AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Jeg hadde Noro virus fra lørdag morgen til igår på dagen, altså to døgn med oppkast eller diaré. Gått ned 3 kg. Er det normalt man er kvalm også dagene etter? Når man har kommet seg opp og ikke spyr mer? Normalt skal man vel være helt frisk og klar etter 48 t? Anonymkode: 0fa92...560
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Det sier seg selv at om du ikke har spist og fått i deg noe næring at du fremdeles er uggen noen dager etterpå. Jeg hadde det forrigeuke, begynte onsdag, egentlig frisk lørdag, men kjente det inntil i går. Anonymkode: eafab...6ad
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier seg selv at om du ikke har spist og fått i deg noe næring at du fremdeles er uggen noen dager etterpå. Jeg hadde det forrigeuke, begynte onsdag, egentlig frisk lørdag, men kjente det inntil i går. Anonymkode: eafab...6ad Var du vekk fra jobb de dagene? Anonymkode: 0fa92...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå