AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg bestiller noen ganger filmer jeg ikke finner på strømmetjenester. Det meste i dag er UK-import, med kun engelske tekster. Det funker fint. Men noen ganger har det stått undertekster: engelsk, men likevel har det vært uten noen undertekster når jeg fikk den i posten. Veldig irriterende, da det er vanskeligere å følge med i filmen uten tekster. Når det står undertekster: engelsk burde man jo kunne stole på dette. Nå skal jeg bestille denne filmen og det står at det er engelske undertekster. https://www.platekompaniet.no/film-tv/blu-ray/science-fiction/wargames-uk-import-blu-ray Ikke tilfeldigvis noen som har bestilt denne og vet om det stemmer eller ikke? Anonymkode: 59ca3...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg har ikke bestilt akkurat den der, nei. Men trodde all bluray (og dvd) hadde undertekst for hearing impaired? Anonymkode: 82f63...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 19.11): Jeg har ikke bestilt akkurat den der, nei. Men trodde all bluray (og dvd) hadde undertekst for hearing impaired? Anonymkode: 82f63...7e0 Ja, skulle kanskje tro det. Det er først og fremst dvd`er jeg har opplevd å ikke ha tekster. Anonymkode: 59ca3...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå