Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå plutselig fått tankene over på gammel flamme..

Noen som stilte et spørsmål om en tidligere flamme/forelskelse fra helt tilbake til videregående, en person som våre stier har krysset flere ganger og hver gang er like trivelig og fantastisk p det føles som at tiden har stått stille når vi møtes. Men pga min usikkerhet å frykten for å miste henne om vi ikke følte det samme, ble det til at man aldri tok steget.

Fikk nå høre fra felles bekjent at vi begge gikk vell å tenkte akkurat det samme, så ble bare med det vennskapet. Nå begynner det å bli noen år siden siste møtet mellom oss, men etter ag dette ble bragt på banen så klager jeg ikke slå fra meg tanken på henne.

Vi har begge aldri innledet forhold med noen andre på disse årene.

vi bor på vær vår kant av landet men har fortsatt sporadisk kontakt.

Skal jeg ta opp kontakten seriøst??

Har så lyst å kunne få et svar og  evt  fåe ndelig svar for å kunne lukke den 

Anonymkode: 796b3...fc0

Videoannonse
Annonse
Gjest No1*No1
Skrevet

Jeg skjømner ikke helt. Ingen av dere er i forhold. Hvorfor spør du bare ikke vedkommende ut på date. Ganske enkel sak? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har nå plutselig fått tankene over på gammel flamme..

Noen som stilte et spørsmål om en tidligere flamme/forelskelse fra helt tilbake til videregående, en person som våre stier har krysset flere ganger og hver gang er like trivelig og fantastisk p det føles som at tiden har stått stille når vi møtes. Men pga min usikkerhet å frykten for å miste henne om vi ikke følte det samme, ble det til at man aldri tok steget.

Fikk nå høre fra felles bekjent at vi begge gikk vell å tenkte akkurat det samme, så ble bare med det vennskapet. Nå begynner det å bli noen år siden siste møtet mellom oss, men etter ag dette ble bragt på banen så klager jeg ikke slå fra meg tanken på henne.

Vi har begge aldri innledet forhold med noen andre på disse årene.

vi bor på vær vår kant av landet men har fortsatt sporadisk kontakt.

Skal jeg ta opp kontakten seriøst??

Har så lyst å kunne få et svar og  evt  fåe ndelig svar for å kunne lukke den 

Anonymkode: 796b3...fc0

Kjør på man lever bare en gang. Hva har du å tape på å prøve? Da har du i hvertfall prøvd og slipper å angre på at du aldri prøvde.

Skrevet

Ja, klart du kan. 

Skrevet

Kjør på! Du har jo virkelig ingenting å tape. 

Anonymkode: 6ca77...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...