Gå til innhold

Trenger høyere inntekt i en periode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har satt meg selv i en dårlig posisjon men forbruksgjeld som jeg nå må rydde opp i. Trenger rundt 3000 kr ekstra i mnd fremover for å få det til å gå rundt. Har ikke mulighet til å jobbe mer eller skaffe ekstrajobb. Har tenkt på å selge/leie ut ting på finn og sparer så klart alt jeg kan på mat/klær osv, noen som har flere tips til hvordan tjene penger?

Anonymkode: f5f7d...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utleie av stoler og bord til fester, kan ta mer hvis du kan kjøre/levere også. Samme med popcornmaskin eller hoppeslott, men det er gjerne mer sommeraktiviteter. 

Anonymkode: efc1b...74b

• Liker 1
Skrevet

Har du transportkostnader til jobb som kan reduseres? Jeg var litt i samme situasjon som deg for noen år siden. Jeg klarte å betale 3300 kr i måneden på gjelda ved å sykle til jobb i sommermånedene og kutte busskort, teltferie og knipe hardt inn på forbruk som klær. 

Anonymkode: f662f...a47

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor har du ikke mulighet til å ta en ekstrajobb?

Anonymkode: bde14...3e3

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg har satt meg selv i en dårlig posisjon men forbruksgjeld som jeg nå må rydde opp i. Trenger rundt 3000 kr ekstra i mnd fremover for å få det til å gå rundt. Har ikke mulighet til å jobbe mer eller skaffe ekstrajobb. Har tenkt på å selge/leie ut ting på finn og sparer så klart alt jeg kan på mat/klær osv, noen som har flere tips til hvordan tjene penger?

Anonymkode: f5f7d...49a

Det kan være gode penger å tjene i eskorte tjenesten

Anonymkode: fefd7...223

Skrevet

Selge brukte truser og sokker?

Anonymkode: a860c...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Utleie av stoler og bord til fester, kan ta mer hvis du kan kjøre/levere også. Samme med popcornmaskin eller hoppeslott, men det er gjerne mer sommeraktiviteter. 

Anonymkode: efc1b...74b

Og hvordan skal TS få råd til å kjøpe inn disse tingene?

Anonymkode: bde14...3e3

Skrevet

Om du ikke kan jobbe mer eller skaffe en ekstrajobb, så får du ikke tjent mer penger. Det er i realiteten de to valgene du har. Hvorfor kan du ikke ha en ekstrajobb? Et par lørdager i måneden hjelper mye. 

Med mindre du har en Porsche i garasjen du kan selge

Anonymkode: 6e885...618

Skrevet

Hvordan ser forbruket ut? Det er ofte en tusenlapp å spare her og der uten at man er helt klar over det. Har du gått gjennom alle kostnader, alle trekk?

Anonymkode: e9797...8b7

Skrevet

Det er ikke så mye du kan gjøre dersom du ikke kan jobbe noe ekstra. Du kan jo selge ting for å få mer penger inn, men det vil jo bare funke de 2 første månedene. Det eneste du kan gjøre er å kutte kostnader. 

Anonymkode: 6a838...1b8

Skrevet

Jeg ser du ikke har mulighet til å jobbe mer eller ha ekstrajobb, men er du i stand til å ta enkle oppdrag for privatpersoner, som katte- eller hundepass, rengjøring, hagearbeid?

Anonymkode: 666a5...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...