Gå til innhold

Savner originale 71

Queen19

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som savner det originale konseptet med 71 grader nord, hvor "vanlige" mennesker var med å konkurrerte? 

Jeg syns det var langt mer interessant å se på, og lurer på hvorfor de sluttet med original-konseptet, har vi blitt så "kjendis-avhengig" at vi må ha kjendiser med i alle tv-program? 

En av de råeste vinnerne jeg kan huske, var da hun tynne, lille ungjenta vant, (tror hun var vestlending) og bar med seg enormt mye vekt som tilsvarte x-antall tusen, klarer ikke å huske hvilken sesong det var 🤔

Endret av Queen19
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de lagt ned den originale? 

Er det ikke sånn at det er to utgaver av kjendis-71 grader nord nå? Mener jeg har sett noe med lag i tillegg til den vanlige kjendisutgaven? Jeg har ikke sett på 71 grader nord siden sesong 2 eller noe, så jeg vet ikke. 

Kjendisbesettelsen har tatt fullstendig av blant norske TV-kanaler og strømmetjenester. Det er bare trist.

Nei, jeg ser ikke på. Ja, jeg vet jeg kan slå av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (1 minutt siden):

Har de lagt ned den originale? 

Er det ikke sånn at det er to utgaver av kjendis-71 grader nord nå? Mener jeg har sett noe med lag i tillegg til den vanlige kjendisutgaven? Jeg har ikke sett på 71 grader nord siden sesong 2 eller noe, så jeg vet ikke. 

Kjendisbesettelsen har tatt fullstendig av blant norske TV-kanaler og strømmetjenester. Det er bare trist.

Nei, jeg ser ikke på. Ja, jeg vet jeg kan slå av.

Er noen år siden de hadde en sesong med "vanlige" deltakere, så de seneste sesongene er kun kjendis og team, noe som jeg syns blir litt kjedelig, følger halvveis med, men syns det var mye morsommere og mer spennende, å se den versjonen med vanlige folk som selv meldte seg på 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 timer siden):

Er det flere enn meg som savner det originale konseptet med 71 grader nord, hvor "vanlige" mennesker var med å konkurrerte? 

Jeg syns det var langt mer interessant å se på, og lurer på hvorfor de sluttet med original-konseptet, har vi blitt så "kjendis-avhengig" at vi må ha kjendiser med i alle tv-program? 

En av de råeste vinnerne jeg kan huske, var da hun tynne, lille ungjenta vant, (tror hun var vestlending) og bar med seg enormt mye vekt som tilsvarte x-antall tusen, klarer ikke å huske hvilken sesong det var 🤔

2011

Birgitte Hustad Vinjevoll

Ja det var en prestasjon jeg også husker godt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (17 timer siden):

2011

Birgitte Hustad Vinjevoll

Ja det var en prestasjon jeg også husker godt!!

Takk, spørs om jeg ikke må se den sesongen en gang til 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...