Gå til innhold

Du som er hetero

Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?  

103 stemmer

1. 1. Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?

• ja, mange ganger
      10
    • ja, jeg er litt nysgjerrig
      22
    • hmmmmmmmmmm
      16
    • nei, ikke som jeg kan huske
      28
    • aldri i verden
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet

*lage egen tråd for diskusjon av pikesex*

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg svarte hmmmm fordi jeg har tenkt på hvordan det kunne ha vært, men jeg vet jeg aldri hadde klart å gjennomføre noe slikt. Det blir helt feil for meg...

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg har hatt pikesex etpar ganger med venninner. Var godt, og kunne gjerne ha gjentatt det. Tror det at jeg kjente vedkommende hadde mye å si for opplevelsen, vet ikke om jeg hadde tordt med ei vilt fremmed jente ;) Hvis jeg skal båssettes så er jeg vel "bicurious".

Gjest GreenSky
Skrevet

Blir ikke det litt rart å ha sex med en god venninne, da? Venninnene mine føles nesten som søstre, så sex med dem er ikke noe jeg kunne tenke meg. :ler:

Gjest -eline-
Skrevet
Blir ikke det litt rart å ha sex med en god venninne, da? Venninnene mine føles nesten som søstre, så sex med dem er ikke noe jeg kunne tenke meg.  :ler:

Faktisk ikke. Nå er dette venninner jeg har diskutert mye sex med da, så vi kjenner hverandre veldig godt også på det planet. Tror faktisk forholdet vårt bare har blitt sterkere :)

Skrevet
Faktisk ikke. Nå er dette venninner jeg har diskutert mye sex med da, så vi kjenner hverandre veldig godt også på det planet. Tror faktisk forholdet vårt bare har blitt sterkere :)

Nettopp det tenker jeg også.. Kommer jo selvfølgelig an på hva slags bånd forholdet til venninnen min er bassert på. Er hvertfall 2 av mine aller nærmeste venninner jeg overhodet ikke kunne gjort det med. De blir som søstre.

Skrevet

Jeg har aldri møtt en jente/kvinne jeg kunne tenkt meg å ha sex med.

Men kan ikke si 100% sikkert at det aldri aldri kunne skjedd dersom jeg var singel. Tror jeg.

Skrevet
Jeg har aldri møtt en jente/kvinne jeg kunne tenkt meg å ha sex med.

Men kan ikke si 100% sikkert at det aldri aldri kunne skjedd dersom jeg var singel. Tror jeg.

Huske at "aldri aldri" også er en drikkelek.. Veldig passende.. :ler:

Skrevet

men dersom man som hetro fint kan ha sex med personer av samme kjønn, hva er da forskjellen på en hetro dame og en biseksuell dame? (poengterer dame, da gutta sjelden vi ha seg med menn om de er hetro, dette er noe som mye ligger hos oss damer virker det som)

hva er en biseksuell, og hva er hetro, dersom begge i utgangspunktet fungerer på samme måte?

er det det at man har sex "på gøy" når man er hetro, mens man tenner på både kvinner og menn når man er biseksuell?

men må man ikke tenne på den man "har det gøy med"?

at det skjer utav nysgjerrighet en gang er jo så, men om man da ikke tenner på jenter, gjør man det da om igjen?

hvorfor er det gøy å ha sex med mennesker av ett kjønn vi ikke tenner på?

hetroseksuell er vel når man tenner på mennesker av motsatt kjønn

biseksuell er når man tenner på/kan tenne på begge kjønn.

ergo tenner ikke en hetroseksuell på samme kjønn som seg selv...

skjønner ikke helt dette her jeg. :sjenert:

Skrevet

For meg er det ikke så viktig å sette navn på det, eller å putte mennesker og deres seksualitet i bås. Kaller det nyskjerrighet...

Skrevet

jeg er heller ikke veldig opptatt av det, men siden det er flere som velger å kalle seg selv heterofil på tross av at de har sex med personer av samme kjønn, da lurer jeg på hva folk legger i begrepene.

dette er også en tråd som handler om nettop de båsene, ihvertfall båsen hetero. ;)

og da lurer jeg på.

i det vanlige liv bryr jeg meg svært lite, og om folk mener noe helt annet en meg, gjør meg heller ingenting.

blir bare litt nysgjerrig på hva folk mener med det, når man først holder seg til begrepene.

Skrevet

Det finnes kanskje flere biseksuelle enn bifile? Jeg tror faktisk det også er mulig å være biseksuell over en periode. At det henger sammen med lysten til å utforske nye ting. Spesielt når det blir satt så mye fokus på det. Hvem i alle dager ville tenkt gjennom og begrunnet hvorfor man ikke er/kanskje er/er homofil/bifil/lesbisk/heterofil dersom de ikke hadde behov for å påpeke det? Spesielt når man er fersk på den sekuelle fronten, har man vel et ekstra behov for å plassere seg selv. Og for jenter som antagelig vil oppleve minst en kjæreste som vil ha henne i sengen med en annen jente, er det da ganske naturlig å komme inn på tanken? Noen kommer da med et klart nei, andre blir usikre og noen tenker hvorfor ikke.

Poenget mitt er at selv om man har behov for å prøve ut noe, kan det ha oppstått av andre grunner enn den seksuelle legningen. Jeg har problemer med å tenke gråsoner.

Jeg tror nysgjerrighet er nok til å tenne på noe/noen noen ganger.. Men det er kanskje fordi jeg har hatt denne diskusjonen her med flere venninner i det siste, To av de endte opp med å ha sex sammen med typen til hun ene(trekant altså). Ingen så noe behov for å gjenta det. De syntes det var spennende og hadde veldig lyst, men det gav dem ikke noe mer i etterkant.

Skrevet

Å ha sex med en kvinne er ikke fremmed.

Men ikke nå. Er samboer.

Skrevet

Tenner på ideen, men har til gode å treffe ei jente jeg faktisk tenner på...

Gjest Nemesis
Skrevet (endret)

Jeg tror veldig på dette med at man kan ha en eksperimentell og utforskende periode hvor man er svært nysgjerrig på hvordan sitt egen kjønn oppleves på områder man vanligvis ikke vet stort om.

Noen prøver og finner ut at dette virkelig var tingen, mens andre prøver og finner ut at det ikke var noe for dem.

Jeg syns ikke det blir riktig å kalle seg hetero om man også liker å leke seg med sitt eget kjønn med jevne mellomrom.

Min oppfatning er som følger:

Biseksuell: Tenner seksuelt på begge kjønn, men forelsker seg i motsatt.

Bifil: Kan forelske seg i begge kjønn.

Forøvrig er jo uttrykket bi-light og heterofleksibel også endel brukt blandt forvirrede sjeler, og disse uttrykkene brukes vel gjerne inntil man selv finner en "bås" å putte seg selv i.

Endret av Nemesis
Gjest -eline-
Skrevet

Jeg syns ikke det blir riktig å kalle seg hetero om man også liker å leke seg med sitt eget kjønn med jevne mellomrom.

Min oppfatning er som følger:

Biseksuell: Tenner seksuelt på begge kjønn, men forelsker seg i motsatt.

Bifil: Kan forelske seg i begge kjønn.

Forøvirg er jo uttrykket bi-light og heterofleksibel også endel brukt blandt forvirrede sjeler, og disse uttrykkene brukes vel gjerne inntil man selv finner en "bås" å putte seg selv i.

Det kommer litt an på settingen, de få gangene jeg har fylt ut et skjema med "hvilken fil jeg kjører i" så har det stort sett stått om tre; hetrofil, bifil og homofil... Og siden jeg _aldri_ kunne ha forelska meg i ei jente så anser jeg meg som hetro. Hvis man deler opp båsene litt mer så havner jeg vel under biseksuell, selv om det ikke er så veldig mange jenter jeg virkelig har hatt lyst til å ha sex med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...