AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Til dere lesere 🌹 Jeg har strevd lenge med økonomier, men nå har det virkelig gått galt. Dumsnill har jeg vært og lånt bort flere tusen til 'FEIL' folk som SELVFØLGELIG skulle betale tilbake og med renter innen et par uker siden jeg da ville være blakk og trenge pengene SÅRT- rent tap! I senere tid har jeg slitt med depresjon, PDHS, angst og har i de siste 5-6 månedene druknet sorgene med noen få, eller flere, nærmest hver ENESTE dag i ca 5 mnd. om ikke alltid like mye så litt og det er LITT for mye! Jeg har en sønn annen hver helg som aller helst vil bo hos mamma'n sin da faren er en fullblods 'elite-narsissist' som har absolutt alt av det matrielle, men mangler TOTALT kjærlighetsevne og slikt merker en 13-åring og han har bestandig vært en 'mamma-gutt' Noe faren er FULLSTENDIG klar over 💔 En lang historie kort, er at jeg ble meldt til barnevernet av en tidl. Nav-ansatt da jeg for FØRSTE gang i historien fortalte en off. person om den voldelige og psykiske mishandlingen BEGGE våre foreldre drev på med mot mine to brødre og meg fra DAG nr 1 og det endte med at jeg gav han hovedomsorgen for å kvitte meg med barnevernet i redel for at de skulle 'TA' han med seg så vi ALDRI mer fikk se han igjen! Utad er min x -samboer en 'KJÆRNE-PAPPA' og er en profilert politiker som har MANGE tilhengere rundt seg over alt i Norge så enda vi BEGGE visste godt at det var hun MAM som var den GODE forelderen og at manipulatoren nok ville latt gutten miste ALT av selvverd, relvrespekt, indre glede osv, om han hadde klart å få meg ut av vår sønns liv KUN for å få seg det en kaller 'narsissistisk forsyning' eller 'MAT' som det ofte blir kalt både i bøker og på 'gatespråket' De færreste VET hva en SPOTTER, som blir beskrevet likt som vi i vår tid kaller psykopater, narser, egentlig ER for noe og at de ca 2 p det er av de, er født med en HELT annen hjerne enn majoriteten av befolkningen, noe som kan dokumenterest av hjerneforskrere; De er FØDT med en avhengighet til å skade andre - inkl. sine EGNE 👀 Selv var det hovedsaklig min bestemor som ga meg NOK selvverd til å overleve i 'krigs-sonen' jeg desverre ble født inn i og også flere i slekten vår, heldigvis! Gode venner hadde jeg, men det var ikke NOEN jeg kunne snakke med og få hjelp av og da jeg sjelden ble trodd, tidde jeg bare stille i alle år og da det etter 45 år gikk hull på ballongen - ja, DA blir det BOK om mobbing, når jeg har tatt meg i sammen! Mobbing er ETT av mange 'TREKK' så mener absolutt ikke at de som mobber er en vil NYTE hvilken MAKT han har over to gode personer som elsker hverandre - mor og sønn, som hadde måttet stå i både det ENE og det ANDRE fra 'Super-dad' fra han var en baby av og jeg har måttet jobbe med nebb og klør for å beskytte han og hans søster - BÅDE fra far til min sønn og HELE min familie, da mine to brødre er akkurat lite hjerteløse som våre foreldre! Jeg var som min bestemor og prøvde gi barna mine det MOTSATTE av det jeg selv fikk! De prøvde seg i tur og orden og min far RISTET min datter såpass kraftig at jeg var redd han hadde knekt noe bak i nakken på henne, eller noe annet siden hun ikka sa et ENESTE ord på flere timer og hun satt bare å så skrekkslagen ut - da hun KUN var ca 2 år gml! Det var først da de alle skjønte at FASADEN kom til å få få seg noen kraftige riper om ikke datter og barnebarn kom på ei stund, fant de ut de MÅTTE ta masken PÅ ovenfor min datter om vi skulle komme flere ganger! Og VOLD, blir en anmeldelse på flekken! Min far er en 'STOR' mann på øyen jeg kommer fra og det var nok NETTOPP derfor vi aldri fikk hjelp - tidligere Frp leder, Stortings kandidat, formann i en avd. på jobben, satt i Helse- og sosialstyret m.m. Hvordan de var UTAD var EN ting, men INNAD - Gå å LEGG deg!! Jeg VAR fullstendig i stand til å ta meg av min sønn og hanne ville være hos meg mesteparten av tiden og dette VISSTE han godt også, MEN truet med RETTSAK og derfor gikk jeg med på 50/50 fordi jeg så at det ble både 60 og 70 p på meg og ALT for et godt samarbeid! Det har vært 'LITT' av et sirkus og nå ønsker jeg bare å kare meg opp på beina igjen for å gi han den samme gode, trygge oppveksten som jeg ga min datter. Jeg hadde hovedomsorgen for hun i alle år og hadde et GODT samarbeid med hennes far, der fokuset, hverken var han, eller meg, men - HUN! Såpass kan jeg si at å samarbeide med en som er glad i BARNET, er noe HELT annet en med en som er glad i MAKTEN over barnet og x-partner! Pr. i dag er min nydelige datter høyutdannet, har to jobber, gode venner, trener, SNILL kjæreste og lever et godt liv der hun er lykkelig. - snop for ei NORMAL mor, det der - MEN hun er godt manipulert av familien, ja Jeg har slitt lenge nå og bare 'MÅTTE' finne på noe før jeg gikk HELT i bakken... Ketamin behandling ble jeg etterhvert overbevist om at var 'SVARET' og jeg har nå satset ALTFOR mye på at medisinen funket - uten at de 3. første injiseringene gjorde annet et å gi meg hallusinasjoner i ca 1 time, uten at de hjalp mot noe som helst annet. Det er KUN er under 5 p, det ikke har NOEN positiv effekt på og hele 86 p suksessrate med de de kaller 'full effekt' Nå innrømmer jeg at det ble noen FÅ pils dagene før nr 1 og nr 2, men holdt meg unna de 3 siste dagene før nr 3 - men 0 effekt, eller det en kaller 'The Journy' Skuffet var jeg - herifra til MÅNEN! Overlegen på Axon klinikken i Oslo, Lowan Stewart, er selveste grunderen bak innføring av Ketamin på Sykehus Østfold og Moss DPS. BEGGE plassene, som har ventelister på opptil 9 mnd OM du blir kvalifisert og begge plassene har på det sterkeste oppfordret ALLE sykehus i landet til å begynne bruke det, pga den høye raten og pasienter som skryter det opp i skyene - så BURDE hjulpet meg OGSÅ! Overlegen sa de hadde gitt meg den høyeste dosen pr kilo så både han og den dyktige psykologen, syntes det var RART at jeg følte meg akkurat som før etter 3 sprøyter... Jeg får god od oppfølging! Jeg skal ta 4. og 5. om et par uker så holder på å forberede meg. Men da jeg snart ligger etter med ei HEL husleie og mob. rek. har gått til inkasso er det ikke lett å holde nervene i sjakk og klare fokusere på å stå opp for seg selv! Jeg skal i møte på Nav i morgen og kommer da til å spørre, eller evt søke, om et sosialt lån for å komme meg på føttene igjen. Jeg skulle også hatt penger nok til et par kjøretimer og også oppkjøring, for DA kunne Nav faktisk blitt 'kvitt' meg rimelig raskt - uten at jeg tror det er 'LOV' å ta hensyn til det.., De opererer jo med 'ris-til-egen-ræv' så er ikke FOR håpefull ift morgen dagen! OIoi, dette ble MYE lengre enn jeg hadde planlagt, men så gjelder det tross alt fremtiden til en 13-åring og våre begges liv så HÅPER noen VET hvilke kreterier Nav har for å gi meg et 'Sosialt lån' og hvor MYE de evt. kan gi folk i min misserable situasjon? Gjerne pm. Anonymkode: ec278...feb 1
Guttibobledress Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt, men vil bare du skal vite at jeg ble veldig berørt av historien din og håper virkelig at det vil ordne seg. For det fortjener du🧡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå