Gå til innhold

Finnes denne tingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har stellebordet rett inni/under dusjen på vaskerommet og ungen har begynt å skru på dusjen mens vi skifter. 

Har flyttet dusjhodet ned på gulvet, men hun skrur den fremdeles på. 

Så, vet noen her om det finnes en ting man kan putte rundt der man skrur på dusjen? Slik at ungen ikke klarer å skru den på, en slags barnesikring? Jeg vet ikke hva det heter. Har googlet masse, uten hell. Men nekter å tro at jeg er den eneste i verden som kunne trengt en slik. 

Anonymkode: 97cbb...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clas Ohlson har vriderbeskyttelse, klarte jeg å google meg frem til. Vet ikke om det kan være noe?

Skrevet
xQueenKx skrev (21 minutter siden):

Clas Ohlson har vriderbeskyttelse, klarte jeg å google meg frem til. Vet ikke om det kan være noe?

Det tviler jeg på, siden den så vidt jeg kan se er beregnet på å innbruddssikre låsvrider på ytterdør, og alle blandebatterier jeg har sett har adskillig større knotter enn som så. 

Nå vet jeg ikke hvordan blandebatteriet til TS ser ut, men jeg hadde rett og slett prøvd å tulle et håndkle rundt blandebatteriet så barnet ikke får tak. Knyt fast, eller fest med klyper, alt ettersom hva som funker best. 

Anonymkode: f11c2...1d4

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tviler jeg på, siden den så vidt jeg kan se er beregnet på å innbruddssikre låsvrider på ytterdør, og alle blandebatterier jeg har sett har adskillig større knotter enn som så. 

Nå vet jeg ikke hvordan blandebatteriet til TS ser ut, men jeg hadde rett og slett prøvd å tulle et håndkle rundt blandebatteriet så barnet ikke får tak. Knyt fast, eller fest med klyper, alt ettersom hva som funker best. 

Anonymkode: f11c2...1d4

Ah, okei!

Skrevet

Ikke rart folk har dårlig råd når man velger å kjøpe noe sånt for flere hundre kroner i stedet for å surre et håndkle rundt...😳

Anonymkode: 5c8bb...cff

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke rart folk har dårlig råd når man velger å kjøpe noe sånt for flere hundre kroner i stedet for å surre et håndkle rundt...😳

Ingen har sagt at ts har dårlig råd. 

Anonymkode: c0582...eae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen har sagt at ts har dårlig råd. 

Anonymkode: c0582...eae

Om man har så lite plass at stellebordet må være skvist inn i dusjen så tyder det ikke akkurat på at man er mangemillionær...

Ellers vil jeg vel si at den dingsen der har ingen behov for til det bruk som TS tenker.

Skrevet

Jeg hadde nok klippet til en ketchup-flaske eller annen plastbeholder og festet med tråd gjennom et par hull i flasken

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
EEØm skrev (4 timer siden):

Jeg hadde nok klippet til en ketchup-flaske eller annen plastbeholder og festet med tråd gjennom et par hull i flasken

Enig, plastboks over krana, med en strikk eller noe, så den er enkel å ta av når noen skal dusje. 

Anonymkode: fc999...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...