Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mai 2023 fant jeg ut at samboeren (bodd sammen i 2.5 år) hadde en konto på fetlife, uten mitt samtykke. Han innrømmet at han hadde hatt kontoen gjennom hele forholdet vårt (4 år), og har pratet med mange foskjellige folk. Han har alltid slettet meldingene kontinuerlig og jeg fant derfor aldri ut om han gikk å møtte noen eller ikke. Et år før jeg oppdaget kontoen sa jeg ja til å prøve et åpent forhold, han møtte noen med mitt samtykke, men endte opp med å bli en veldig dårlig opplevelse for min del. Jeg fant nå nylig, dameundertøy, dildoer og slikt som er hans. Etter å ha løyet til meg flere ganger kom det frem at han i mars/april hadde tatt opp kontakten med hun damen han gikk å traff et år tidligere, og hadde kjøpt disse tingene for å bruke på seg selv, fordi hun hadde bedt om det. Han er 26 og hun er 37 og gift. Mannen hennes vet om kontoen hennes og hun er dominant for flere andre menn. Så jeg vet at de ikke har en romantisk relasjon, bare at han vil at hun skal dominere hun, men hjerte mitt er knust. Han har siden jeg fant kontoen presset på at vi skal ha et åpent forhold. 

Det er jeg lurer mest på er vel om andre har vært i en lignende situasjon. Jeg står fast, føler ikke jeg kan fortelle verken venner eller familie om dette. Jeg er er så fortvilet, sint og bare mest av alt trist. Håper på svar 

Anonymkode: aabb7...210

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en haug med søppel av et menneske. Å la midlertidige tilfredsstillelser ødelegge et forhold, i tillegg til å PRESSE den han skal elske mest i verden til ting hun ikke vil. Han har 0 respekt for deg. Beklager. Han har ikke det. Han høres ut som et tvers igjennom dritt menneske. At han har klart å vært utro hele forholdet, og fortsatt presser deg til åpent forhold når han bør be på sine knær for tilgivelse? Ikke at han fortjener tilgivelse. Livet ditt blir kanskje dritt de første månedene etter dere har slått opp. Eller så er livet ditt dritt de neste 40 årene av livet ditt sammen med en sosiopat. Støtt deg på de rundt. Har de vett i hodet så ser jo alle hvem som er "the bad guy"

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner jeg blir litt sint på dine vegne. 
Han har jo per definisjon (min, ihvertfall) vært utro. 
Hvis han har en seksuell relasjon med et annet menneske bak din rygg, er det jo langt over streken.

At han i det hele tatt presser på for et åpent forhold etter at du har oppdaget dette, er jo alarmerende. Ingen anger for sviket mot deg?

At du ikke føler du kan snakke med noen om dette, indikerer litt at du ikke ønsker å gå fra han? Men hva vinner du på å bli i dette forholdet?

Snakk med venninnene dine hvis du trenger det. Vi alle har våre utfordringer, og det hjelper å få pratet om ting. De kjenner deg, og kan kanskje gi deg litt perspektiv? 

Masse lykke til.

Anonymkode: f230f...17a

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mai 2023 fant jeg ut at samboeren (bodd sammen i 2.5 år) hadde en konto på fetlife, uten mitt samtykke. Han innrømmet at han hadde hatt kontoen gjennom hele forholdet vårt (4 år), og har pratet med mange foskjellige folk. Han har alltid slettet meldingene kontinuerlig og jeg fant derfor aldri ut om han gikk å møtte noen eller ikke. Et år før jeg oppdaget kontoen sa jeg ja til å prøve et åpent forhold, han møtte noen med mitt samtykke, men endte opp med å bli en veldig dårlig opplevelse for min del. Jeg fant nå nylig, dameundertøy, dildoer og slikt som er hans. Etter å ha løyet til meg flere ganger kom det frem at han i mars/april hadde tatt opp kontakten med hun damen han gikk å traff et år tidligere, og hadde kjøpt disse tingene for å bruke på seg selv, fordi hun hadde bedt om det. Han er 26 og hun er 37 og gift. Mannen hennes vet om kontoen hennes og hun er dominant for flere andre menn. Så jeg vet at de ikke har en romantisk relasjon, bare at han vil at hun skal dominere hun, men hjerte mitt er knust. Han har siden jeg fant kontoen presset på at vi skal ha et åpent forhold. 

Det er jeg lurer mest på er vel om andre har vært i en lignende situasjon. Jeg står fast, føler ikke jeg kan fortelle verken venner eller familie om dette. Jeg er er så fortvilet, sint og bare mest av alt trist. Håper på svar 

Du kan fortelle at din kjære har løyet for deg gjentatte ganger og at han insisterer på å treffe flere i tillegg til deg.

Anonymkode: a7032...b01

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner jeg blir litt sint på dine vegne. 
Han har jo per definisjon (min, ihvertfall) vært utro. 
Hvis han har en seksuell relasjon med et annet menneske bak din rygg, er det jo langt over streken.

At han i det hele tatt presser på for et åpent forhold etter at du har oppdaget dette, er jo alarmerende. Ingen anger for sviket mot deg?

At du ikke føler du kan snakke med noen om dette, indikerer litt at du ikke ønsker å gå fra han? Men hva vinner du på å bli i dette forholdet?

Snakk med venninnene dine hvis du trenger det. Vi alle har våre utfordringer, og det hjelper å få pratet om ting. De kjenner deg, og kan kanskje gi deg litt perspektiv? 

Masse lykke til.

Anonymkode: f230f...17a

Han har vist masse anger også, uten at det på noen måte gjør opp for det. Han begrunner dette i at han har behov for å blir dominert i sengen. Og jeg mener ikke at jenten tar litt kontroll, jeg mener blir bundet fast, slått, ydmyket, hengt fra taket, bli kledd opp i dameundertøy og bli fortalt at han er en sissy osv. Og jeg kan ikke oppfylle den fantasien, da jeg er underdanig i sengen. Og han påstår at han er usikker på om han kan gå et hel liv uten å oppfylle disse fantasiene. Jeg har verken tilgitt han, eller sagt ja til dette åpne forholdet, og stått på mitt at hvis han ikke kan la det gå kommer jeg til å gå fra han. og jeg ga dette ultimatumet for noen måneder siden, og han sa han skulle la det gå. Men nå går jeg bare å venter på at det skal bli tatt opp igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke bare er han en pervo, men en utro pervo. Han må på hue og ræva ut så fort som mulig.

Anonymkode: ec4e9...8a8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

....han har behov for å blir dominert i sengen. Og jeg mener ikke at jenten tar litt kontroll, jeg mener blir bundet fast, slått, ydmyket, hengt fra taket, bli kledd opp i dameundertøy og bli fortalt at han er en sissy osv. Og jeg kan ikke oppfylle den fantasien, da jeg er underdanig i sengen. Og han påstår at han er usikker på om han kan gå et hel liv uten å oppfylle disse fantasiene....

Høres ærlig talt ikke ut som dere passer ilag. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt ærlig, hva vil du med innlegget? Slå opp og finn deg noe annet eller kos deg som singel.

Dere er ikke rett for hverandre, rett og slett. 🙂

Anonymkode: 95bab...1c4

• Liker 3
Skrevet

Din mann har dessverre en fetisj han ikke kan leve uten. Du må bare kvitte deg med dette forholdet. Det kommer til å ødelegge deg. Dere er jo slett ikke kompatible seksuelt. 

Anonymkode: bd89c...6ec

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere er jo fullstendig krasj i sengen. Dersom det er viktig for dere, eller bare en av dere, kommer ikke forholdet til å vare. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt ærlig, hva vil du med innlegget? Slå opp og finn deg noe annet eller kos deg som singel.

Endret av Fortviltjente
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

han er switch, så han er både dominant og underdanig i sengen. vi er på mange måter ekstremt kompatible i sengen , og har et bra sexliv, men han har dette som han vil utforske i tillegg. Hadde vært enig i det du sier hvis han bare var underdanig 

Skrevet

Også veldig lite hjelpsomt at folk nærmest kjefter på meg. Jeg lagde innlegget fordi jeg ville høre om flere har opplevd det samme. synd at det skal bli slik

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har konto som dominant dame på fetlife og får noen hendvendelser av typen som omtales her. Jeg har ekstremt dårlige opplevelser med å involvere meg i folk som går bak ryggen til partner og presser på for å få oppleve kinksen sin. Jeg gjør hva jeg kan for å unngå disse folkene. Om nødvendig blokkerer jeg de. Ofte må jeg spørre direkte om de bor med noen, er i forhold eller gift for å få reell info.

Det høres vondt og kaotisk ut situasjonen TS står i.

Anonymkode: 1cca6...1c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

han er switch, så han er både dominant og underdanig i sengen. vi er på mange måter ekstremt kompatible i sengen , og har et bra sexliv, men han har dette som han vil utforske i tillegg. Hadde vært enig i det du sier hvis han bare var underdanig 

Det er ikke bare du som skal være enig i at dere er kompatible. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men han er utro og holder ting hemmelig? Og du liker det ikke? Dette har jo null med sexlivet deres å gjøre.

Hva enn han liker, hva enn du liker, det har nada å gjøre med saken.

Det her må være trolling. Har du lite å gjøre?

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har konto som dominant dame på fetlife og får noen hendvendelser av typen som omtales her. Jeg har ekstremt dårlige opplevelser med å involvere meg i folk som går bak ryggen til partner og presser på for å få oppleve kinksen sin. Jeg gjør hva jeg kan for å unngå disse folkene. Om nødvendig blokkerer jeg de. Ofte må jeg spørre direkte om de bor med noen, er i forhold eller gift for å få reell info.

Det høres vondt og kaotisk ut situasjonen TS står i.

Anonymkode: 1cca6...1c7

Setter pris på det. Mange som ikke bryr hvorvidt menn der inne har kjæreste eller ikke. Fint å høre at folk som deg har så fine verdier<3

• Hjerte 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke bare du som skal være enig i at dere er kompatible. 

hvis det bare var jeg som mente at vi var kompatible på visse punkter hadde vi ikke vært sammen. han er i stand til å gå fra meg han også. Vi er komtaible på noen punkter, og åpenbart ikke på andre

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

hvis det bare var jeg som mente at vi var kompatible på visse punkter hadde vi ikke vært sammen. han er i stand til å gå fra meg han også. Vi er komtaible på noen punkter, og åpenbart ikke på andre

Det var ikke bra at han løy og var utro. Men nå har han sagt tydelig til deg hva han trenger i et forhold. Du må høre på det han forteller deg når han er ærlig. Og ta konsekvensen av det.

• Liker 1
Skrevet

Ikke værst å klare å være utro i et åpent forhold, han er en pervo som kun tenker på egne behov og har null respekt for deg, du fortjener mye bedre!

Anonymkode: 1d14f...a66

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...