Gå til innhold

Progesteron støtte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått beskjed om å prøve cyclogest, pga 2 kjemisk graviditeter. Leser ofte om folk som går på IVF som går på chclogest. Er det noen som prøver naturlig som har noen erfaring med den

Anonymkode: 201c3...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, prøvde cyclogest etter tre kjemiske. Hjalp ikke for meg, men for noen hjelper det :)

Anonymkode: 000ac...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, prøvde cyclogest etter tre kjemiske. Hjalp ikke for meg, men for noen hjelper det :)

Uff så leit, gikk det bra til slutt og fikk du vite hvorfor du hadde 3 kjemiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progesteron kan hjelpe mange - ivf eller ei.. Men er det ikke levedyktig i utgangspunktet så forandrer ikke progesteron støtte dette. 

Anonymkode: b5796...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff så leit, gikk det bra til slutt og fikk du vite hvorfor du hadde 3 kjemiske? 

Hadde tilsammen 5 kjemiske og 1 MA. Aldri funnet ut hvorfor. Måtte ha en haug med blodfortynnende og prednisolon for å klare og beholde en graviditet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hadde tilsammen 5 kjemiske og 1 MA. Aldri funnet ut hvorfor. Måtte ha en haug med blodfortynnende og prednisolon for å klare og beholde en graviditet 

Å det må ha vært tøft, men jeg håper den graviditet ble vellykket💞 Hadde du noe andre plager(pcos, pre diabetes osv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Å det må ha vært tøft, men jeg håper den graviditet ble vellykket💞 Hadde du noe andre plager(pcos, pre diabetes osv)?

Har vært kjempetøft, fikk depresjon og ble langtidssykmeldt tilslutt. Er i uke 14 nå, så ting kan jo fortsatt skje, men har sett en sprell levende baby på ultralyd to ganger som ifølge jordmor ser helt perfekt ut, så da satser vi på at det går bra nå! 💕 

Har ikke hatt noen direkte plager, men sluttet på prevensjon i juni 2019, fikk ikke igjen mensen av meg selv, så har måtte bruke medisiner for å ha en syklus. Så det tyder jo på at noe er generelt galt med reproduktive organ, men de finner ikke ut hva. 
Håper det ordner seg for deg også, er så trist når man endelig får de to strekene også går det allikevel ikke 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært kjempetøft, fikk depresjon og ble langtidssykmeldt tilslutt. Er i uke 14 nå, så ting kan jo fortsatt skje, men har sett en sprell levende baby på ultralyd to ganger som ifølge jordmor ser helt perfekt ut, så da satser vi på at det går bra nå! 💕 

Har ikke hatt noen direkte plager, men sluttet på prevensjon i juni 2019, fikk ikke igjen mensen av meg selv, så har måtte bruke medisiner for å ha en syklus. Så det tyder jo på at noe er generelt galt med reproduktive organ, men de finner ikke ut hva. 
Håper det ordner seg for deg også, er så trist når man endelig får de to strekene også går det allikevel ikke 💔

Gratulerer så mye❤️❤️ Håper virkelig st du får en positiv svangerskap nå, det fortjener du virkelig🌸 Håper også det ordner seg for oss, og for alle prøvere der ute❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...