AnonymBruker Skrevet 21. februar #21 Del Skrevet 21. februar Slipp ut katten. Det kommer til å gå så fint Anonymkode: 118ee...c8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #22 Del Skrevet 21. februar Hvis du virkelig er glad i katten, bør du slippe henne ut, forutsatt at du ikke bor i et veldig trafikkert område. Bor du midt i byen, bør du ikke slippe henne ut, men i et stille og rolig område bør det gå greit. Tenk på hva du ville foretrukket. Være trygg og kun inne i leiligheten din til du blir 90, eller bevege deg fritt ute med de risikoene det innebærer? Anonymkode: ae9b7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #23 Del Skrevet 21. februar Katt nr 2. Kattegård om mulig. Anonymkode: 3ab45...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #24 Del Skrevet 21. februar Sånn har jeg det med min katt også, så forstår deg godt. Men- La den være ute og ta det gradvis så venner du deg også til tanken og følelsen. Det du gjør nå er ikke kjærlighet, det er bare angst! Og tro meg- når du ser pus ute i solen så vil du bare få enda mer glede og varme for den. Å se at du gir den et fullverdig liv gir enda flere varme følelser ❤️ Anonymkode: 28cf6...eeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vet ikke helt. Hun er veldig dum. Løp rett inn i hagen og ble angrepet. Og liker å ligge under biler.., Anonymkode: 18a49...faf Naboen hadde en skikkelig fin, men dum, ung katt. Den gjemte seg under bilen. De endte opp med å kjøre over den. Anonymkode: 349d2...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar Mulig du bør skaffe en selskapskatt til henne om du skal slippe henne ut så bør du ha tilsyn dvs og slippe henne ut når du kommer hjem fra jobb også la henne komme inn igjen når du drar noe sted spesielt om du bor nærme veien 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar Skaff enda en katt sånn at katten din har en lekevenn. Gå ut i bånd med katten din. Da får katten utfolde seg og du får muligheten til å følge med. Lage en luftegård til katten i hagen din. Jeg har lest om, og sett, flere katteeiere som lager luftegård til kattene sine i hagen deres. Vi har selv hatt innekatter. Vi hadde to stk. Jeg mener å ha lest et sted at hvis man skal ha innekatt, så bør man ha minst 2 stk. Da har de en å leke med og en å ha selskap med hvis de er alene hjemme på dagtid. Jeg forstår bekymringen din, men du må jo tenke på katten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #28 Del Skrevet 21. februar Mine innekatter fikk kattegård, men etter gjentatte rømminger kjøpte jeg gps til dem. Nå gidder de ikke gå vekk fra huset på dagtid, men på kvelden er de på ekspedisjon, så vurderer å feste lys på dem 😆 Anonymkode: 1d8a2...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #29 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du virkelig er glad i katten, bør du slippe henne ut, forutsatt at du ikke bor i et veldig trafikkert område. Bor du midt i byen, bør du ikke slippe henne ut, men i et stille og rolig område bør det gå greit. Tenk på hva du ville foretrukket. Være trygg og kun inne i leiligheten din til du blir 90, eller bevege deg fritt ute med de risikoene det innebærer? Anonymkode: ae9b7...d14 Jeg bor i et boligstrøk med bilvei Anonymkode: 18a49...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 21. februar #30 Del Skrevet 21. februar Jeg er veldig glad i kattene mine og de betyr alt for meg. De er hele familien min. Jeg er veldig redd det skal skje noe med dem og jeg bekymrer meg for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #31 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er alt for glad i katten min. Det kan ikke være normalt. Det knyter seg i magen. Jeg er en singel og barnløs kvinne i 30-årene som bor alene med katte min. Jeg synes hun er verdens fineste og beste katt. Det vakreste som finnes. Jeg elsker henne. Kan bokstavlig talt kjenne kjærligheten og beskyttelsesinstinktet strømme ut i kroppen når jeg ser på henne. Jeg bekymrer meg mye for katten. Katten skulle egentlig bli utekatt, men jeg klarer rett og slett ikke tanken på at hun skal bli påkjørt, drept av hund eller spist av rev. Det hjelper ikke at hun ble bitt av naboens hund en gang da jeg testet å slippe henne ut. Problemet er at innekattlivet ikke passer for denne katten. Hun lengter bare ut og jeg ser at hun kjeder seg i hjæl når jeg er på jobb. Har mye dårlig samvittighet for katten. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 18a49...faf Du har ikke mulighet til å lage en slags luftegård utenfor, med kattedør ut til den f.eks?😊 svigerfaren min og dama driver oppdrett med maine coon og slipper disse katten selvfølgelig ikke ut som utekatter. Derfor har de laget en enorm luftegård med kattedør i terrassedøren, så kan de være ute og inne så mye de vil🤩 og kanskje skaffe den en venn i tillegg, så har den ihvertfall noe selskap mens du er på jobb! Anonymkode: 33964...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #32 Del Skrevet 21. februar Jeg går i bånd med min når været tillater det, det går veldig fint Har og en katt her til tider som vi passer så den får selskap også. Hva med å melde deg frivillig til kattepass? Katten min som ellers er helt harmløs angriper føttene til menn på besøk så er definisjonen på en singel kattedame selv 😅 Anonymkode: 3c3ec...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå