Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hår: Wella SP hydro shampoo (1.1) og 30 seconds repair cream (2.2)

Hudpleie: Dr. Hauschka rensekrem, ansiktsvann og olje. Weleda Iris fuktighetskrem

Lepper: Vichy leppepomade eller Elizabeth Arden 8 hr Cream

Kropp: Cosmica fuktighetskrem (parfymert) eller Strawberry body butter fra Body Shop

Selvbruner: Fake it fra Body Shop

Øyne: Kanebo 38 °C mascara, øyenbrynspudder fra Body Shop, div. øyenskygger fra bl.a. H&M og Isadora

Ansikt: Dior solpudder, Natural glow enhancer (Body Shop), YSL Touche Eclat, en gang i blant Superbalanced foundation (Clinique)

Hender/negler: Depend neglebåndsfjerner, Cosmica håndkrem, div. neglelakker fra H&M og Depend

Føtter/negler: Scholl fotfil, Cosmica håndkrem, Depend neglebåndsfjerner, blank neglelakk fra H&M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tiden bruker jeg:

Hår: Kerastase Nutritive shampoo, balsam + hårkur

Kropp: Body Butter med mango fra The Body Shop

Ansikt: renseserie og hudkrem fra Elizabeth Arden

Foundation: Kanebo

Consealer: YSL

Øyenskygge: Lancome, Elizabeth Arden, IsaDora, Gosh, Guerlain

Kajal: vet faktisk ikke. Tror den kanskje er fra Loreal. Kjøpte den på HM hvertfall

Mascara: YSL

Solpudder: Guerlain

Pudder: Clinique

Lipgloss: Lòreal Glam Shine og juicy Tubes fra Lancome

Skrevet

Nå for tiden går det i:

Hår: Redken Clear Moisture (shampo og balsam), Clinique (hårkur), Sebastian og Joico (styling)

Kropp: The Bodyshop, Biotherm, Ralph Lauren

Ansikt: Shiseido, Estee Lauder

Foundation: Dior

Concealer: Dior og YSL

Solpudder: Guerlain og Estee Lauder

Mascara: Helena Rubinstein

Øyenskygger: YSL, Dior, Lancome + øyenskyggebase fra Artdeco

Lipgloss: den rosa leppepomaden fra Biotherm

Negler / hender: Biotherm håndkrem, Artdeco neglelakkfjerner, div. lakker fra Artdeco, Dior og Depend

Føtter: The Body Shop

Gjest Aurélie
Skrevet

Hår: Joico Volissima (super shampo!)

Kropp: Alt ettersom, akkurat nå bruker jeg Body Cocoon fra Garnier

Ansikt: Decleor Hydra Mat, Intensive Eye Repair fra Dermalogica, rens fra Dermalogica

Sminke: YSL concealer, Kanebo 38 mascara, rouge fra Chanel

Favorittparfyme: Lovely av Sarah Jessica Parker :hjerte:

Gjest Anerikke
Skrevet

SP Sensitive Shampoo og Hydro Milk til håret.

Cliniderm rensemelk, dagkrem og nattkrem.

Palmolive dusjsåpe...

SH hudpleiekrem til kroppen. (Lukter ingenting og er SÅ god!!)

Gucci "Envy me" må også til...

Max Factor 2000 calorie mascara og 3-in-one fundation, og så en billig rouge fra H&M i en nydelig rosa-brun farge. Elsker den!!!

+ masse annet dill :ler:

Skrevet (endret)

Hår: Einerlåg shampo og balsamkur, Redken Anti-snap, Nicky Clarke Hairomatherapy True colour mousse og Define pump spray.

Kropp:Babyline bad, Sansome Nature`s Pearl (deo), Lavera basis sensitiv moisturising bodylotion og protecting body lotion. Har kjøpt prøvesett med Dr. Hauscka kroppspleieprodukter, som jeg ikke har prøvd enda.

Ansikt: Decleor cleansing milk, Decleor clay and herbal cleansing mask, Decleor Phytopeel, Dermalogica skin hydrating masque, Matis eyes & lips treatment mask, Olavesen calendula creme, Decleor Harmonie cream, Dermalogica total eye care, md formulatiosn clearing complex og Decleor essensiell balsam. Har kjøpt meg prøvesett med Dr. Hauscka ansiktspleie, som jeg gleder meg til å prøve. Har også kjøpt Weleda wildrose øyenkrem som jeg skal prøve.

Sminke: id mineral foundation, id face color glee, Lancome definicils maskara, Lancome kajal, Lavera og id øyenskygger, Clinique brynfarge, Matis concealer, id lipliner, id gloss, Yves Saint Laurent gloss og Elisabeth Arden Eight hour cream lip protecting stick. Leppepomade fra Decleor.

Endret av M@m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...