Gå til innhold

Svak, svak skygge: har du erfart at det betydde graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja, huff. 

Dette var jo en særdeles dum situasjon da...

Anonymkode: e6c50...f56

Krysser fingre det ordner seg på et vis! håper det kommer en god løsning

Anonymkode: 4f060...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk❤️ (dersom det stemmer)

Må innrømme at dersom det stemmer, er jeg litt nervøs og føler meg rådvill.. vi har jo prøv lenge nå uten noe har skjedd, og jeg trodde derfor at det kom til å ta lengre tid. Har en vikariatstilling som kommer til å utløpe (ikke mulighet for forlengelse) FØR jeg evt skal ut i foreldrepermisjon!! Det er jo egentlig totalt krise mtp inntekt 😑

Det vil si at jeg må finne en jobb og antakelig skjule at jeg er gravid. Hvem vil vel ansette noen som skal starte nytt arbeidsforhold ved å gå ut i perm...

Råd?

Det kan være en idé å starte en ny tråd med tittel om denne problemstillingen, ikke sikkert de som kan hjelpe deg best klikker seg inn i denne tråden.

Personlig tror jeg at jeg ville gjort det du sier, forsøkt å skjule det og ikke fortelle ny arbeidsgiver før ny jobb er i boks. 

Mener å ha lest at man kan starte å ta ut foreldrepenger allerede noen måneder før termin, så det kan jo være én løsning, men det forskyver muligens bare problemet...

Håper du får noen gode svar, og at det ordner seg for deg❤️

Anonymkode: b0469...1f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være en idé å starte en ny tråd med tittel om denne problemstillingen, ikke sikkert de som kan hjelpe deg best klikker seg inn i denne tråden.

Personlig tror jeg at jeg ville gjort det du sier, forsøkt å skjule det og ikke fortelle ny arbeidsgiver før ny jobb er i boks. 

Mener å ha lest at man kan starte å ta ut foreldrepenger allerede noen måneder før termin, så det kan jo være én løsning, men det forskyver muligens bare problemet...

Håper du får noen gode svar, og at det ordner seg for deg❤️

Anonymkode: b0469...1f6

Takk for tips og svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...