Gå til innhold

Pris eiendomsmegler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal selge leiligheten min og lurer derfor på hvor mye det er vanlig at en eiendomsmegler tar. Har fått tilbydd av to, og disse lå på rundt 120 000-130 000. Lurer på om dette er en vanlig sum. Ca 45 kom stor leiligheten i Drammen. Lurer på om noen som har solgt den siste tiden kan si noe om hvor mye de måtte betale for eiendomsmegler? Ønsker å gå gjennom megler, da jeg følger det er tryggest. Jeg vil selv vært skeptisk til å kjøpe en bolig av noen som gjør det selv, feks gjennom Propr. 

Anonymkode: 9aed1...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, jeg skal selge leiligheten min og lurer derfor på hvor mye det er vanlig at en eiendomsmegler tar. Har fått tilbydd av to, og disse lå på rundt 120 000-130 000. Lurer på om dette er en vanlig sum. Ca 45 kom stor leiligheten i Drammen. Lurer på om noen som har solgt den siste tiden kan si noe om hvor mye de måtte betale for eiendomsmegler? Ønsker å gå gjennom megler, da jeg følger det er tryggest. Jeg vil selv vært skeptisk til å kjøpe en bolig av noen som gjør det selv, feks gjennom Propr. 

Det er vanlig. Tror du de jobber gratis?? Hvis du hadde vist hvor mye jobb og kostnader det er med å selge, så hadde du synes det var billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke eiendomsmegler jobber gratis, på lik linje som lærere og advokater. Lurte på om prisen som de oppga var normal. Leste andre summer på nett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

har solgt en gård nettopp vet ikke hvor mye enda jeg må betale, men tror det er mellom 100 000 - 150 000,-

Så det er normal sum, tror ikke han skal ha så mye, men enkelt å regne på den måten.

Anonymkode: 8e228...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...