AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Har en bestevenn som er blitt singel. Han holder fortsatt på å bearbeide bruddet, men vi er mye sammen og har vært fysiske. Har vært tiltrukket av hverandre i årevis og nå single begge to. Handlingene hans tilsier at han ønsker mer med meg, men når vi skal snakke om det så stammer han, blir rød i toppen og sliter skikkelig med å sette ord på noe som helst. Han klarer få sagt at han ikke vil miste meg og at han tror det ville vært topp å vært sammen med meg... Men det er ekstremt vanskelig for han å snakke om dette. Kanskje handler det om følelser, at det generelt er være, eller kanskje handler det om at han står i kaos etter et brudd. Men jeg syns det er vanskelig selv, å se han streve så med å sette ord på ting.... Noen som har råd til hvordan hjelpe til å snakke om følelser, eller hvordan klare være tålmodig i det? Jeg ser handlingene hans og tar det til meg som bekreftelser men er jo litt frustrerende at han kan bruke en halv time på å få sagt at han ikke vil miste meg... Anonymkode: f5072...839 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Jeg tenker du burde ha gitt ham tid til å få bearbeidet forrige forhold, som du tydelig vet han trenger, før du ber ham snakke om å forplikte seg til et nytt forhold. Dere burde nok også ha ventet med å ha sex inntil han er kommet lenger i bearbeidingen av tidligere forhold og brudd. Ta et steg tilbake, fortsett å være sammen som gode venner, men ikke gå fremover mot kjærester før han er klar over det. Når han sliter med å snakke om følelsene sine så blir det bare verre når han tydelig fremdeles sliter med følelser over bruddet samtidig som han blir avkrevd et svar om hva han føler for deg og et forhold mellom dere. Skal dere ha en sjanse må du nok gi ham tid. Kanskje kan han også trenge profesjonell hjelp til å bli bedre til å kommunisere hva han føler. Anonymkode: 5e5c3...cbc 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker du burde ha gitt ham tid til å få bearbeidet forrige forhold, som du tydelig vet han trenger, før du ber ham snakke om å forplikte seg til et nytt forhold. Dere burde nok også ha ventet med å ha sex inntil han er kommet lenger i bearbeidingen av tidligere forhold og brudd. Ta et steg tilbake, fortsett å være sammen som gode venner, men ikke gå fremover mot kjærester før han er klar over det. Når han sliter med å snakke om følelsene sine så blir det bare verre når han tydelig fremdeles sliter med følelser over bruddet samtidig som han blir avkrevd et svar om hva han føler for deg og et forhold mellom dere. Skal dere ha en sjanse må du nok gi ham tid. Kanskje kan han også trenge profesjonell hjelp til å bli bedre til å kommunisere hva han føler. Anonymkode: 5e5c3...cbc Ja du har helt rett. Det med sex, ja, vi burde ha ventet, men tiltrekning er ekstrem og vi klarte ikke la være.... Jeg har ikke bedt han forplikte seg til meg, ikke i det hele tatt, men bedt ham prøve si noe om hva han tror det kan bli ut av oss. Vet han trenger lang tid, det vet vi begge, men jeg trenger på en måte å vite om det er sjanse for at det kan bli noe en gang der fremme. For hvis han vet at det ikke kan det så kan jeg jo like gjerne først som sist få vite det. Men han sier han tror at vi to kunne blitt så bra! Så da stoler jeg på det.... Men jeg skjønner hva du sier altså, jeg skal gi han tid og ikke ta opp dette igjen.... Takk for klokt svar. Tar det absolutt til etterretning 😊ts Anonymkode: f5072...839 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Er det vanlig at kvinner leker hobby-psykologer? Jeg forstår egentlig ikke hva hensikten er, jeg har opplevd ett par ganger at kvinner forsøker legge tanker jeg ikke har i hodet mitt, er det da så rart det blir flere og flere single? Anonymkode: 97e6c...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Slutt å mas på han. Du som er masete, ikke han som ikke kan kommunisere. Hilsen kvinne Anonymkode: 1910c...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Forhold deg langt unna. Anonymkode: 86d9b...2d9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Uavhengig av om TS pusher eller ikke, så synes jeg han reagerer på en rar måte. En emosjonelt moden mann ville klart å svare på en fornuftig måte, om ikke annet kommunisere at han trenger tid til å bearbeide det som har vært før han er klar til å ta inn over seg noe nytt. Eller på annen måte kommunisere at hun må ta et steg tilbake. En mann som ikke evner å kommunisere ville jeg ikke valgt som partner. Anonymkode: 54474...157 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Man må dog skille mellom menn som ikke klarer å snakke om følelser, og menn som bare rett og slett ikke er intr i å snakke om akkurat det DU vil prate om gang på gang på gang. Husk at for menn så er denne typen dialog ganske kjedelig. Så det er ikke det at man ikke kan, men at det oppleves som bortkasta tid. Av samme grunn som at kvinner sjelden ønsker å snakke om mannens interesser. Anonymkode: eade2...38f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Har en bestevenn som er blitt singel. Han holder fortsatt på å bearbeide bruddet, men vi er mye sammen og har vært fysiske. Har vært tiltrukket av hverandre i årevis og nå single begge to. Handlingene hans tilsier at han ønsker mer med meg, men når vi skal snakke om det så stammer han, blir rød i toppen og sliter skikkelig med å sette ord på noe som helst. Han klarer få sagt at han ikke vil miste meg og at han tror det ville vært topp å vært sammen med meg... Men det er ekstremt vanskelig for han å snakke om dette. Kanskje handler det om følelser, at det generelt er være, eller kanskje handler det om at han står i kaos etter et brudd. Men jeg syns det er vanskelig selv, å se han streve så med å sette ord på ting.... Noen som har råd til hvordan hjelpe til å snakke om følelser, eller hvordan klare være tålmodig i det? Jeg ser handlingene hans og tar det til meg som bekreftelser men er jo litt frustrerende at han kan bruke en halv time på å få sagt at han ikke vil miste meg... Anonymkode: f5072...839 Du TS, man ligger ikke med venner. Du overkjører ham trolig fullstendig, og han vet ikke hva han skal si. la mennen få fred til å bearbeide bruddet sitt. Forresten, hvor gamle er dere, og hvor lange forhold kommer dere ut av ? Dette er vesentlig informasjon som du har utelatt her. Anonymkode: 9be77...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå