AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Er det noen som har reist mye og som har en anbefaling å komme med? Jeg driver og planlegger ferie til Syden med mannen min og sønnen min på 3 år, og lurer på om noen har tips til et stille og rolig sted. Jeg sliter med alvorlig utbrenthet og barnet vårt er veldig sensitiv på høye lyder og stressende omgivelser. Har skjønt at det er vanskelig å finne reisemål uten noe bråk, der det er turister er det somregel bråk. (Dette er ikke et innlegg som dømmer mennesker som har det gøy på ferie, her er det vi som har spesielle behov bare). Helst et sted med mulighet for all-inklusive, tar gjerne i mot anbefalinger både når det gjelder hotell og selve stedet. Er ute etter litt sol og varme, ellers er det dette med ro som er det viktigste for oss på forhånd tusen takk for svar! Anonymkode: 80470...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Det er kanskje best å leie et feriehus? Med eget basseng. Et hotell med all inclusive vil fort ha mange gjester, måltidene kan være kaotiske og støyende. Vi pleier å gjøre dette - mest pga at jeg ikke takler kampen om solsengene på hotell, når jeg er der for å stresse ned. Er så deilig å ha alt alene, bare vår familie, bade når man vil, alltid plass ved bassenget Ellers ser jeg for meg veldig dyre hoteller, eller hoteller som er for voksne (men det er lov å ha med barn) kanskje kunne være noe. Anonymkode: 00af8...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er kanskje best å leie et feriehus? Med eget basseng. Et hotell med all inclusive vil fort ha mange gjester, måltidene kan være kaotiske og støyende. Vi pleier å gjøre dette - mest pga at jeg ikke takler kampen om solsengene på hotell, når jeg er der for å stresse ned. Er så deilig å ha alt alene, bare vår familie, bade når man vil, alltid plass ved bassenget Ellers ser jeg for meg veldig dyre hoteller, eller hoteller som er for voksne (men det er lov å ha med barn) kanskje kunne være noe. Anonymkode: 00af8...83b Tusen takk, godt poeng det med måltidsstøy og solsengkamp 🙏🏻 Anonymkode: 80470...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 Ville undersøkt greske øyer. ☺️ Synes de pleier å være stille, rolige og har faktisk kun gode opplevelser. Likte godt samos, men det er litt vind der. Korfu er også trivelig og rolig. Ville derimot unngått partyplasser som rhodos og kos. Anonymkode: 3cedd...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 Madeira er stille og rolig, og itillegg en nydelig øy med fin atmosfære! Jeg har vært der to ganger, en gang i februar 2020 og i juli i fjor. Syns ikke det var noe særlig mer støyete eller hektisk der midt på sommeren enn det var i februar. En ekstra bonus er at det går an å ta noen dager på Porto santo (2,5 t ferjetur fra Madeira) som absolutt innfrir om du ønsker et rolig sted! Stranda der er kåret til Europas beste i 2022. Det var svært få turister der når jeg var der i fjor sommer. Idyllisk og urørt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 21. februar 2024 #6 Del Skrevet 21. februar 2024 Georgioupoli på Kreta er rolig, men har strand, sol og stillhet. Jeg ville foreslått å leie eget hus med basseng, men da vi gjorde det for noen år siden var det snekring, støping og bygging på nabotomta, så ganske støvete og utrivelig. Sjekk opp også sånne ting før dere avtaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Del Skrevet 21. februar 2024 reiseglad skrev (16 minutter siden): Georgioupoli på Kreta er rolig, men har strand, sol og stillhet. Jeg ville foreslått å leie eget hus med basseng, men da vi gjorde det for noen år siden var det snekring, støping og bygging på nabotomta, så ganske støvete og utrivelig. Sjekk opp også sånne ting før dere avtaler. Tusen takk, sånt hadde jeg ikke kommet på🙏🏻 Anonymkode: 80470...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plenum77 Skrevet 23. februar 2024 #8 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 16.13): Er det noen som har reist mye og som har en anbefaling å komme med? Jeg driver og planlegger ferie til Syden med mannen min og sønnen min på 3 år, og lurer på om noen har tips til et stille og rolig sted. Jeg sliter med alvorlig utbrenthet og barnet vårt er veldig sensitiv på høye lyder og stressende omgivelser. Har skjønt at det er vanskelig å finne reisemål uten noe bråk, der det er turister er det somregel bråk. (Dette er ikke et innlegg som dømmer mennesker som har det gøy på ferie, her er det vi som har spesielle behov bare). Helst et sted med mulighet for all-inklusive, tar gjerne i mot anbefalinger både når det gjelder hotell og selve stedet. Er ute etter litt sol og varme, ellers er det dette med ro som er det viktigste for oss på forhånd tusen takk for svar! Anonymkode: 80470...a9e Jawakara Island! Selges via Ving.no. Mer avslappende omgivelser finner du ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Del Skrevet 23. februar 2024 Plenum77 skrev (27 minutter siden): Jawakara Island! Selges via Ving.no. Mer avslappende omgivelser finner du ikke! Takk!🙏🏻 Anonymkode: 80470...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå