AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Vi er godt gift med familie på begge sider. Vi har kjent hverandre lenge men det går lenge mellom vi møtes og vi kjenner hverandres familie. For noen mnd siden begynte han å sende flørtete snaps, først forsiktig, så mer direkte. Jeg responderte ikke og tenkte at jeg skulle slette han fra snap. Angrer egentlig på at jeg ikke gjorde det…. men så er jeg litt glad i oppmerksomhet og spenning da, og vi begynte å snappe veldig flørtete meldinger til hverandre. Det endte opp i drøye seksualiserte meldinger og bilder av hverandre. Jeg kan ikke så mye om Snapchat, men vi er superbestevenner på snap, noe som sier at vi har snappa hverandre mest de siste to ukene. I går tenkte jeg at dette går ikke lenger, han spør veldig ofte etter mer og mer sexy bilder av meg og jeg var rett og slett redd hvordan dette «forholdet» kom til å utvikle seg. Så i morres fortalte jeg han at jeg ville stoppe med dette, han var litt tvilende til hva han ville, men var enig. Så da har vi stoppet da. nå føler jeg på en skikkelig tomhet, jeg trenger ikke noe moralpreken her, men hva gjør jeg for å komme over dette savnet over spenning og bekreftelse? Er redd det kan bli et skikkelig savn etterhvert. Forholdet jeg har nå er helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der. Er det noen som har noen ideer hvordan komme over dette fort? Anonymkode: 66db2...f79
Jdz Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Hvis du bare parkerer snapflørten din 100%, så går denne tomheten fort over. Sånt som kan skje når man har vært i et forhold lenge, men så lenge man setter ned foten og hever seg over det, så tenker jeg det er greit. Vi er bare mennesker. Dyrk forholdet du er i, så vil du se det gro. 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Jdz skrev (Akkurat nå): Hvis du bare parkerer snapflørten din 100%, så går denne tomheten fort over. Sånt som kan skje når man har vært i et forhold lenge, men så lenge man setter ned foten og hever seg over det, så tenker jeg det er greit. Vi er bare mennesker. Dyrk forholdet du er i, så vil du se det gro. Takk for støttende ord, det satte jeg pris på:) Anonymkode: 66db2...f79 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Vi er godt gift med familie på begge sider. Vi har kjent hverandre lenge men det går lenge mellom vi møtes og vi kjenner hverandres familie. For noen mnd siden begynte han å sende flørtete snaps, først forsiktig, så mer direkte. Jeg responderte ikke og tenkte at jeg skulle slette han fra snap. Angrer egentlig på at jeg ikke gjorde det…. men så er jeg litt glad i oppmerksomhet og spenning da, og vi begynte å snappe veldig flørtete meldinger til hverandre. Det endte opp i drøye seksualiserte meldinger og bilder av hverandre. Jeg kan ikke så mye om Snapchat, men vi er superbestevenner på snap, noe som sier at vi har snappa hverandre mest de siste to ukene. I går tenkte jeg at dette går ikke lenger, han spør veldig ofte etter mer og mer sexy bilder av meg og jeg var rett og slett redd hvordan dette «forholdet» kom til å utvikle seg. Så i morres fortalte jeg han at jeg ville stoppe med dette, han var litt tvilende til hva han ville, men var enig. Så da har vi stoppet da. nå føler jeg på en skikkelig tomhet, jeg trenger ikke noe moralpreken her, men hva gjør jeg for å komme over dette savnet over spenning og bekreftelse? Er redd det kan bli et skikkelig savn etterhvert. Forholdet jeg har nå er helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der. Er det noen som har noen ideer hvordan komme over dette fort? Anonymkode: 66db2...f79 Du har vært utro, du er klar over det ? Anonymkode: a7a99...7f4 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du har vært utro, du er klar over det ? Anonymkode: a7a99...7f4 Ja det er jeg klar over, var det noe mer du ville tilføye? Noen tips kanskje? Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Spenningen er kortvarig. Det går over. Anonymkode: 79834...ff4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Smil til deg selv i speilet. Tenk at du er en som kan forføre andre. Bruk det til å forføre din mann og booste selvtilliten. Ta en tur med en venninne som avledning. Anonymkode: 06445...a79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Jeg tenker at dette blir akkurat det du selv gjør det til. Du sier at forholdet til din mann er supert... vel, du har ikke vært "super" partner på lenge... Det opplagte da er at du fra og med i dag begynner å legge fokuset og energien din i eget forhold. Ikke for å fortsette med din mann det du og han du var utro med holdt på med, men for å ta vare på eget forhold, gjøre eget forhold sterkere, skape planer for fremtiden sammen med din mann. Hadde jeg vært deg ville jeg i tillegg ha snakket med en terapeut for å komme til bunns i hvorfor du har et så svært oppmerksomhets- og spenningsnivå. Det er ikke normalt å ha et så sterkt behov for spenning og oppmerksomhet at du er villig til å risikere forholdet du er i som du selv beskriver som "helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der". Det er noe i deg som du trenger å jobbe med for å finne balansen i deg selv, slik at du ikke også i fremtiden begynner med samme selvdestruktive adferd som du har holdt på med over tid nå. Hva er det? Usikkerhet? Opplevelser fra barndom eller som yngre voksen? Eller annet? Anonymkode: 9cf57...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi er godt gift med familie på begge sider. Vi har kjent hverandre lenge men det går lenge mellom vi møtes og vi kjenner hverandres familie. For noen mnd siden begynte han å sende flørtete snaps, først forsiktig, så mer direkte. Jeg responderte ikke og tenkte at jeg skulle slette han fra snap. Angrer egentlig på at jeg ikke gjorde det…. men så er jeg litt glad i oppmerksomhet og spenning da, og vi begynte å snappe veldig flørtete meldinger til hverandre. Det endte opp i drøye seksualiserte meldinger og bilder av hverandre. Jeg kan ikke så mye om Snapchat, men vi er superbestevenner på snap, noe som sier at vi har snappa hverandre mest de siste to ukene. I går tenkte jeg at dette går ikke lenger, han spør veldig ofte etter mer og mer sexy bilder av meg og jeg var rett og slett redd hvordan dette «forholdet» kom til å utvikle seg. Så i morres fortalte jeg han at jeg ville stoppe med dette, han var litt tvilende til hva han ville, men var enig. Så da har vi stoppet da. nå føler jeg på en skikkelig tomhet, jeg trenger ikke noe moralpreken her, men hva gjør jeg for å komme over dette savnet over spenning og bekreftelse? Er redd det kan bli et skikkelig savn etterhvert. Forholdet jeg har nå er helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der. Er det noen som har noen ideer hvordan komme over dette fort? Anonymkode: 66db2...f79 Rart du har en fantastisk mann med masse sex og kjærlighet 🤔Da hadde du ikke spurt om dette. Jeg elsker også oppmerksomhet,det får jeg av kjæresten min😍 Anonymkode: 694c0...e11 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #10 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Spenningen er kortvarig. Det går over. Anonymkode: 79834...ff4 Takk for svar Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #11 Skrevet 21. februar 2024 Forestill deg dette: Dette kommer ut. Mannen din forlater deg. Du er nå alene, og familieidyllen brast. Flørten vil heller ikke ha deg - de bestemte seg for å bli sammen. Økonomien din har tatt en smell, selvfølelsen og selvbildet også. Mannen din finner seg en ny dame, de har det skikkelig bra sammen … and so on… Ting som reelt sett KAN skje, hvis dette får fortsette. Gresset er grønnere der du vanner det 🫶🏼 Anonymkode: 8eacb...e5e 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #12 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Rart du har en fantastisk mann med masse sex og kjærlighet 🤔Da hadde du ikke spurt om dette. Jeg elsker også oppmerksomhet,det får jeg av kjæresten min😍 Anonymkode: 694c0...e11 Jeg har ingen god forklaring på det, det er meg det er noe rart med.. Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #13 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Forestill deg dette: Dette kommer ut. Mannen din forlater deg. Du er nå alene, og familieidyllen brast. Flørten vil heller ikke ha deg - de bestemte seg for å bli sammen. Økonomien din har tatt en smell, selvfølelsen og selvbildet også. Mannen din finner seg en ny dame, de har det skikkelig bra sammen … and so on… Ting som reelt sett KAN skje, hvis dette får fortsette. Gresset er grønnere der du vanner det 🫶🏼 Anonymkode: 8eacb...e5e 100% enig med deg..jeg vil egentlig ikke ha han flørten engang..men som sagt, har avslutta det nå. Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #14 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg tenker at dette blir akkurat det du selv gjør det til. Du sier at forholdet til din mann er supert... vel, du har ikke vært "super" partner på lenge... Det opplagte da er at du fra og med i dag begynner å legge fokuset og energien din i eget forhold. Ikke for å fortsette med din mann det du og han du var utro med holdt på med, men for å ta vare på eget forhold, gjøre eget forhold sterkere, skape planer for fremtiden sammen med din mann. Hadde jeg vært deg ville jeg i tillegg ha snakket med en terapeut for å komme til bunns i hvorfor du har et så svært oppmerksomhets- og spenningsnivå. Det er ikke normalt å ha et så sterkt behov for spenning og oppmerksomhet at du er villig til å risikere forholdet du er i som du selv beskriver som "helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der". Det er noe i deg som du trenger å jobbe med for å finne balansen i deg selv, slik at du ikke også i fremtiden begynner med samme selvdestruktive adferd som du har holdt på med over tid nå. Hva er det? Usikkerhet? Opplevelser fra barndom eller som yngre voksen? Eller annet? Anonymkode: 9cf57...6fc Tusen takk for gode ord, jeg skal vurdere å søke hjelp, skremmende at man har slik behov for oppmerksomhet egentlig. Før dette var det helg utenkelig for meg å holde på sånn. Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #15 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smil til deg selv i speilet. Tenk at du er en som kan forføre andre. Bruk det til å forføre din mann og booste selvtilliten. Ta en tur med en venninne som avledning. Anonymkode: 06445...a79 Takk for fine tips og ord:) Anonymkode: 66db2...f79
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #16 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har ikke så mye å si som ikke er sagt, men du må aldri sende seksualiserte bilder av deg selv. Hva om de kommer på avveie? Anonymkode: a933f...1e3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #17 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har gjort det samme som deg. Da jeg studerte. Alle kan drite seg ut, men husk at de fleste gjør feil. Dessuten mener jeg at fysisk utroskap er verre. Prøv å ta vare på familien din fremover❤️ Anonymkode: 036f5...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #18 Skrevet 21. februar 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Vi er godt gift med familie på begge sider. Vi har kjent hverandre lenge men det går lenge mellom vi møtes og vi kjenner hverandres familie. For noen mnd siden begynte han å sende flørtete snaps, først forsiktig, så mer direkte. Jeg responderte ikke og tenkte at jeg skulle slette han fra snap. Angrer egentlig på at jeg ikke gjorde det…. men så er jeg litt glad i oppmerksomhet og spenning da, og vi begynte å snappe veldig flørtete meldinger til hverandre. Det endte opp i drøye seksualiserte meldinger og bilder av hverandre. Jeg kan ikke så mye om Snapchat, men vi er superbestevenner på snap, noe som sier at vi har snappa hverandre mest de siste to ukene. I går tenkte jeg at dette går ikke lenger, han spør veldig ofte etter mer og mer sexy bilder av meg og jeg var rett og slett redd hvordan dette «forholdet» kom til å utvikle seg. Så i morres fortalte jeg han at jeg ville stoppe med dette, han var litt tvilende til hva han ville, men var enig. Så da har vi stoppet da. nå føler jeg på en skikkelig tomhet, jeg trenger ikke noe moralpreken her, men hva gjør jeg for å komme over dette savnet over spenning og bekreftelse? Er redd det kan bli et skikkelig savn etterhvert. Forholdet jeg har nå er helt supert, fantastisk mann og det er masse sex og kjærlighet der. Er det noen som har noen ideer hvordan komme over dette fort? Anonymkode: 66db2...f79 Ta deg sammen. Er det rart det er mange mennesker som sliter psykisk, ødelagte ekteskap og forhold og folk er ulykkelige?? De fucker jo opp både sine og andre sine liv for knull og oppmerksomhet. Herregud så patetisk du er. Anonymkode: c1fb6...385
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #19 Skrevet 21. februar 2024 Skjønner at du er overraska over seg selv. Er jo sånn at grensene flytter seg etterhvert som en går lenger og lenger. Savnet etter bekreftelsen går over med tida hvis du bare er hard på at han ikke skal kontaktes mer. Vi gjør alle feil, søk innover mot ditt eget forhold og familie framover istedetfor bekreftelse utenfra. Anonymkode: d04d6...55e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #20 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har ikke så mye å si som ikke er sagt, men du må aldri sende seksualiserte bilder av deg selv. Hva om de kommer på avveie? Anonymkode: a933f...1e3 Jeg er veldig stressa for dette…sendte han snap, skjønner at det ikke er 100% trygt men hva er sjansen for at det kommer på avveie? Anonymkode: 66db2...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå