AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Hei! Jeg er interessert i en på jobb. Kjemien er god og det er småflørting når vi møtes, men det er veldig tidlig enda. Jeg har prøvd å sende han et par snapper. Disse svarer han på, før det etter 2-3 meldinger frem og tilbake ender med at han reagerer på meldingen. Og da blir det jo ikke naturlig å skrive noe mer. Er det en avvisning? Det er så forvirrende når han er mer "på" når vi møtes og er sammen, men ikke viser interesse for å holde kontakt over snap eller chat. Vi er begge i tyveårene. Anonymkode: 87c90...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Det kan være flere grunner. Kanskje han rett og slett ikke liker å chatte sånn, men foretrekker face-to-face. Anonymkode: e1ac4...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 Kommer jo an på hva dere chatter om. Ikke alle synes chat er til for lang prat. Mer hei og hallo. Vet mange som hater chat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 Det er ikke du som har mistolket oppførselen hans til at han er interessert, når han egentlig bare er hyggelig? Anonymkode: 733cc...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke du som har mistolket oppførselen hans til at han er interessert, når han egentlig bare er hyggelig? Anonymkode: 733cc...862 Dette tenker jeg litt også... Tar han initativ til å sende Snap først, eller svarer han kun når du sender først? Om han ikke tar initativ så er han mest sannsynlig ikke interessert. Da er han kun høflig og svarer fordi du er en kollega. Anonymkode: 97eb2...de8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg synes chatting er helt fint. Men hvis jeg føler samtalen er ved en naturlig avrunding, kan jeg fint runde av med en "like" på siste melding, hvis det ikke er nødvendig å si noe mer. Er ikke en avvisning av henne som person men at jeg føler samtalen er ferdig og at jeg kanskje har ting å drive med. Anonymkode: 003e9...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Del Skrevet 21. februar 2024 Man må faktisk runde av en chat innimellom. Anonymkode: 21285...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg kan gjøre sånn når det ikke er noe mer å si om temaet. Eller når jeg vil avslutten chatten for nå. Jeg liker ikke bruke tid på å sitte å chatte... forstyrrende i hverdagen og forstyrrende på jobb. Men jeg mener ikke å avvise personen. Jeg vil gjerne både møtes og snakke, men jeg gidder ikke chatte. Anonymkode: afd07...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Del Skrevet 24. februar 2024 Det kan også rett og slett hende at han er en av de som ikke synes det er spesielt givende å chatte. Anonymkode: 163e5...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #10 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 14.24): Hei! Jeg er interessert i en på jobb. Kjemien er god og det er småflørting når vi møtes, men det er veldig tidlig enda. Jeg har prøvd å sende han et par snapper. Disse svarer han på, før det etter 2-3 meldinger frem og tilbake ender med at han reagerer på meldingen. Og da blir det jo ikke naturlig å skrive noe mer. Er det en avvisning? Det er så forvirrende når han er mer "på" når vi møtes og er sammen, men ikke viser interesse for å holde kontakt over snap eller chat. Vi er begge i tyveårene. Anonymkode: 87c90...353 Jeg ville droppet å prøvd å initiere noe og heller latt han ta kontakt hvis han ønsker det. Spesielt hvis han er en kjekk mann som garantert får andre snapper, da forsvinner du i mengden og blir uinteressant for han. Anonymkode: e6a32...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå