AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Jeg er 30 uker på vei nå, og har siste tiden hatt helt merkelig følelse i hele kroppen om at jeg er stresset fordi babyen snart er her og at jeg begynner å få dårlig tid.. og nå all of a sudden har jeg begynt å gå over i en «ventefase»… som om underbevisstheten min bare vet det skal skje veldig snart? Jeg blir nervøs. Anonymkode: 6222c...7b9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Nei, ante ikke. Var mer sikker på at jeg skulle føde prematurt andre gang for det skjedde første gang, og han kom til termin. Anonymkode: 91970...50d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Nei, ante ingen ting og det tok meg faktisk en god stund før jeg skjønte at symptomene i kroppen betydde fødsel, selv om det var helt klassiske symptomer. Andre gangen gikk jeg og følte på det, drømte om det og syntes generelt at jeg hadde flete vondter som kunne indikere fødsel, men den babyen kom i uke 40 Anonymkode: ef9d6...d55
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Nei, var på normal jordmortime om morgenen, skulle videre på jobb, var i god form og ingen "magefølelse" heller. Ble sendt videre til sykehuset istedenfor på jobb. 3 måneder før termin. Anonymkode: c9255...199 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Jeg fødte i uke 35. Husker bare at jeg tenkte at de siste ukene var umenneskelig lange. Den siste tiden hadde jeg mye smerter. Selv etter to barn er jeg ikke sikker på om jeg har hatt kynnere, for jeg får det forklart som rier og at hele magen blir stram(?). Det jeg hadde føltes som om barnet, som lå i seteleie, sparket hardt ned mot underlivet mitt. Det var veldig vondt, og følte at det ble mer og mer ved anstrengelse. Vet ikke om det var et tegn på at noe var i gang. Det skal sies at rier for meg startet som mensmurringer helt nederst i magen og underlivet, også ble det bare sterkere og sterkere akkurat der. Kjente ikke noe ellers i magen. Da vannet gikk i uke 35 så var jeg på vei til do etter å ha våknet, og på veien så kom det litt. Tenkte det var rart, for jeg måtte egentlig ikke på do, det var bare en rar følelse. Da jeg satt der så sluttet det ikke å renne, så jeg skjønte jo at det var vannet, selv om jeg tenkte at det ikke kunne gå an. Anonymkode: 4d797...994
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Jeg fødte i uke 27 og hadde ingen anelse om at det kom til å skje. Ingen magefølelse. Anonymkode: 5d0c2...349
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Uke 28 her. Overhodet ingen magefølelse. Anonymkode: f3a13...7be
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Fødte i uke 26, ikke noe forvarsel eller tanker om at det skulle skje. Anonymkode: 65eb9...596
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 Uke 35 her, ingen følelse av babyen skulle komme tidlig før vannet plutselig gikk på kvelden og jeg fødte noen timer senere. Alt hadde vært fint på kontroll ett par dager tidligere, og ingenting som tydet på at jeg skulle føde prematurt. Anonymkode: 35f0b...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå