Gå til innhold

Kan man bli trangere uten sex og med alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overrasket over å høre jeg var den trangeste han hadde ligget med! Han er litt under snittet stor selv. 
Trodde selv jeg var gjennomsnittlig. 
Kan dette ha noe med at jeg var uten sex i 2 år? Og kan man bli trangere når man blir eldre? Jeg er 47. Ikke født barn og alltid hatt aktivt sexliv i lange forhold. Det eneste jeg kommer på er at begge kan ha blitt sår med mye sex, men har vel tenkt det har da dreid seg om at vi har vært veldig aktive og ikke at det er fordi jeg er trang. Noen som har blitt trang med inaktivt sexliv her eller når man blir eldre? Det var i såfall nytt for meg. 

Anonymkode: 034de...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel blir man trangere av sex (forutsatt at man aktivt bruker musklene under sex) og av orgasmer. Ved å ikke bruke musklene kan man oppleves videre. 

Anonymkode: 7ebbe...0e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble litt overrasket over å høre jeg var den trangeste han hadde ligget med! Han er litt under snittet stor selv. 
Kan dette ha noe med at jeg var uten sex i 2 år? Og kan man bli trangere når man blir eldre? Jeg er 47. Ikke født barn og alltid hatt aktivt sexliv i lange forhold. Det eneste jeg kommer på er at begge kan ha blitt sår med mye sex, men har vel tenkt det har da dreid seg om at vi har vært veldig aktive og ikke at det er fordi jeg er trang. Noen som har blitt trang med inaktivt sexliv her eller når man blir eldre? Det var i såfall nytt for meg. 

Jeg blir trangere om jeg ikke har hatt sex på en stund, ja

Anonymkode: 42518...1d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Som regel blir man trangere av sex (forutsatt at man aktivt bruker musklene under sex) og av orgasmer. Ved å ikke bruke musklene kan man oppleves videre. 

Kjenner til muskler i underlivet osv. Får motsatt inntrykk av noen venner som liker feks fisting. Det hadde fysisk vært umulig på meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor lang tid det tar før du blir «normal» igjen? 😅 Jeg skulle gjerne gått til 2 fingre. Nå går ikke det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei. 

Anonymkode: 74b64...e0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre hvor lang tid det tar før du blir «normal» igjen? 😅 Jeg skulle gjerne gått til 2 fingre. Nå går ikke det. 

Hvis du ikke får inn to fingre når du er kåt og våt så ville jeg ha sjekket hos gynekolog. Skjeden er elastisk og med mindre man har muskelknuter eller spenninger i underlivet skal man fint kunne få inn en normal penis når man er kåt og våt. Skjeden skal være lukket når man ikke er kåt og med normal muskulatur skal man kunne stramme over én finger. Når man slapper av skal det være rom for mer enn to fingre. Ikke normalt og det kan være noe galt som forårsaker dette. 

• Liker 6
Skrevet

Det han sier der, er det eldste trikset i boka😄 Ikke legg for mye/noe som helst i det. På samme måten som kvinner sier til menn at de har den største penisen de har opplevd. 

Anonymkode: 96315...4f4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det han sier der, er det eldste trikset i boka😄 Ikke legg for mye/noe som helst i det. På samme måten som kvinner sier til menn at de har den største penisen de har opplevd. 

for å gjør dem stolte og glade... om det ikke sa seg selv

Skrevet

Får motsatt inntrykk av noen venner som liker feks fisting. 

Jeezes, hvem deler slikt med venner? 

Anonymkode: e22d1...d41

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeezes, hvem deler slikt med venner? 

Anonymkode: e22d1...d41

Hvem snakker ikke med venner om sex i 2024?

• Liker 1
Skrevet

Hvem snakker ikke med venner om sex i 2024?

Folk under 20 gjør vel det. Jeg er 44 og snakker aldri om private sex- detaljer til mine venninner. Er åpen om mye annet da. 

Anonymkode: e3825...e76

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har jeg også alltid hørt. 40år. Født 3 barn. Jeg får direkte vondt av for stor penis og. Jeg tror det er genetikk! Jeg er like trang som før barn. Alltid vært det. Opplever menn elsker det,men de kan komme fort🙈 Kan også knippe hardt igjen. 

Anonymkode: c9583...982

Skrevet

Jeg blir til en viss grad trangere uten sex. Men det viktige er å trene bekkenbunnen, og om en blir for spent, gjøre avspenningsøvelser sammen med treninga. Jeg har måtte få hjelp hos fysioterapeut for trening og avspenning. Gynekolog som samarbeider med fysioterapeuten kan skrive ut hjelpemidler.

Skrevet

Jeg mener hvertfall at min skjede trekker seg sammen uten sex. Men det er bare merkbart i starten eller første gang. 

Skrevet

Visst dette utsagnet stemmer så må vel eldre nonner ha bikket "point of no return", altså ikke lenger pulbar.

Så pass på jenter så dere ikke går for lenge, kan ende opp som teknisk upulbar.

Anonymkode: db908...c41

Skrevet (endret)

Visst dette utsagnet stemmer så må vel eldre nonner ha bikket "point of no return", altså ikke lenger pulbar.

Så pass på jenter så dere ikke går for lenge, kan ende opp som teknisk upulbar.

Anonymkode: db908...c41

Eldre nonner er uansett ikke pulbare. De har avgitt kyskhetsløfte.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du noen spesiell grunn til å tro at du ikke er litt trang?

Mulig han tar litt hardt i når hormonene koker i toppen, men han ville ikke sagt det hvis det ikke var litt sant. Da ville han sagt noe annet.

Endret av Isambard
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

for å gjør dem stolte og glade... om det ikke sa seg selv

Les dette TS.. dette er mere sannhet i, enn at vaginaen din krymper👏

"Hun: Jeg føler meg ikke så vakker lengre.. Han: joda, du er den vakreste jeg har sett"

Ikke alltid ment som bare oppmuntring da, noen mener det oppriktigogså.. men som oftes trenger kvinner oppmuntringer støtt og stadig, har jeg merket meg😉

Det samme om vaginaen.. ikke tenk så mye om du er trang eller ikke.. Lytt til mannen som gir deg positive oppmuntringer.. og de som gir negativ kommentarer.. lad opp musefella, og la den klappe over pikken deres😅

Skrevet
Isambard skrev (13 timer siden):

Eldre nonner er uansett ikke pulbare. De har avgitt kyskhetsløfte.

Har du noen spesiell grunn til å tro at du ikke er litt trang?

Mulig han tar litt hardt i når hormonene koker i toppen, men han ville ikke sagt det hvis det ikke var litt sant. Da ville han sagt noe annet.

Jeg har ikke tenkt over det før nå. Var i forhold med en som hadde veldig liten og da var vi vel bare helt ok match. Kunne kjenne han godt hard, men likevel følte jeg meg ikke ekstremt trang. Han hadde utfordringer med ereksjonen også ofte også pga et medisiner.
Han her jeg ordner med nå er litt mindre enn snittet men større og mye hardere enn han forrige. Han mente han aldri hadde fingret en dame der han ikke hadde fått inn mer enn en. To fingre går ikke nå! Maks en og en halv damefinger hvis det trues inn. 
En penis er lettere å jobbe og han har veldig god naturlig smøring så det hjelper veldig. 
 Jeg elsker g-punkt sex og skulle gjerne fått til 2 fingre fordi det blir et intenst deilig trykk der. Både med meg selv og med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vel, det trangeste jeg har opplevd var ei i midten av 40-åra som aldri har født barn. Måtte virkelig "jobbe og lirke" for å få den forbi skambenet.

Anonymkode: 6760a...b90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...