Gå til innhold

Du som er hetero

Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?  

103 stemmer

1. 1. Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?

• ja, mange ganger
      10
    • ja, jeg er litt nysgjerrig
      22
    • hmmmmmmmmmm
      16
    • nei, ikke som jeg kan huske
      28
    • aldri i verden
      27

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt nyskjerrig!

Men det måtte vore med ei jente eg ikkje kjenne i det heile tatt, en skikkelig one night stand med andre ord :ler:

Skrevet

Jepp. Kvinnekroppen er vakker :)

Skrevet

Tja. Jeg tror ikke jeg kunne ha gjennomført noe sånn. Jeg har riktignok vært involvert i trekant for en del år siden, men da holdt vi to jentene oss kun til overkroppen på hverandre. Det føltes ikke naturlig for noen av oss å gå lengre enn det.

Skrevet

Ja, ser ikke bort fra at ikke det kunne ha skjedd.

Skrevet
de få gangene jeg har fylt ut et skjema med "hvilken fil jeg kjører i" så har det stort sett stått om tre; hetrofil, bifil og homofil...

Hvilke skjemaer er det man fyller ut der man blir spurt m sånne ting? Jeg kan ikke huske å ha fått det spørsmålet andre steder enn her på KG...... :ler:

For øvrig vet jeg ikke helt hva jeg skal svare selv, Impia.

Jeg har ikke møtt en jente jeg kunne tenke meg å ha sex med. Og dessuten er jeg gift så det er jo uansett helt utelukket.

Men jeg liker å være openminded, og tenker at sånne ting kan man aldri vite så lenge man ikke har møtt alle mennesker på jorda....... Og det har jeg jo ikke.

Skrevet

Godt svar, Evelina ;) Jeg har heller ikke møtt denne dama, men jeg utelukker ikke at det kunne ha skjedd hvis om atte.....

Gjest -eline-
Skrevet
Hvilke skjemaer er det man fyller ut der man blir spurt m sånne ting? Jeg kan ikke huske å ha fått det spørsmålet andre steder enn her på KG...... :ler:

Diverse internettsider? ;)

Skrevet
nei. Mannekropper finnes ikke tiltrekkende. ugh.

Enig, så svaret blir nei!

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg har vært nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med en jente, og har vært nokså nær å gjøre noen ganger da jeg var singel. Men det ble aldri noe av det, og nå når jeg er i ett forhold er det ikke noe jeg tenker på lenger.

Skrevet

Det har jeg aldri en gang vært i nærheten av å oppleve en gang - jeg kan heller ikke klare å forestille meg det å kline med ei jente en gang. Det tenner meg overhode ikke.

Skrevet

Ja, har tenkt på det mange ganger!

Synes kvinnekroppen er nydelig og tiltrekkende. Myk og god.

Men jeg ser på meg selv som 100% hetero. Jeg har aldri fått følelser for ei jente, og kan aldri forestille meg at jeg kan få det. Det er kun seksuell tiltrekning.

Kunne heller aldri hatt jentesex med noen jeg kjenner, det hadde blitt rart og flaut.

Samboer'n min og jeg har jentesex som fantasi nr. 1. Da at jeg og ei ukjent koser oss, mens han ser på/ikke deltar aktivt. Men jeg tviler på at vi noen gang kommer til å gjennomføre det. Er for redd det fucker opp forholdet.

Men fantasien er god å ha. :sjarmor:

Skrevet

Har aldri virkelig hatt lyst på, men har mine erfaringer. Er hetero, men ser ingenting galt i å teste.

Skrevet

Har vært/er nysgjerrig, og kunne godt tenkt meg å prøve, som et eksperiment.

Piglet

Skrevet
men dersom man som hetro fint kan ha sex med personer av samme kjønn, hva er da forskjellen på en hetro dame og en biseksuell dame? (poengterer dame, da gutta sjelden vi ha seg med menn om de er hetro, dette er noe som mye ligger hos oss damer virker det som)

skjønner ikke helt dette her jeg.  :sjenert:

Kanskje det er en liten forskjell på hva slags fantasier gutter har, og hva slags fantasier gutter gir til kjenne at de har. Og at denne forskjellen er mye sterkere utpreget hos menn. Er ikke det egentlig logisk? Tenk hvis jeg rent hypotetisk snakket med noen kompiser jeg kjører BMX sammen med at jeg (rent hypotetisk) hadde hatt fantasier om andre menn??? Tror du vi hadde bygd mange hopp sammen etterpå da? Tviler. Samme om en venn hadde fortalt meg at han var homo. Hadde nok vært litt reservert, ja.. for hvorfor skal han fortelle meg det?

Skrevet

EDIT: Sier bare dette som eksempel på hvordan jeg tror mange av oss gutta tenker, vil presisere at jeg kunne hatt en homofil i venneflokken. Jeg ville bare ha fram at sånne uforpliktende tankeluftinger ofte blir litt "feil" for guys enn det blir for jenter som kakler om det meste.

Gjest Betty Boop
Skrevet
EDIT: Sier bare dette som eksempel på hvordan jeg tror mange av oss gutta tenker, vil presisere at jeg kunne hatt en homofil i venneflokken. Jeg ville bare ha fram at sånne uforpliktende tankeluftinger ofte blir litt "feil" for guys enn det blir for jenter som kakler om det meste.

Kakler? Hva mener du med kakler? :sur:

:grine2:

Gjest Jalileh
Skrevet
Faktisk ikke. Nå er dette venninner jeg har diskutert mye sex med da, så vi kjenner hverandre veldig godt også på det planet. Tror faktisk forholdet vårt bare har blitt sterkere :)

hadde jeg aaaldri klart, men vi er alle forskjellige. og godt er det. :)

Gjest King James
Skrevet

Nei aldri i verden om jeg ville gjort det.

Gjest -eline-
Skrevet
hadde jeg aaaldri klart, men vi er alle forskjellige. og godt er det. :)

Trodde nok det skulle bli rarere enn det ble :) Men joda, vi er alle forskjellige,og ja, bra er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...