.. Men det har nok MEST med endring av jobb å gjøre, laaaange dager på mannen og mye borte i perioder. (Høres ut som den perfekte anledning til å være utro, jeg vet, men det er han ikke 😅) . Regner med om en måneds tid igjen når hverdagen kommer litt tilbake igjen, at det er tilbake til normalen; 3-4 ganger i uka. (De første månedene var det selvfølgelig flere gang om dagen, men den perioden går jo over)

Anonymkode: f4628...d61

Slik var det her også. Flere ganger om dagen, og det varte ofte lenge. Nå kan det gå 2-3 dager mellom, men det er sikkert helt vanlig?! Begge er slitne etter jobb osv, og det virker som det kun er jeg som føler på at det har endret seg litt. 

Det skal være sagt at vi både kysser og koser i hverdagen, jeg var bare ikke helt klar for den endringen enda 😅

Takk for svar, alle sammen 🙏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...