Gå til innhold

Blir damer sint av seriøse menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å ta ting rolig og seriøst, tror jeg vi fleste kan si oss enige i er for det meste noe du observerer
blant kvinner i datingen, ikke menn. For å være ærlig ydmyk

Med det avklart, så har jeg et spørsmål.
Tror du noen damer da blir sint eller irritert når de faktisk støter på en mann som er seriøs?
Fordi du vet, de er liksom ikke ment å skal være sånn.
Og de blir da sint fordi menn er ment å skal være "simple" skapninger.

Diskuter

Anonymkode: 0cab7...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Har du røyka sokka dine eller noe?

Anonymkode: 9795e...26d

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, vil blir sinte når menn vil noe mer enn å ha sex med oss. 

Anonymkode: e4411...6fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Har du røyka sokka dine eller noe?

Anonymkode: 9795e...26d

Langt ifra. Har støtt på noen slike faktisk

Skrevet

Har du møtt på mange damer som blir sinte på seriøse menn?

Hva slags spørsmål er det her egentlig.

Anonymkode: 20a3d...dbd

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Har disse damene sakt ret ut at de ikke liker deg fordi du er for seriøs? Eller kan det være det er noe annet du gjør som gjør dem sinte? Sitter litt med og forstå hva du mener egentlig. Om du hadde forklart mer om opplevelsene dine med de damene? 

• Liker 5
Skrevet

Nei! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir stressa hvis han begynner å mase om forhold når jeg kun vil ha sex. Ikke sint.

Anonymkode: f89d3...c03

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir stressa hvis han begynner å mase om forhold når jeg kun vil ha sex. Ikke sint.

Er det innafor at vi menn blir sinte når dama begynner å mase om forhold og vi bare vil ha sex ?

Player, rundbrenner, felleshøl...  kjært barn har mange navn ...

Anonymkode: 06cac...444

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det innafor at vi menn blir sinte når dama begynner å mase om forhold og vi bare vil ha sex ?

Bare menn som maser om forhold. Jeg kan ikke eies.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er aldri innafor å bli sint på motparten bare fordi man ønsker ulike ting, så lenge man har vært ærlig om hva man ønsker. 

Det er derimot innafor å bli sint når noen brukes nedlatende skjellsord som felleshøl for å slutshame andre! 
Og det er innafor å bli sint om noen er uærlig om sine hensikter. 

Anonymkode: 94175...197

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare menn som maser om forhold. Jeg kan ikke eies.

Ingen som vil eie deg vettu, det er bare noe du tror på grunn av gamle arr på sjelen. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er aldri innafor å bli sint på motparten bare fordi man ønsker ulike ting, så lenge man har vært ærlig om hva man ønsker. 

Det er derimot innafor å bli sint når noen brukes nedlatende skjellsord som felleshøl for å slutshame andre! 
Og det er innafor å bli sint om noen er uærlig om sine hensikter. 

Jeg kan gå med på at dette er "slutshaming" dersom det også gjelder menn. Jeg shamer hele bunten her serru ...  Folk som blir sinte bare fordi de ikke får uforpliktende ligg trenger å shames litt synes jeg.

Skrevet

Litt uklart hva du legger i å være "seriøs" her da. De fleste tenker nok at de er seriøse hvis de leter etter en partner, det betyr ikke nødvendigvis at de fremstår som det for alle andre. Forutsetter her at du mener noen som bruker tid på å bli godt kjent, og venter med sex lengre enn 4-5 dater.

Jeg tror ikke noen blir sint over at menn er seriøs. MEN det er rom for utrolig mange misforståelser om man ikke tydelig formidler dette. Om du sier til en dame feks "jeg ønsker å ta dette rolig fram fordi jeg ser etter noe seriøst, og det betyr at jeg også ønsker å vente med sex." så kan det selvfølgelig hende at hun dropper å møte deg om hun ikke ønsker noe seriøst, men sint? Ikke om du sier ifra med en gang (ikke ta det når hun ligger halvnaken ved sinden av deg etter at du har klådd hele kvelden). Og de som også ser etter det samme vil bare syns det er positivt å vite hvor de har deg.

Derimot, hvis du bare tenker dette og IKKE sier noe, så er der rom for å misforstå mye. De fleste er feks vant til at menn ønsker sex relativt tidlig. Og hvis du holder tilbake der uten å si noe vil nok de fleste tro at du ikke er fysisk tiltrukket. Og det kan nok kanskje også skape frustrasjon hos noen. Kan vel si at jo lengre tid det går uten at man gjør den type tilnærminger jo viktigere blir det å si og vise på andre måter at du faktisk er interessert. For ellers kan man lett føle seg lurt også, og tro du bare er ute etter en venn og ikke noe mer, uten at du har opplyst om det.

Anonymkode: e2706...c1f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan gå med på at dette er "slutshaming" dersom det også gjelder menn. Jeg shamer hele bunten her serru ...  Folk som blir sinte bare fordi de ikke får uforpliktende ligg trenger å shames litt synes jeg.

Felleshøl er slutshaming av kvinner, og går kun på antall sexpartnere.

Player og rundbrenner kan brukes om begge kjønn, og handler mest om oppførsel, at de leker med andres følelser, ikke antall sexpartnere.

Man kan ha mange sexpartnere og være ærlig hele veien på at det er det man ønsker.

• Liker 1
Skrevet

Det stopper her for de fleste kvinner, dessverre:

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det å ta ting rolig og seriøst, tror jeg vi fleste kan si oss enige i er for det meste noe du observerer

Tror du noen damer da blir sint eller irritert når de faktisk støter på en mann som er seriøs?

Diskuter

Kvinner skal tas med storm! Har du ikke skjønt det, så er du ikke seriøs i en kvinnes verden 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Diskuter

For å svare på spørsmålet: Nei, jeg tror ikke at noen damer blir sinte når de støter på en mann som er seriøs. Det virker som en ulogisk reaksjon.

Hvis en dame blir  sint, er det en annen grunn til det enn bare at mannen er seriøs. F.eks kommunikasjonssvikt, løgn eller ufin oppførsel.

Eventuelt at mannen misforstår hennes reaksjon, og tror at hun er sint når det egentlig er en annen følelse, f.eks skuffelse eller frustrasjon.

Har du opplevd at noen blir genuint sinte fordi du er seriøs? Fortell!

Anonymkode: 5bea2...b74

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen som vil eie deg vettu, det er bare noe du tror på grunn av gamle arr på sjelen. 

Hvordan vet du det? Kjener du den aktuelle brukeren?

Når du spør spørsmål bør du greie og få (helt greie) svar uten å diagnostisere folk me arr på sjelen. Ikke helt sikker på hva du mener med arr på sjela heller, men jeg tviler veldig på at du kan lese det ut fra to setninger.... 

Endret av Pippi Lotta
Skrevet

Nei, vi bli ikke sinte fordi en mann er seriøs. Hvorfor skulle vi det? Veldig rart spørsmål egentlig. Det vanlige er jo det motsatte: Vi kan bli sinte på en mann som er useriøs, men har latt som han er seriøs for å få sex. Uansett gjelder det å være ærlig om hva man ønsker seg. Da blir det ikke feil for da blir vi ikke lurt og blir da heller ikke sinte. 

Anonymkode: fe360...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 17.56):

Diskuter

Hva skjedde med din typiske ‘kjør debatt’ 😂

Anonymkode: 56076...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...