Gå til innhold

Smitte - når flytte hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer begynte smått å få forkjølelsessymptomer like før helgen. Siden vi har små barn(bhg) og er syke ganske ofte valgte han å dra på langvakt på jobb i helgen likevel. Han hadde ikke blitt syk, bare kjente at han kanskje brygga på noe, og her i huset vet man aldri om slikt utvikler seg eller ikke. 

Søndag kveld kom han hjem fra jobb tidlig fordi han hadde kastet opp og var i forferdelig form. 

Jeg er så møkk lei sykdom at jeg sendte han rett på soverommet, pakket en bag, tok med barn og flytta til min mamma for å unngå smitte. 

Saken er den at samboer har vært/er skikkelig dårlig, men siste oppkast/diare var midt på dagen mandag. Jeg tror at han på grunn av dette har et håp om at vi kommer hjem i morgen ettermiddag, da har det gått 48 timer. Men han er jo enda dårlig… han er i elendig form, har feber, influensa symptomer i tillegg til dette med magen. 

Jeg er altså livredd for å få dette, jeg orker ikke en runde med oppkast og sykdom på alle mann dersom vi kan unngå det. Det skal også nevnes at vi skal på tur til helgen og får ikke igjen pengene dersom vi blir syke og ikke får reist. 

Jeg har mest lyst til å vente til fredag minst med å flytte hjem.. Hva ville dere gjort?
Det handler nok mest om at samboer begynner å bli litt ensom hjemme alene😅

Anonymkode: 91cc8...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt meg hjemme til fredag hadde jeg gjort. Uten tvil! Huset og gubben er nok enda smittsomt 😷

Anonymkode: 4c5c4...5c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...