AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 ...Som selv aldri har opplevd den store kjærligheten,da mener jeg det største av ALT å finne den du vet du skal leve med til du forlater denne jord... Eller de rett og slett bare er litt sjalu.. For her florerer det av innlegg om håpløse menn. Jeg innser som også selv har vært i dårlig forhold tidligere at det er så utrolig mange som lever i enten er livløst forhold, psykisk vold,eller bare en partner de ikke elsker og fungerer med..... For når det kommer innlegg en sjelden gang der en kvinne forteller om sin fantastiske mann så blir hun latterliggjort fordi enten lever hun på en rosa sky eller så har hun en creepy mann fordi han kan gråte. Ærligtalt...kvinner verst...🤢 Jeg har selv nå endelig funnet meg min sjelevenn. Mitt ALT. En mann som hver eneste dag gjør alt for å glede meg,en som aldri har sagt et negativt ord om meg,en som SER meg aller mest og støtter meg mest på mine dårligste dager! En som i tillegg er tøff,handymann,har egne meninger,kontakt med følelser og vi kan gråte sammen. En mann som behandler meg som en gudinne i senga. En kjekk mann er han også. Han er en mann jeg ikke trodde fantes. Jeg synes direkte synd på damer som ikke takler at en mann kam gråte? Dere må være veldig i utakt med deres egne følelser. Tenk å få leve resten av livet med en person som du vet er ditt ALT og din nærmeste. størst av ALT er faktisk kjærligheten. Jeg trodde heller ikke på det før...helt til jeg møtte han....Magefølelsen min skrek Jaaaaaaa etter første date,men hodet mitt var mer "ta det rolig nå",men når du møter den rette da bare vet du dette. 🌺 Anonymkode: a4878...517 3 1
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Om så; hva så? Gjør det noe? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ...Som selv aldri har opplevd den store kjærligheten,da mener jeg det største av ALT å finne den du vet du skal leve med til du forlater denne jord... Eller de rett og slett bare er litt sjalu.. For her florerer det av innlegg om håpløse menn. Jeg innser som også selv har vært i dårlig forhold tidligere at det er så utrolig mange som lever i enten er livløst forhold, psykisk vold,eller bare en partner de ikke elsker og fungerer med..... For når det kommer innlegg en sjelden gang der en kvinne forteller om sin fantastiske mann så blir hun latterliggjort fordi enten lever hun på en rosa sky eller så har hun en creepy mann fordi han kan gråte. Ærligtalt...kvinner verst...🤢 Jeg har selv nå endelig funnet meg min sjelevenn. Mitt ALT. En mann som hver eneste dag gjør alt for å glede meg,en som aldri har sagt et negativt ord om meg,en som SER meg aller mest og støtter meg mest på mine dårligste dager! En som i tillegg er tøff,handymann,har egne meninger,kontakt med følelser og vi kan gråte sammen. En mann som behandler meg som en gudinne i senga. En kjekk mann er han også. Han er en mann jeg ikke trodde fantes. Jeg synes direkte synd på damer som ikke takler at en mann kam gråte? Dere må være veldig i utakt med deres egne følelser. Tenk å få leve resten av livet med en person som du vet er ditt ALT og din nærmeste. størst av ALT er faktisk kjærligheten. Jeg trodde heller ikke på det før...helt til jeg møtte han....Magefølelsen min skrek Jaaaaaaa etter første date,men hodet mitt var mer "ta det rolig nå",men når du møter den rette da bare vet du dette. 🌺 Anonymkode: a4878...517 Jaja, gi det noen år så er dere sikkert separerte. Ikke la følelsen dine ta helt overhånd. Vi forstår at du er forelsket, men det varer nok ikke evig. Bare ett par tips! Anonymkode: 9569d...da5 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Føltes det godt å snakke stygt om andre som ikke har det så godt som deg, ts? Anonymkode: f9b22...2ff 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 Jeg antar du er ts fra en annen tråd som nå går? Jeg har ikke lest tråden, bare hovedinnlegget i den tråden. Jeg tenker at om den mannen faktisk er riktig og bra for deg, så bør du ikke angripe andre som stusser på hvordan han er. Det er jo du - ikke de - som skal leve med ham. Det sagt, så reagerte jeg på det at han fremdeles gråter når han kjører fra deg. Jeg var sammen med en mann som tidvis gjorde det, der kom det etter noen år frem både ubearbeidede følelser fra tidligere forhold og en form for sjalusi/kontrollbehov hvor hans måte å manipulere meg på var å gråte og si det var fordi han var så glad i meg. På grunn av denne erfaringen ville jeg selv vært skeptisk til det du skriver, også fordi det på meg virker litt ustabilt å gråte hver gang man skal være litt fra hverandre, selv flere år inn i forholdet når man bør være trygge på hverandre. Men min mening bør heller ikke være viktig for deg, for det er ikke jeg som skal være sammen med din mann. Er du oppriktig lykkelig med ham så forstår jeg ikke behovet for å starte flere tråder om dette, og jeg forstår i hvert fall ikke ditt behov for å rakke ned på andre kvinner som deler andre erfaringer med menn som de tenker kanskje kan være relevant for det du forteller. Er du lykkelig, vær lykkelig. Ikke start tråder for å kalle andre kvinner slikt du gjør her. Ps! Jeg har absolutt ingen problemer med menn som gråter! Men jeg har problemer med menn som bruker gråt som en manipulasjonsmetode... (og jeg sier ikke at din bruker gråt på den måten, jeg forteller bare egen erfaring). Anonymkode: 59e21...b55 2 8
Skiftenøkkel Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 Det kan jo hende. Å det er kanskje ikke så rart at man blir litt bitter, om man aldri opplever noe som tilsynelatende kommer lett for andre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #7 Skrevet 20. februar 2024 Jaja, lykke til og gratulerer Anonymkode: 838b1...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #8 Skrevet 20. februar 2024 Så flott for deg at du faktisk fant en mann som er oppegående, men det er ikke nok av sånne menn til at alle kan få en sånn. De to siste mennene jeg datet gikk ikke an å føre en samtale med en gang. Den ene hadde en pen kropp men det hjelper jo ikke så fryktelig mye. Det andre var bælfeit. Klart det er litt bittert at forholde seg til ensomhet eller evt. forhold som ville vært hundre ganger verre enn ensomhet. Anonymkode: 846e1...b87 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #9 Skrevet 20. februar 2024 Fint for deg. Men hvis du har det så fint, hvorfor er det nødvendig for deg å snakke ned andre? Alle får ikke oppleve kjærlighet. Noen av oss er ikke verdt noe som helst, og får bare all driten og aldri det du beskriver her. Uten at noen bryr seg om det. Anonymkode: 096a9...e26 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #10 Skrevet 20. februar 2024 Menn er ikke "håpløse" bare fordi de er menn. Jeg har selv en fin samboer som er mann. Men menn på internett, spesielt på dette forumet, har gang på gang vist seg å ha noen holdninger som er så virkelighetsfjerne, rekasjonære og ja, bare provoserende, at vi som tilfeldigvis leser dette må tale mot grumset. Det er ikke "mannehat" eller "bitterhet", det er et ansvar som kvinne (og heldigvis bidrar menn også positivt i noen diskusjoner) om å si fra. Nydelig at du har funnet kjærligheten. Jeg er helt sikker på at ingen hadde kritisert forholdet ditt til en god mann om du hadde vinklet det annerledes. Men du velger å kritisere andre kvinner i ditt kjærlighets-innlegg, noe som er unødvendig. Anonymkode: c3308...1f5 7 5
Rotemor Skrevet 20. februar 2024 #11 Skrevet 20. februar 2024 Jeg takker nei til en person som er «MITT ALT» ettersom jeg foretrekker å leve uten psykoser. Jeg har en fantastisk partner, men også selvstendighet, venner og selvrealisering på andre måter. Men så er jeg heldigvis voksen og realist og klarer å stå støtt selv om jeg er forelsket. Jeg definerer ikke lykke for andre. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): ...Som selv aldri har opplevd den store kjærligheten,da mener jeg det største av ALT å finne den du vet du skal leve med til du forlater denne jord... Eller de rett og slett bare er litt sjalu.. For her florerer det av innlegg om håpløse menn. Jeg innser som også selv har vært i dårlig forhold tidligere at det er så utrolig mange som lever i enten er livløst forhold, psykisk vold,eller bare en partner de ikke elsker og fungerer med..... For når det kommer innlegg en sjelden gang der en kvinne forteller om sin fantastiske mann så blir hun latterliggjort fordi enten lever hun på en rosa sky eller så har hun en creepy mann fordi han kan gråte. Ærligtalt...kvinner verst...🤢 Jeg har selv nå endelig funnet meg min sjelevenn. Mitt ALT. En mann som hver eneste dag gjør alt for å glede meg,en som aldri har sagt et negativt ord om meg,en som SER meg aller mest og støtter meg mest på mine dårligste dager! En som i tillegg er tøff,handymann,har egne meninger,kontakt med følelser og vi kan gråte sammen. En mann som behandler meg som en gudinne i senga. En kjekk mann er han også. Han er en mann jeg ikke trodde fantes. Jeg synes direkte synd på damer som ikke takler at en mann kam gråte? Dere må være veldig i utakt med deres egne følelser. Tenk å få leve resten av livet med en person som du vet er ditt ALT og din nærmeste. størst av ALT er faktisk kjærligheten. Jeg trodde heller ikke på det før...helt til jeg møtte han....Magefølelsen min skrek Jaaaaaaa etter første date,men hodet mitt var mer "ta det rolig nå",men når du møter den rette da bare vet du dette. 🌺 Anonymkode: a4878...517 Fint at folk er lykkelige men det som teller på sikt, er om det varer når nyhetens interesse daler. Jeg har ikke vært i dårlige forhold før, jeg var kun i gode forhold som ga meg mye av både sex, nærhet, samtaler, gråt, latter og store planer. Det var derfor det gjorde vondt da det tok slutt. Jeg har hatt flere "fantastiske" menn. Kunne sikkert sagt at nåværende også er fantastisk - og gråte kan han også. Men er litt mer opptatt av om ting funker, på sikt. Det vil bare tida vise. Anonymkode: 696be...20a 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #13 Skrevet 20. februar 2024 Jeg blir glad på andres vegne når de har funnet noen de har det godt med. Jeg har selv en mann som jeg føler også er min sjelesvenn. I alle forholdene jeg har vært i, så har de vært fantastiske i starten. Alle sammen. Ting kan lett snu når hvetebrødsdagene er over. Jeg har vært sammen med min i 5 år. Hvetebrødsdagene er for lengst over, og vi har det fortsatt fint. Det er viktig å vente med å ta store avgjørelser (barn, hus, flytte, etc) til man har opplevd "hverdagen" lenge. Anonymkode: fd729...f54 1
Trolltunge Skrevet 20. februar 2024 #14 Skrevet 20. februar 2024 Merkelig hvor ulikt man ser ting, men kanskje det også har noe å gjøre med hvordan man presenterer ting? @Irak har en veldig koselig tråd om hvordan folk fant kjærligheten nå, og det er jammen ikke mye av at folk er negative og misunnelige. Bare en som hang seg opp i en mobil, men ellers ingenting av det du skriver er så vanlig. Kan selvfølgelig ha noe med presentasjonen å gjøre, og kanskje også være et element av at de fleste har vel vært nyforelsket både en og flere ganger, uten at det endte lykkelig, så derfor en viss skepsis til historier om nettopp truffet hverandre. Likevel, det er ingen negative responser på nylig truffet hverandre heller i den nevnte tråden, så om dette var så vanlig burde den tråden ha vært et eldorado for slikt. Om kg altså auler over av svært bitre kvinner. 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #15 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg antar du er ts fra en annen tråd som nå går? Jeg har ikke lest tråden, bare hovedinnlegget i den tråden. Jeg tenker at om den mannen faktisk er riktig og bra for deg, så bør du ikke angripe andre som stusser på hvordan han er. Det er jo du - ikke de - som skal leve med ham. Det sagt, så reagerte jeg på det at han fremdeles gråter når han kjører fra deg. Jeg var sammen med en mann som tidvis gjorde det, der kom det etter noen år frem både ubearbeidede følelser fra tidligere forhold og en form for sjalusi/kontrollbehov hvor hans måte å manipulere meg på var å gråte og si det var fordi han var så glad i meg. På grunn av denne erfaringen ville jeg selv vært skeptisk til det du skriver, også fordi det på meg virker litt ustabilt å gråte hver gang man skal være litt fra hverandre, selv flere år inn i forholdet når man bør være trygge på hverandre. Men min mening bør heller ikke være viktig for deg, for det er ikke jeg som skal være sammen med din mann. Er du oppriktig lykkelig med ham så forstår jeg ikke behovet for å starte flere tråder om dette, og jeg forstår i hvert fall ikke ditt behov for å rakke ned på andre kvinner som deler andre erfaringer med menn som de tenker kanskje kan være relevant for det du forteller. Er du lykkelig, vær lykkelig. Ikke start tråder for å kalle andre kvinner slikt du gjør her. Ps! Jeg har absolutt ingen problemer med menn som gråter! Men jeg har problemer med menn som bruker gråt som en manipulasjonsmetode... (og jeg sier ikke at din bruker gråt på den måten, jeg forteller bare egen erfaring). Anonymkode: 59e21...b55 Nei jeg er ikke henne,men svarte på hennes innlegg. Leser utelukkende kun " forferdelige kipe menn" her inne så da reagerte jeg på alle de bitre kvinnene som mente mannen nærmest var gal som gråt😅 Snakker av erfaring må du gjerne gjøre,svært ulikt det. Har vært sammen med en psykopat en gang i tiden,var jammen mye manipulasjon der,men tårer hadde han ikke. Har aldri opplevd en mann som manipulerer gråt,men finnes sikkert dem og. Helt klart. Ts Anonymkode: a4878...517
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #16 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg blir glad på andres vegne når de har funnet noen de har det godt med. Jeg har selv en mann som jeg føler også er min sjelesvenn. I alle forholdene jeg har vært i, så har de vært fantastiske i starten. Alle sammen. Ting kan lett snu når hvetebrødsdagene er over. Jeg har vært sammen med min i 5 år. Hvetebrødsdagene er for lengst over, og vi har det fortsatt fint. Det er viktig å vente med å ta store avgjørelser (barn, hus, flytte, etc) til man har opplevd "hverdagen" lenge. Anonymkode: fd729...f54 Helt enig😊 Og jeg har vært i svært dårlige forhold tidligere på 10 og 4 år så man lærer ...og vet hva man ønsker etterhvert❤ Ts Anonymkode: a4878...517
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #17 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaja, gi det noen år så er dere sikkert separerte. Ikke la følelsen dine ta helt overhånd. Vi forstår at du er forelsket, men det varer nok ikke evig. Bare ett par tips! Anonymkode: 9569d...da5 Sier den bitre kvinnen tenker jeg. Har kun vært forelsket en eneste gang jeg ,DEN gang ble jeg manipulert og forholdet var dårlig over lang tid,så lærte etter de årene at forelskelse er mer farlig enn godt,man blir blind rett og slett. Denne gang ble jeg ikke forelsket på den "blind" måten,vi bare bare passet sammen, og jeg ble forelsket på en mye dypere måte måned for måned etterhvert som vi ble kjent❤ Ellers tusen takk for tips. 😅 Ts Anonymkode: a4878...517
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #18 Skrevet 20. februar 2024 Rotemor skrev (50 minutter siden): Jeg takker nei til en person som er «MITT ALT» ettersom jeg foretrekker å leve uten psykoser. Jeg har en fantastisk partner, men også selvstendighet, venner og selvrealisering på andre måter. Men så er jeg heldigvis voksen og realist og klarer å stå støtt selv om jeg er forelsket. Jeg definerer ikke lykke for andre. Synd med psykoser.😱 Det har jeg aldri hatt,men skjønner av erfaring at du foretrekker leve uten... Hvis du faktisk blir psykotisk av å ha en kjæreste som er ditt alt ? Aldri hørt om før Jeg eier selv eget hus,bil,har barn og veldig selvstendig. Viktig det😊 Ts Anonymkode: a4878...517
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #19 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fint for deg. Men hvis du har det så fint, hvorfor er det nødvendig for deg å snakke ned andre? Alle får ikke oppleve kjærlighet. Noen av oss er ikke verdt noe som helst, og får bare all driten og aldri det du beskriver her. Uten at noen bryr seg om det. Anonymkode: 096a9...e26 Rakker ned? Mennesker som rakker ned på andre som finner sin store kjærlighet var det jeg ønsket formidle. Jeg har selv levd i traumatiske forhold tidligere. Det er aldri for sent. Hvorfor skulle ikke du også finne den store kjærligheten til slutt. Det gjør du mest sannsynligvis. Og tro meg,jeg var nesten 8 år alene etter siste dårlige forhold. Håp for de som aldri gir opp håpet🌺 Ts Anonymkode: a4878...517 1
Rotemor Skrevet 20. februar 2024 #20 Skrevet 20. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synd med psykoser.😱 Det har jeg aldri hatt,men skjønner av erfaring at du foretrekker leve uten... Hvis du faktisk blir psykotisk av å ha en kjæreste som er ditt alt ? Aldri hørt om før Jeg eier selv eget hus,bil,har barn og veldig selvstendig. Viktig det😊 Ts Anonymkode: a4878...517 Referansen var at du er psykotisk forelsket når du referer til andre som «ditt alt». Jeg har ikke psykoser. Vanlige voksne mennesker som jeg omgåes formulerer seg mer nøkternt og presist, så jeg har ingen erfaring med din språkbruk.. Endret 20. februar 2024 av Rotemor 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå