AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Hva passer best? Leonora Johanne eller Johanne Leonora? Søsterene heter Emma Pernille og Clara Mari. Kun første navn som brukes. Anonymkode: ca65b...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Leonora Johanne. Evt bare Nora Johanne. Anonymkode: 39c9f...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar Enig med Nora Johanne om du må ha to navn. Stemmer helst for bare Leonora Fint navn! Anonymkode: 2fc25...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Begge går, men hadde nok gått for Leonora,Johanne, selv om jeg synes Johanne er et penere,navn enn Leonora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Leonora Dorothea Dahl (gjett hvor gammel jeg er 🫢) Anonymkode: 2143d...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Clara Mari??? Auda😂 Anonymkode: 187cf...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar Leonora Johanne Bestemoren min het Leonora Berntine. Anonymkode: 6c7bd...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar Syns både Leonora Johanne og Johanne Leonora blir altfor langt og tungt. Hva med Nora Johanne? Liker ikke Leonora så godt, men både Nora og Johanne er nydelige navn selv om Nora er veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Clara Mari??? Auda😂 Anonymkode: 187cf...cb6 Hva er galt med Clara Mari? Synes det var et fint navn. Jeg uttaler Mari med trykk på i-en. Anonymkode: 39c9f...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå