Gå til innhold

Du som er hetero

Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?  

103 stemmer

1. 1. Har du noen gang hatt virkelig lyst på sex med en av samme kjønn som deg?

• ja, mange ganger
      10
    • ja, jeg er litt nysgjerrig
      22
    • hmmmmmmmmmm
      16
    • nei, ikke som jeg kan huske
      28
    • aldri i verden
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kunne nok "forelske" meg i ei jente...men det er på en ikke-seksuell måte, mer betatt av personligheten og karakteren.

Har jo prøvd litt jenteklining ;) da jeg var yngre, men skjedde helst etter ganske mange enheter alkohol :eeeh: så jeg husker ikke så mye hvordan det føltes :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest hetro-girl
Skrevet

her var det mange som sa "nei". løgnere. Haha!

Gjest Betty Boop
Skrevet
her var det mange som sa "nei". løgnere. Haha!

Skjønner ikke hvorfor noen skulle gidde å lyve om det? I dag er da vel alle seksuelle legninger og tiltrekkninger aksepterte blandt de fleste?

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt lyst på sex med en av samme kjønn.

Skrevet

Nå ble tråden flyttet til feil sted. For meg var poenget at den skulle ligge på singel, fordi det stort sett er single som forholder seg til skifte av sexpartenr..... (forhåpentligvis)

Skrevet

Ja. men da skulle en fyr vært til stede også så jeg kunne fått meg noe ordentlig sex etterpå.

Skrevet
Nå ble tråden flyttet til feil sted. For meg var poenget at den skulle ligge på singel, fordi det stort sett er single som forholder seg til skifte av sexpartenr..... (forhåpentligvis)

Vel, som regel har de i parforhold vært single en gang de også...

Skrevet

Sex har jeg ikke drømt om å ha med ei jente, tror jeg. Men litt klining kunne jeg kanskje tenkt meg.

Det hender jeg sitter og lurer på hvordan det ville vært å kastet seg om halsen på en person og startet en heftig klinings. Jeg kan tenke på det med både menn og kvinner. Skjer gjerne i forbindelse med ellers treeege møter.

Skrevet

nei, tenner ikke på kvinner seksuellt.

Skrevet

Jepp.. Jeg er vel en av de "sprø ungdommene som er lett påvirkelig", men jeg har tenkt tanken mange ganger.

Skrevet

nei. Mannekropper finnes ikke tiltrekkende. ugh.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Har vært betatt av jenter, men ikke i den grad at jeg i praksis ville hatt sex med dem.

Skrevet

Ja vi er da i alle fall 3 som har hatt sex med samme kjønn mange ganger. Kan vel si det slik at jeg regner meg vel i utgangspunktet som hetro, men i det siste har jeg blitt mer og mer tent på jenter, selv om gutter self også er deilig. Det er liksom to helt forskjellige ting, følelsene blir på en annen måte. Gutter er mulige kjærester mens jenter er venninner. Derfor blir sexen annerledes og ikke mulig å sammenlikne

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Ja, men da var jeg nok mer drevet av nysgjerrigheten på hvordan det ville være å ha sex med en kvinne enn av ren tenning på ei spesiell. I den perioden hvor jeg lekte med tanken på dette, kunne jeg godt vurdere fremmede jenter ut fra hvorvidt jeg kunne tenne på henne eller ikke, og noen jenter hadde et eller annet udefinerbart over seg som jeg fant interessant. Der og da.

Nå er det en been there, done that-greie og ikke lengre interessant.

Skrevet

hmmmmmmmm. kunne nok ALDRI hatt sex med en annen kvinne. Men jeg har jo klint da. gøy nok det, men å kline med kjæresten min er bare SÅÅÅÅ mye bedre!

Skrevet

Jeg svarte nei. Jeg har vært nysgjerrig på det, og tenkt på det, men jeg kunne aldri gjennomført det. Det ville blitt helt feil for meg.

Skrevet

Hvor går grensen ved jentesex, egentlig?

Jeg tror jeg kommer til å gjøre noe mer enn å kline med en jente en gang. Men mest av nysgjerrighet.. Likevel. Hvor ville grensen gått? Hva er bare lek og hva er faktisk jentesex?

Skrevet

Lek er vel klining og småtafsing på pupper. Det har jeg også gjort, for moro skyld.

Sex er sex det... da går man mye lenger. Da er man nakne (eller ihvertfall nesten) og direkte berøring av kjønnsorgan er i sving... Det er ihvertfall det jeg ser på som sex!

Men pikelek er jo da sex. Så de to begrepene går i hverandre... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...