AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg har sett på en strikkepakke, men de har ikke størrelsen jeg vil ha som et alternativ i de fargene jeg vil ha. Hvis jeg da bestiller pakken i en størrelse større, får jeg da mønster bare for den aktuelle størrelsen? Eller er det som i alle andre strikkeoppskrifter, at mønster har oppskrift for flere størrelser? Anonymkode: fc805...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Har alltid fått mønster i flere størrelser når jeg har kjøpt strikkepakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 Aldri opplevd noe annet enn å få oppskrift med alle størrelsene. Anonymkode: 82ba8...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 Alltid fått alle størrelser Anonymkode: 01f83...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Del Skrevet 25. februar 2024 Verre med at det altfor ofte mangler garn i garnpakkene. Anonymkode: 07106...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 9.23): Verre med at det altfor ofte mangler garn i garnpakkene. Anonymkode: 07106...e89 Det har jeg aldri opplevd. Ikke én eneste gang har det vært for lite garn i garnpakker og jeg bestiller minst en garnpakke i måneden. Ofte er det for mye garn, jeg får typisk et nøste til overs halvparten av gangene, men aldri for lite. Hvis du konsekvent synes det er for lite garn i garnpakkene er det du som strikker feil. Kan være lurt å strikke prøvelapp hvis man ikke har kontroll på strikkefastheten sin. Anonymkode: 02829...fe2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 9.23): Verre med at det altfor ofte mangler garn i garnpakkene. Anonymkode: 07106...e89 Mangler garn? Jeg sitter som regel igjen med flere ubrukte nøster hvis jeg kjøper garnpakke til en genser. Har fremdeles garn til overs etter Lothepus Farmen-genseren som til og med ble strikket en størrelse større enn planlagt. Strikker du veldig stramt, kanskje? Sjekk strikkefastheten din. Anonymkode: b8ec1...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå