Gå til innhold

Noen som har kjøpt outlet varer fra Elkjøp, Power osv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• Er dette bare varer som er brukt, eller kan man være heldig å finne ubrukte varer også?
  • Hvis man finner noe som er ubrukt, er det innafor å gi det bort som eks bursdagsgave?

Mitt voksne barn ønsker seg en ting i bursdagsgave, men jeg synes akkurat den tingen hen ønsker seg er for dyr, men har funnet samme vare som outlet på Elkjøp, derfor jeg lurer.

Anonymkode: c618a...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være begge deler. Testede og returnerte varer , utstillingsmodeller er varer med skjønnhetsfeil. Står som regel på hver vare hva grunnen er.

Anonymkode: 8c17b...081

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjøpte vaskemaskin. Det stod beskrevet hvorfor den var outlet. I vårt tilfelle var det utstillingsvare. Helt innafor å gi i bursdagsgave, det er ikke akkurat ødelagte varer de selger. 

Anonymkode: b67f0...7e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt både vaskemaskin og kjøleskap på outlet. Kjøleskap hadde vært brukt i en dag, så levert tilbake til butikk. Vaskemaskinen hadde det vært noe feil med, levert tilbake og fikset. Alt fungerer helt utmerket, fremstår som nytt. Synes det er en kjempebra gave! Fikk vaskemaskin som opprinnelig kostet 8000 til 3500 kroner. 

Anonymkode: f8449...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...