AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Jeg har vært i et langt forhold tidligere og da viste mannen null følelser eller romantikk. Trodde det var sånn det skulle være, derfor holdt jeg ut lenge. Har ny mann nå og han er stikk motsatt. Om han hører sangen 'vår' får han tårer i øynene. Han ringer bare for å høre stemmen min og for å si at han elsker meg. Gir lange klemmer og stryker for å kjenne nærhet. Kan begynne å gråte når han kjører bil alene fordi han tenker på meg. Overrasker meg med små gester og gir komplimenter. Osv osv Etter møte med han fant jeg ut hvor mye jeg har savnet dette i tidligere forhold og jeg ante ikke at det fantes slike menn. Jeg føler meg elsket og slik har hverdagen vært i snart 3 år, så det er ikke bare spill for galleriet. Jeg unner alle mennesker å kjenne på ekte og gjensidig kjærlighet. Synes KG inneholder mye krasshet og negativitet om parforhold, menn og kvinner, så jeg vil bare si at det finnes unntak og at alle fortjener å oppleve ekte kjærlighet, for det finnes❤️ Anonymkode: acd33...f50 2 20
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Uuuummmm... jeg er for kjærlighet og alt, men pass deg litt her, folk med SÅ DYPE følelser har en tendens til å ha det andre veien også.. at han gråter i bilen alene når han tenker på deg? Høres ut som introen til den dokumentaren på Netflix jeg nettopp så, om om han fyren som datet ei dame, møtte ei ny, og det endte med stalking og galskap. Anonymkode: 98ea3...760 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ny mann nå og han er stikk motsatt. Om han hører sangen 'vår' får han tårer i øynene. Han ringer bare for å høre stemmen min og for å si at han elsker meg. Gir lange klemmer og stryker for å kjenne nærhet. Kan begynne å gråte når han kjører bil alene fordi han tenker på meg. Overrasker meg med små gester og gir komplimenter. Osv osv Dette høres faktisk bare creepy ut. Anonymkode: 37e10...305 7 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Høres skikkelig creepy ut!😱 Anonymkode: 249dd...295 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 Det er ikke alle som liker det. Jeg er ikke sånn selv og jeg hadde aldri orket å være med noen som var sånn heller. Anonymkode: d4aed...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 Så romantisk! Hvorfor er det creepy å vise følelser og bli rørt fordi man elsker den man er med så mye? Spoiler Spoiler Spoiler Anonymkode: 63dd0...694 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #7 Skrevet 20. februar 2024 Fra å ha en iskald mann til å få en mann som tørr å vise følelser på alle plan,så skremmer ikke dette meg. Forholdet har vart i 3 år og har ikke endt med galskap. Han er tvers igjennom god og stabil. Faktisk. Dette var ment som en positiv tråd, allikevel kommer det mest negativt på KG og det er bare trist. Anonymkode: acd33...f50 6 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #8 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så romantisk! Hvorfor er det creepy å vise følelser og bli rørt fordi man elsker den man er med så mye? Skjul innhold Skjul innhold Vis skjult innhold Anonymkode: 63dd0...694 Fordi det ofte går andre veien også... de kan bli så sinte/frustrerte at de mister kontroll feks. Anonymkode: 98ea3...760 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #9 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fra å ha en iskald mann til å få en mann som tørr å vise følelser på alle plan,så skremmer ikke dette meg. Forholdet har vart i 3 år og har ikke endt med galskap. Han er tvers igjennom god og stabil. Faktisk. Dette var ment som en positiv tråd, allikevel kommer det mest negativt på KG og det er bare trist. Anonymkode: acd33...f50 Ja du har rett i det, jeg ser du skriver dere er sammen i 3 år, beklager det misset jeg. Jeg er glad du har funnet noe langt bedre enn det du hadde. Anonymkode: 98ea3...760
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #10 Skrevet 20. februar 2024 Så fint å høre. Tårene i øynene hadde vært for mye for meg, men så fint det funker så bra for dere ❤️❤️❤️ Anonymkode: 6cebf...de5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #11 Skrevet 20. februar 2024 Bra det er flere damer der ute som liker menn med følelser Anonymkode: 2e430...a96 2
TomSawyer Skrevet 20. februar 2024 #12 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fra å ha en iskald mann til å få en mann som tørr å vise følelser på alle plan,så skremmer ikke dette meg. Forholdet har vart i 3 år og har ikke endt med galskap. Han er tvers igjennom god og stabil. Faktisk. Dette var ment som en positiv tråd, allikevel kommer det mest negativt på KG og det er bare trist. Anonymkode: acd33...f50 Er jo kjempekoselig da at det finnes damer som deg som skriver positivt om en mann her. Du får stor tommel opp fra meg iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #13 Skrevet 20. februar 2024 Fikk litt klump i halsen da jeg meste dette. Exen var så utrolig oppmerksom og viste så tydelig at han elsket meg både verbalt og med kroppsspråk. Nå dater jeg en som er fin på mange måter, men er ikke like følelsesmessig tilgjengelig. Det er litt trist. Så bra du har funnet deg en bra mann, ts😍 Anonymkode: 6aafe...d42 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #14 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så romantisk! Hvorfor er det creepy å vise følelser og bli rørt fordi man elsker den man er med så mye? Skjul innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Anonymkode: 63dd0...694 Det er sånn det er når man er hodestups forelsket. Ikke etter 3 år. Da er det noe som mangler i toppen rett og slett. Anonymkode: 249dd...295
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #15 Skrevet 20. februar 2024 Da finnes de! Jeg trodde dette var på samme nivå som enhjørninger. Anonymkode: 47ebe...298 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #16 Skrevet 20. februar 2024 Jeg har stort sett bare datet folk som "viser mye kjærlighet". Nå er jeg lei den måten å være på, og prøver ut en mann som er helt annerledes. Anonymkode: 5ae50...937 1
Spearmint Skrevet 20. februar 2024 #17 Skrevet 20. februar 2024 Du er heldig, og veldig fint dere har møtt hverandre og du setter pris på dette. Går det begge veier? Hvordan er du? Jeg liker også kos, nærhet, og daglig uttrykk for kjærlighet. Men den biten med å gråte når man er alene i bilen hadde kanskje blitt litt for intenst for meg om det skjedde ofte. Jeg og kjæresten er litt ulik på dette. Jeg er veldig lidenskapelig og bekrefter ofte. Han er god på det fysiske, der er vi full klaff. Det verbale faller han ikke like naturlig. Følelsene mine for han er noe jeg ikke har kjent på før, og hele meg bare vet at dette er mannen i mitt liv. Det er han som er der ved min side når jeg tenker på alt det artige jeg skal gjøre fremover i årene som kommer. Det er han jeg vil dele alt med.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #18 Skrevet 20. februar 2024 Bra at dere har funnet hverandre og trives sammen! Det er også bra at vi mennesker er forskjellige, dette hadde vært ALT for mye for meg! Hadde løpt i motsatt retning 🤣 Anonymkode: 4ef10...775 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #19 Skrevet 20. februar 2024 Er det Matoma? Anonymkode: 01816...380
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. februar 2024 #20 Skrevet 20. februar 2024 Kjæresten min kan få litt tårer i øynene når jeg viser han mye omsorg og kjærlighet. Det synes jeg bare er nydelig. Det viser jo bare hvor mye min kjærlighet betyr for han. Han er også flink å snakke om følelser og hva som foregår på godt og vondt. Samtidig er han skikkelig handyman, bein i nesa og har bra temperament(som meg🫣😅) Han er en skikkelig og ekte mann på alle nivåer. Ansvarsfull, sterk, tøff, sta, egne meninger og lar seg ikke overkjøre. Men også i kontakt med egne følelser og han ser meg og er villig til å gjøre alt for at jeg skal føle meg verdsatt, sett og hørt❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå