Gå til innhold

Hva gjør dere i vinterferien?☺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobb,barnehage & SFO?

Eller hjemme ferie?

Hytta?

Vi har vinterferie neste uke 9. Har de fleste denne uken?

Anonymkode: 22974...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,har med ungene på jobb. Vinterferie er vel for de med for mye penger vil jeg tro...

Anonymkode: 72c6c...c12

• Liker 1
Gjest Annas1992
Skrevet

Her er vinterferien denne uka, men vi jobber og barnet er i barnehagen.

Skrevet

Mann og eldste barn har fri hele uken. Jeg og yngste barn har fri 3 dager. Er på hytta på fridagene. Jeg er hjemme og yngste i barnehagen på jobbdagene. 

Anonymkode: 6f2d7...331

Skrevet

Her går neste uke som normalt. Vi jobber, kidsa er i bhg og sfo.. 

Anonymkode: 92610...88c

Gjest jegerrinne
Skrevet

Her jobber nå begge ungdommene.  Eldste i lære. Yngste sa ja for å jobbe som avløser.

Så da blir en hjemme

Skrevet

Vinterferie neste uke, men må jobbe 😭 

Anonymkode: 5600d...c22

Skrevet

Jobb, bhg og sfo. De eldste sover lenge og møter venner utpå dagen tenker jeg. 
Bruker feriedagene i påsken, sommerferie og jul. 

Anonymkode: 82db8...684

Skrevet

Ungene skal først nye noen late dager, så tar mannen jeg avspasering torsdag og fredag.  Da blir det nok slålom, kino og bowling 🙂

Anonymkode: 64864...3d2

Skrevet

Vi er begge lærere, så vi har ferie. Har ingen andre planer enn å gjøre forefallende arbeid i heimen. 

Skrevet

Et par dager på hytta på fjellet, aking og slalom - og et par dager på hytta ved sjøen. Resten hjemme uten planer😊

Anonymkode: 4974a...cec

Skrevet

Vi har vinterferie nå, så vi har tatt turen til huset vårt i Sverige. 

Anonymkode: 02824...e33

Skrevet

Blir et par dager på cellegiftskur for meg. 😔

Anonymkode: 23c52...966

• Hjerte 4
Skrevet

Vi er begge lærere og har i utgangspunktet ferie. Dessverre kom jeg ikke i mål med arbeidsoppgavene mine sist uke pga uforutsette hendelser, det medfører en del telefoner og mailer denne uka, samt noe elevoppfølging. Jeg har også tatt på meg en vakt i boligen jeg jobber en helg i måneden. 

Ungene nyter late dager og gjør minst mulig på lengst mulig tid. 

Anonymkode: fc672...4b0

Skrevet

Mannen jobber, jeg har fri med barna. De er store da så de driver mye med egne ting, har besøk av eller er på besøk hos venner og slikt, men vi tar oss også tid til cafébesøk, brettspill, baking, fylle fryseren med hjemmelagede vårruller og sånt. Kjempekoselig. :) 

Skrevet

Hytta hele uken🏔️🌟

Skrevet

Jeg har stort sett fri, ungene fri og mannnen på jobb. Prøver å gjøre minst mulig, ta det med ro og lade batterier. Men blir rastløs så har vært både aketur, bytur, ut i skogen, besøk, osv. Skal prøve å roe ned resten av uka.. Bare lese med ungene, spille spill, game sammen, og så blir det kino og bowling etter hvert. Få tatt noe husarbeid også kanskje :) 

Anonymkode: edb0b...aba

Skrevet

Jeg er sykmeldt. Samboer jobber halve dager. Jentene er hjemme på 11 og 17 år. 
Blir rolige dager hjemme. Eldste datteren sine treninger er også i ferien noe som vi synes er veldig bra. 
I går var vi på biblioteket. 
Bake litt skal vi. 
Kino på fredag. 

Anonymkode: 0eaef...825

Skrevet

Vi pleier ikke å ta vinterferie så her blir det jobb og barnehage🥰 storebror hentes tidlig på torsdag og overnatter hos mormor og morfar natt til fredag, så han får i det minste langhelg da😅

Skrevet

Vi er hjemme. Bare fordi barna har skolefri, betyr ikke at verden har fri. Vi må fortsatt jobbe. 

Anonymkode: b7ff1...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...