Gå til innhold

Hvitemerker..på laptopen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ny pc..kan jeg lukke skjermen uten å være redd for at det skal bli noe merker fra tastaturet??kan jeg eller bør jeg legge et ark mellom??litt papir??

er redd for å ødelegge den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket:

Hvis du fysisk klarer å legge ned skjermen, har de som laget den nok tenkt at det skulle være meningen...

Det er ikke nødvendig å legge noe i mellom....

Skrevet

har bare hørt at man fort får merker:) og at det finnes beskyttelse..?

Skrevet

Det er nok litt forskjellig. Har hatt laptop i 3,5 år og skjermen er like blank som da den var ny. En kamerat derimot har fått noen småmerker på skjermen etter tastaturet.

Skrevet

Har aldri opplevet et slikt problem. Uansett så vil vel eventelle merker bare bli brysomme etter så lang tid at maskinen på det tidspunktet er utdatert uansett.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har ikke et eneste merket fra tastaturet på skjermen min. Altså skjermen er ikke borti tastaturet selv om dne ligger nede, tror jeg da ihvertfall. Maskina er jo laget for at mans skal kunne lukke den sammen. Den var vel også sammen lukkt da du kjøpte den?

Skrevet

Joda, på en del maskiner kan man fort få merker. Dersom lokket ikke er tilstrekkelig avstivet eller skjermen er svært stor for eksempel. Som oftest vil dette bare være fett fra tastaturet, og kan vaskes av med skjermrens. Gidder ikke stresse med noe i mellom i allfall, vasker bare av merket etter space-tasten som kommer noen ganger.

Hvis du plages mye funker det fint med et vanlig A4-ark, eventuelt klippe det til litt,

Skrevet

Opplever også å få merker på skjermen. Vises kun når jeg vrir skjermen i en spesiell vinkel, og plager meg absolutt ikke. (Selv om jeg har en av markedets mest solide laptoper)

Jeg tror også det er dritt og lort fra det som ligger PÅ tastaturet. Forsvinner med skjermrens ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...