AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Det er veldig veldig tidlig å kanskje kunne si noe, men det var en veldig veldig svak "hvit" strek på testen i dag! Tidligere har det ikke vært noe tegn på svak skygge/strek! PS, er 4 dager til menstruasjon ca., og bare gått 1,5 uke siden vi forsøkte. Derfor jeg lurer på om det er mulig at det slår ut på test allerede nå Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Kommer an på hvilken test du tar, men er den hvit så er den ikke posisitv. Den må isåfall være svak svak farget Anonymkode: 043e4...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 Tok denne https://www.apotek1.no/produkter/metode-graviditetstest-strim-979533p Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 Fikk svak svak strek ca 4-5 dager før ikm, endte i SA, så jeg har ingen god erfaring med svake streker, men kommer jo an på hvilken test du bruker Anonymkode: b17d4...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er veldig veldig tidlig å kanskje kunne si noe, men det var en veldig veldig svak "hvit" strek på testen i dag! Tidligere har det ikke vært noe tegn på svak skygge/strek! PS, er 4 dager til menstruasjon ca., og bare gått 1,5 uke siden vi forsøkte. Derfor jeg lurer på om det er mulig at det slår ut på test allerede nå Anonymkode: e6c50...f56 Er det 1 uke og 3 dager siden eggløsning? Eller sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Del Skrevet 20. februar 2024 Sofakona skrev (37 minutter siden): Er det 1 uke og 3 dager siden eggløsning? Eller sex? Siden sex. Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #7 Del Skrevet 20. februar 2024 Hvis streken er hvit er det nok ikke positiv. Streken blir sånn grålig før den får farge etterhvert hvis den slår ut på HCG. Anonymkode: 3df99...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. februar 2024 #8 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Siden sex. Anonymkode: e6c50...f56 Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg fikk utrolig svake streker på metode testene, selv når jeg var langt over 14dpo. Googlet en del da, og fant ut at det var flere som hadde den erfaringen. Så selv om det godt kan være bare en liten "indent" eller skygge strek, så er det ikke helt umulig at du er gravid❤️ Ta en ny test og se om du får samme streken, eventuelt en annen type test:) Anonymkode: b0469...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #10 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk utrolig svake streker på metode testene, selv når jeg var langt over 14dpo. Googlet en del da, og fant ut at det var flere som hadde den erfaringen. Så selv om det godt kan være bare en liten "indent" eller skygge strek, så er det ikke helt umulig at du er gravid❤️ Ta en ny test og se om du får samme streken, eventuelt en annen type test:) Anonymkode: b0469...1f6 Men må presisere at selv om streken var svært svak og bare kunne ses i sterkt lys, så var det en strek med farge. Krysser fingrene for deg!🤞 Anonymkode: b0469...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Del Skrevet 23. februar 2024 Hi Tok ny test i sag (av samme merke), og da kom det ganske raskt en tydeligere strek enn for bare 3 dager senere. Ikke kjempetydelig, men den har farge Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #12 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hi Tok ny test i sag (av samme merke), og da kom det ganske raskt en tydeligere strek enn for bare 3 dager senere. Ikke kjempetydelig, men den har farge Anonymkode: e6c50...f56 Den er positiv Anonymkode: 4f060...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #13 Del Skrevet 24. februar 2024 Ja Anonymkode: 6b54e...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #14 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hi Tok ny test i sag (av samme merke), og da kom det ganske raskt en tydeligere strek enn for bare 3 dager senere. Ikke kjempetydelig, men den har farge Anonymkode: e6c50...f56 Gratulerer så mye!😊💕 Anonymkode: b0469...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #15 Del Skrevet 24. februar 2024 Takk❤️ (dersom det stemmer) Må innrømme at dersom det stemmer, er jeg litt nervøs og føler meg rådvill.. vi har jo prøv lenge nå uten noe har skjedd, og jeg trodde derfor at det kom til å ta lengre tid. Har en vikariatstilling som kommer til å utløpe (ikke mulighet for forlengelse) FØR jeg evt skal ut i foreldrepermisjon!! Det er jo egentlig totalt krise mtp inntekt 😑 Det vil si at jeg må finne en jobb og antakelig skjule at jeg er gravid. Hvem vil vel ansette noen som skal starte nytt arbeidsforhold ved å gå ut i perm... Råd? Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #16 Del Skrevet 24. februar 2024 Noen som har vært i lik situasjon, og hva gjorde dere ang jobb?😳 Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. februar 2024 #17 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har vært i lik situasjon, og hva gjorde dere ang jobb?😳 Anonymkode: e6c50...f56 ??? Graviditet og jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #18 Del Skrevet 24. februar 2024 Sofakona skrev (30 minutter siden): ??? Graviditet og jobb? Nei. At du blir fri for jobb ila svangerskapet, og er lite attraktiv som jobbsøker i andre stillinger når det bare er 2 mnd igjen før du skal ut i mammapermisjon. Om jeg hadde hatt fast jobb, hadde ikke dette vært en problemstilling. Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. februar 2024 #19 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. At du blir fri for jobb ila svangerskapet, og er lite attraktiv som jobbsøker i andre stillinger når det bare er 2 mnd igjen før du skal ut i mammapermisjon. Om jeg hadde hatt fast jobb, hadde ikke dette vært en problemstilling. Anonymkode: e6c50...f56 Om du er vikar tenker du? Ja dessverre er noen steder vanskelig å få jobb om du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #20 Del Skrevet 24. februar 2024 Sofakona skrev (1 time siden): Om du er vikar tenker du? Ja dessverre er noen steder vanskelig å få jobb om du er gravid. Ja, huff. Dette var jo en særdeles dum situasjon da... Anonymkode: e6c50...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå