Gjest Virvel Skrevet 4. februar 2006 #21 Skrevet 4. februar 2006 Hår: Wella SP hydro shampoo (1.1) og 30 seconds repair cream (2.2) Hudpleie: Dr. Hauschka rensekrem, ansiktsvann og olje. Weleda Iris fuktighetskrem Lepper: Vichy leppepomade eller Elizabeth Arden 8 hr Cream Kropp: Cosmica fuktighetskrem (parfymert) eller Strawberry body butter fra Body Shop Selvbruner: Fake it fra Body Shop Øyne: Kanebo 38 °C mascara, øyenbrynspudder fra Body Shop, div. øyenskygger fra bl.a. H&M og Isadora Ansikt: Dior solpudder, Natural glow enhancer (Body Shop), YSL Touche Eclat, en gang i blant Superbalanced foundation (Clinique) Hender/negler: Depend neglebåndsfjerner, Cosmica håndkrem, div. neglelakker fra H&M og Depend Føtter/negler: Scholl fotfil, Cosmica håndkrem, Depend neglebåndsfjerner, blank neglelakk fra H&M
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #22 Skrevet 4. februar 2006 For tiden bruker jeg: Hår: Kerastase Nutritive shampoo, balsam + hårkur Kropp: Body Butter med mango fra The Body Shop Ansikt: renseserie og hudkrem fra Elizabeth Arden Foundation: Kanebo Consealer: YSL Øyenskygge: Lancome, Elizabeth Arden, IsaDora, Gosh, Guerlain Kajal: vet faktisk ikke. Tror den kanskje er fra Loreal. Kjøpte den på HM hvertfall Mascara: YSL Solpudder: Guerlain Pudder: Clinique Lipgloss: Lòreal Glam Shine og juicy Tubes fra Lancome
Salt Skrevet 4. februar 2006 #23 Skrevet 4. februar 2006 Nå for tiden går det i: Hår: Redken Clear Moisture (shampo og balsam), Clinique (hårkur), Sebastian og Joico (styling) Kropp: The Bodyshop, Biotherm, Ralph Lauren Ansikt: Shiseido, Estee Lauder Foundation: Dior Concealer: Dior og YSL Solpudder: Guerlain og Estee Lauder Mascara: Helena Rubinstein Øyenskygger: YSL, Dior, Lancome + øyenskyggebase fra Artdeco Lipgloss: den rosa leppepomaden fra Biotherm Negler / hender: Biotherm håndkrem, Artdeco neglelakkfjerner, div. lakker fra Artdeco, Dior og Depend Føtter: The Body Shop
Gjest Aurélie Skrevet 4. februar 2006 #24 Skrevet 4. februar 2006 Hår: Joico Volissima (super shampo!) Kropp: Alt ettersom, akkurat nå bruker jeg Body Cocoon fra Garnier Ansikt: Decleor Hydra Mat, Intensive Eye Repair fra Dermalogica, rens fra Dermalogica Sminke: YSL concealer, Kanebo 38 mascara, rouge fra Chanel Favorittparfyme: Lovely av Sarah Jessica Parker
Gjest Anerikke Skrevet 4. februar 2006 #25 Skrevet 4. februar 2006 SP Sensitive Shampoo og Hydro Milk til håret. Cliniderm rensemelk, dagkrem og nattkrem. Palmolive dusjsåpe... SH hudpleiekrem til kroppen. (Lukter ingenting og er SÅ god!!) Gucci "Envy me" må også til... Max Factor 2000 calorie mascara og 3-in-one fundation, og så en billig rouge fra H&M i en nydelig rosa-brun farge. Elsker den!!! + masse annet dill
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #26 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hår: Einerlåg shampo og balsamkur, Redken Anti-snap, Nicky Clarke Hairomatherapy True colour mousse og Define pump spray. Kropp:Babyline bad, Sansome Nature`s Pearl (deo), Lavera basis sensitiv moisturising bodylotion og protecting body lotion. Har kjøpt prøvesett med Dr. Hauscka kroppspleieprodukter, som jeg ikke har prøvd enda. Ansikt: Decleor cleansing milk, Decleor clay and herbal cleansing mask, Decleor Phytopeel, Dermalogica skin hydrating masque, Matis eyes & lips treatment mask, Olavesen calendula creme, Decleor Harmonie cream, Dermalogica total eye care, md formulatiosn clearing complex og Decleor essensiell balsam. Har kjøpt meg prøvesett med Dr. Hauscka ansiktspleie, som jeg gleder meg til å prøve. Har også kjøpt Weleda wildrose øyenkrem som jeg skal prøve. Sminke: id mineral foundation, id face color glee, Lancome definicils maskara, Lancome kajal, Lavera og id øyenskygger, Clinique brynfarge, Matis concealer, id lipliner, id gloss, Yves Saint Laurent gloss og Elisabeth Arden Eight hour cream lip protecting stick. Leppepomade fra Decleor. Endret 5. februar 2006 av M@m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå