Gå til innhold

Rare eggløsningstester. Inseminasjonsbehandling.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplevde MA i uke 10 i november. Ventet én syklus før vi begynte prosessen på nytt. Bruker de lilla digitale testene som viser negativt, blinkende smilefjes for stigning i LH og så «stillestående» smilefjes for positiv test.

I forrige syklus hadde jeg blinkende test i mange dager, før den plutselig en dag var negativ. Hoppet derfor over et forsøk.

Denne syklusen hadde jeg negativ test for to dager siden og igår, før den plutselig var positivt idag. 

Har noen erfaring med at EL «oppfører» seg slik etter MA?
Føler det er litt risikabelt å forsøke inseminasjon nær ting er litt merkelig.. Det er snakk om donorsperm og mangfoldige tusen i kostnader. Samtidig så har vi lyst å gjøre et forsøk, slik at vi forhåpentligvis raskere kan bli gravid igjen og få et søsken til barnet vårt!

Andre tanker fra dere?

Anonymkode: 410ff...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (19 minutter siden):

Har dere mulighet for å få ultralyd?

Ja, det er en del av forløpet med inseminasjon. Får behandling på privat klinikk som sjekker med ultralyd hver syklus☺️ Skulle vært inne til UL idag for å se om det nærmer seg EL/hvor mange egg/hvilken side. Den ble avlyst pga positiv test og de skal heller sjekke med UL før (forhåpentligvis) inseminering imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, det er en del av forløpet med inseminasjon. Får behandling på privat klinikk som sjekker med ultralyd hver syklus☺️ Skulle vært inne til UL idag for å se om det nærmer seg EL/hvor mange egg/hvilken side. Den ble avlyst pga positiv test og de skal heller sjekke med UL før (forhåpentligvis) inseminering imorgen.

Be de sjekke før de tiner sæden :-) du møter opp tidlig, tar ul, gjennomfører inseminasjon etter lunsj dersom det ser bra ut. Bare min mening, men jeg ville aldri betalt for en så dyr behandling uten at de sjekker om slimhinna set fin ut før inseminasjon...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...