AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Utrolig irriterendes. Har lett i over et døgn nå. Det er ringelyd, men finner den ikke pga den er på lydløs. Finner den heller ikke ved å skru av lys og se om den lyser opp. Det er iPhone, men har dessverre ikke satt på ‘Finn IPhone funksjon’. Har derimot synkronisert iPad til telefonen. Finnes det noen muligheter her? Feks sette på alarm på iPad som også skrus på telefonen? Andre tips? Vet 100% at den er i huset. Hadde den sist kl 21 i går og la den fra meg et sted jeg ikke husker, og fant den ikke da jeg dro ut dørene for å handle kl 21. Fortsatte å lete da jeg kom hjem og i dag etter jobb. Det skal ikke være mulig å miste en telefon i huset uten å finne den igjen🤯 Anonymkode: 1a75b...909 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Ingen? Anonymkode: 1a75b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 Bare å lete videre det vel? Anonymkode: 6c7b5...14d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 21. februar 2024 #4 Del Skrevet 21. februar 2024 Har du sjekket mellom sofaputer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Del Skrevet 21. februar 2024 Tenk logisk - hvis du er helt sikker på at den er i huset, regner jeg med at to muligheter er mulige: 1. Gjenstanden har falt eller forskjøvet seg, slik at den ikke lenger er å finne på stedet der man la den. 2. Noe er blitt lagt over den, og dette er eventuelt blitt flyttet. En annen mulighet er å tenke nøye etter hva man gjorde på tidspunktet da man så telefonen sist; alt dette er lagret i hjernen din. Anonymkode: a2779...3b9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 21. februar 2024 #6 Del Skrevet 21. februar 2024 Prøv å legge merke til om en spesiell ting ligger på en rar plass, og om mobilen ligger der den gjenstanden egentlig skal ligge. Type soyasaus på peishylla, så er mobilen i kjøleskaphylla.. osv Jeg har ofte lagt mobilen oppi sko, inni en bok/avis, oppi blomsterpotte, skohylla, kjøleskapet.. Kanskje du skifta bukse/genser og den ligger i en lomme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Del Skrevet 21. februar 2024 Det er nå du skulle hatt android. Man kan sette på lyden fra PC for å finne den. Anonymkode: 851f4...d2b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenk logisk - hvis du er helt sikker på at den er i huset, regner jeg med at to muligheter er mulige: 1. Gjenstanden har falt eller forskjøvet seg, slik at den ikke lenger er å finne på stedet der man la den. 2. Noe er blitt lagt over den, og dette er eventuelt blitt flyttet. En annen mulighet er å tenke nøye etter hva man gjorde på tidspunktet da man så telefonen sist; alt dette er lagret i hjernen din. Anonymkode: a2779...3b9 Takk for svar🌸 Jeg stod opp etter en kort dupp før nattevakt. Så på mobilen og stod opp. Husker ikke hvor jeg la den i det jeg stod opp for å gå på badet for å stelle meg 15 min før jobb. Gikk på kjøkkenet og henter matpakke, dro så på nattevakt uten å ta med mobilen jeg allerede da ikke fant og ikke hadde tid å lete etter. Kom hjem på morgenen ig begynte å lete i to timer uten hell. Fortsatte etter jeg stod opp. Har sett overalt av rare steder. Bak seng, mellom seng, sofaputer, inni dynetrekk, i kjøleskap, søppelposer, alle skaper, hyller, skuffer, rotekasser+++. Det er så stort mysterium at jeg nesten blir overtroisk. Men om jeg ikke finner den i løpet av neste døgnet må jeg nesten kjøpe meg ny mobil og simkort. Går ikke an leve i 2024 med mann og barn uten telefon. Alt er jo på den. Bank id, Coop medlemskort, bussbilletter osv osv. Anonymkode: 1a75b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Del Skrevet 21. februar 2024 Lisanna skrev (2 timer siden): Prøv å legge merke til om en spesiell ting ligger på en rar plass, og om mobilen ligger der den gjenstanden egentlig skal ligge. Type soyasaus på peishylla, så er mobilen i kjøleskaphylla.. osv Jeg har ofte lagt mobilen oppi sko, inni en bok/avis, oppi blomsterpotte, skohylla, kjøleskapet.. Kanskje du skifta bukse/genser og den ligger i en lomme? Takk for gode tips:) Har sjekket alle lommer på alle bukser, gensere og jakker. Og alle rare stedene du nevnte. Skal sjekke blomsterpottene når jeg kommer hjem fra nattevakt😆 Anonymkode: 1a75b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #10 Del Skrevet 21. februar 2024 Så utrolig merkelig! Kjenner jeg får lyst til å komme hjem til deg for å lete 😅 Ta for deg rom for rom og let strategisk. Blandt skittentøy? Som oftest har man jo ubevisst lagt den ifra seg på et litt uvanlig sted fordi man skulle hente noe eller legge fra seg noe.. Anonymkode: bb949...38b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #11 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg mistet lommeboken min i vinduskarmen bak gardinet en gang. Går dy systematisk gjennom rom for rom, cm for cm? Kan du få mannen og barnet til å hjelpe å lete. Friske øyne ser gjerne nye ting. Anonymkode: 1f67e...b38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 21. februar 2024 #12 Del Skrevet 21. februar 2024 Hvis du gikk rett fra senga eller sofaen til badet etter duppen, må den jo nesten være en plass på den strekninga. Med mindre barnet har stukket av med den i ettertid 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #13 Del Skrevet 21. februar 2024 Tenk på hvor du har gått og let de stedene på nytt igjen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg til slutt har funnet ting etter å ha lett flere ganger på samme sted... Anonymkode: 7cf64...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #14 Del Skrevet 21. februar 2024 I sofaen I en veske I en godstol Ramla ned bak en kommode. Under senga. Under posten fra igår På badet I vaskemaskinen I en bukse eller jakkelomme. Anonymkode: cd116...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #15 Del Skrevet 21. februar 2024 Der du pleier å legge bilnøklene. Under bilsetet (tok den ikke med inn likevel) Anonymkode: cd116...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. februar 2024 #16 Del Skrevet 21. februar 2024 Se oppi sko om du kan ha lagt den på skohylle, om du gikk forbi. Har ofte funnet nøklene mine oppi der Ellers se bak kommoder, i skuffer. Kanskje den ligger mellom klær i klesskapet ditt? I lommen på det du hadde på deg da du gikk inn på badet? Inne på badet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #17 Del Skrevet 21. februar 2024 let på nytt der du vet du hadde den sist, og derfra til når du oppdaget den var borte. Ikke i en lomme i genser/bukse i skittentøyet? Mellom puter, bak sofa, seng, gardin, i en veske, sekk, jakke? på en hylle eller i et skap? Anonymkode: f7893...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #18 Del Skrevet 21. februar 2024 I frysa Anonymkode: cd116...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #19 Del Skrevet 21. februar 2024 Når jeg mister min så ligger den gjerne på badet på gulvet et sted. Eller på en sort stol, helt gjemt bort, siden telefonen også er sort. Det hjelper å rydde da, da finner du den. Den ligger gjerne fremme et sted. Anonymkode: f6ba6...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #20 Del Skrevet 21. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Husker ikke hvor jeg la den i det jeg stod opp for å gå på badet for å stelle meg 15 min før jobb. Anonymkode: 1a75b...909 Nattbord? Falt ned under sengen? Under en bok? Har min på lydløs jeg og. Glemte den en gang på sengen under vesken og fikk panikk. Fløy overalt og lette. Kom tilbake for jeg trengte vesken og… der lå mobilen jo 🤦🏼♀️ Anonymkode: 2e0ef...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå