Agurk Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Vi har hatt en slik tråd mange ganger før, men nå synes jeg det var på tide med en ny Bare en kjapp oversikt, ok? Hår: Redken all soft Ansikt: A-derma Kropp: Biotherm Mascara: Diorshow Øyenskygge: Har mange forskjellige, men bruker nesten bare MAC MAC Solpudder: Guerlain Foundation: Bare escentuials Concealer: Dior
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hår: Kerastase Resistance, Alterna, Matrix Ansikt: A-derma og Dr. Hauschka renseprodukter, fuktighetskrem fra Rubinstein og Hauschka, tilleggsprodukter fra div. hudpleiermerker Kropp: Vichy, Eucerin Mascara: Kanebo, Lancome Øyenskygge: Alt mulig, men bruker ikke hver dag. Solpudder: Guerlain Foundation: Bare Minerals og Color Clone/Rubinstein Solpudder: Guerlain Terracotta eller Bare Minerals Warmth Rouge: Dior eller Clinique Concealer: YSL Touche Eclat Endret 1. februar 2006 av Elphaba
Gjest @nea Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Hår: Redken Smooth Down Ansikt: Vichy Mascara: Lancome Øyenskygge: Lancome Foundation: Max Factor
Dru Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Hår: Joico K-pak og Sebastian crema styler Ansikt: Kanebo fuktighet, Biotherm rens, lite eller ingen make-up. Kropp: Vichy
Gjest Vinga Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 (endret) For tiden......: Hår: Wella Ansikt: Shiseido Kropp: Lux Mascara: Lancôme På leppene: Blistex/Labello/Isadora/Biotherm Endret 1. februar 2006 av Vinga
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hår: Redken All Soft eller Kerastase Nutritive. Ansikt: Shiseido vask, Shiseido toner, og Active Moist fra Dermalogica (skal bytte). Mascara: L'oreal (tofase...skal også byttes) eller Lancome. Øyenskygge: Dior. Kropp: Lux, Dove body silk og Dermalogicas havsalt. Foundation: I.D. Bare Minerals. Solpudder: Chanel sitt eller warmth i fra I.D BareM. Rouge: Dior eller en i fra BodyShop. Lepper: glosser i fra de fleste merker, men favoritten er i fra Dior. Endret 1. februar 2006 av Seniorita_
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Hår: Billig Rema-sjit Ansiktspleie: Dr. Hauscka Lepper: Weleda Mascara: Ysl Faux Cils ( Dyr sjit, forsvinner nesten før jeg rekker å gå ut døra) Øyenskygger: Alt mellom himmel og jord, liker best lancome Foundation: Jane Iredale Kropp: Billig Rema-sjit Lipgloss: Shiseido Solpudder: Guerlain
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Hår: redken, tigi og sebastian. (klare ikkje bestemme meg) Ansikt: har det meste fra Vichy-normaderm. Dagkrem fra clarins. Mascara: max factor øyenskygge: isadora kropp: lux, vaseline intensive care, locobase.. Foundation: sjelden brukt, men en fra max factor Parfyme: burberry, gucci Leppene: mentholatum salve til vanlig, dior gloss til fest osv..
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Hår: Frisørshampoo fra frisørvenninne Ansikt: Shiseido, også gave fra nevnte venninne Mascara: HR Lash Queen på overvippene og Chanel Sculpte Cils på undervippene Foundation: Chanel Lip gloss: Jiucy Tube fra Lancome Pudder: Veksler mellom Chanel og Clinique Concealer: YSL Rouge: Chanel Øyenbryn: Dior blyant og Dior gele Øyenskygge: Chanel Kropp: Husker ikke, 2 pack på Rema, innmari god og kremet
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 Hår: Redken og Aveda Ansikt: rens fra Dermalogica og Dr. Hauschka, og krem fra Dermalogica Mascara: Clarins stort sett, eller Kanebo 38 Foundation: Color Clone fra Helena Rubinstein Lepper: Jasön og lipgloss av ymse slag Kropp: Vask fra Jasön, diverse bodylotion Solpudder: Guerlain Rouge: Clinique Concealer: YSL og Revlon Øyenskygge: Alt fra HM til Chanel
Impala Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Hår: Kerastase Ansikt: Biotherm's Biopur serie Kropp: Nivea Mascara: Lancome Øyenskygge: Estee Lauder og Clinique Concealer: Helena Rubinstein og YSL Foundation: Lancome Pudder: Lancome, Shiseido Eyeliner: Clinique, Chanel Rouge: Dior
Smilla78 Skrevet 2. februar 2006 #12 Skrevet 2. februar 2006 For tiden: Hår: Redken all soft, redken anti snap leave in kur og tigi camera ready antifrizz spray. Kropp: Vaseline Intensive Care dusjsåpe og bodylotion fra body shop og clinique Ansikt: Lancome Pure Focus, Clinique Dramaticly different og Idealist base fra Estee Lauder. Foundation: Teint Idole Ultra og puerluxe når pakka kommer. Consealer: HR magic og Estee Lauder Ideal light Øyenskygge: Chanel, maybelline, Lancome, Make up store, Estee Lauder og pureluxe når pakka kommer. (Har MANGE øyenskygger jeg bytter på) Kajal: Lancome Mascara: YSL, Nivea Maximpact, Lòreal Lash Architect, Lancome Hypnose. (bytter på) Øyenbryn: HR eyebrow pencil Solpudder: Guerlain Pudder: Guerlain. Lipliner: Estee Lauder Leppestift: Nivea og lancome Lipgloss: Lòreal Glam Shine, juicy Tubes, Max factor og Clinique. (bytter på) Det var vel det tror jeg.
Morea Skrevet 2. februar 2006 #13 Skrevet 2. februar 2006 Hm.. Noen prodkter er skikkelige stayere for meg, noen skifter jeg ofte, men i alle fall: Hår: Redken color extend, Redken "glattekrem", redken volumspray, Ansikt: Shisheido renseserie, helena rubinstein øyekrem, konzoki ansiktskrem Kropp: Biotherm Mascara: Faux cils eller Diorshow Øyenskygge: vanligvis Chanel, men også noe Shu Uemura (hvis jeg er i det gale hjørnet, de er ofte ganske spesielle) Solpudder: Dior Foundation: Biotherm, Helena Rubinstein eller Shu Uemura (her bytter jeg ofte) Concealer: YSL
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 4. februar 2006 #14 Skrevet 4. februar 2006 Shampo: Alterna Caviar Balsam: Loreal Elvital Hårskum: Loreal (rød m/solfaktor) Ansiktsrens: Decleor Harmonie Dagkrem: Decleor Harmonie Nattkrem: Jojobaolje Øyekrem: Nivea(dag) og Estee Lauder(natt) Kroppssåpe: Natyrsan Refreshing(?) Kroppsspay: The Body Shop Bodylotion: Oppstrammende fra Decleor og jojobaolje Håndkrem: Estee Lauder, Clinique og Lumene Neglolje: depend sesamolje Neglelakk: Depend og Lancome Farget ansiktkrem: Dermalogica Treatment foundation Solpudder: Versace Maskara: H&M og Biotherm Lipbalm: H&M, Jason(helsekost) og Biotherm Flytende eyeliner: YSL Øyeskygger: Chanel og HR(pulverskygge) Skimrende løs(sol)pudder: Revlon Bruker vanligvis bare farget dagkrem,solpudder,maskara og lipbalm på dagtid. Når jeg skal pynte med litt ekstra,plusser jeg på med skimrende bronsepudder,flytende eyeliner og øyeskygger.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #15 Skrevet 4. februar 2006 Hår: Wella shampo og balsam(skal kjøpe meg bedre når jeg får bedre råd), Tigi chocolate head hårkur, Sebastian potion 9 Hud: Rosenkrem fra Dr.hasucha, og tester ut forskjellige produkt fra dyrolys. Skal kjøpe meg fullt hudpleie sett denne mnd, gler meg!(ikke dyrolys da) Sminke Foundation: Clarins true comfort foundation Concealer og highlighter: Versace duo concealer and highlighter Rouge: Dior krem rouge Øyenskygge: Chanel spices Eyeliner: Lancome Mascara: Nivea Lipper: En amerikansk lipgloss/behandling. Kjempe god! Kropp: Body shop dusjsåpe i flaske.
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #16 Skrevet 4. februar 2006 Shampo: Lee Stafford 2nd day hair shampoo Balsam: Lee Stafford 2nd day hair conditioner Hårskum: Nicky Clarke Hairomatherapy Hårspray: Gode gamle Elnett Ansiktsrens: GALATÉIS CLARTÉ fra Lancôme Tonic: TONIQUE CLARTÉ fra Lancôme Dagkrem: Aqua Fusion SPF 15 fra Lancôme Dusjsåpe: LUX Dancing Light Shower Cream for øyeblikket.. Kroppsspay: L´oreal Plénitude Hydrafresh Bodylotion: CARESSE LAIT CORPS fra Lancôme Foundation: Maybelline New York dream matte mousse Pudder: Max Factor Creme Puff Maskara: DiorShow og Lumene Star Effect Lipgloss: DiorKiss eller Lacôme Juicy Tubes Kajal: Perfiladpr Ojos Øyeskygger: Dior eller fra Art Deco Rouge: Maybelline expertwear blush Eyemake-up-base: Lumene Eye Makeup Base Parfyme: Escada Ibiza Hippie eller Rockin Rio / Cacharel Amor amor
Gjest Aimable Amie Skrevet 4. februar 2006 #17 Skrevet 4. februar 2006 Gidder ikke ramse opp alt jeg bruker - vil bare ta med hårproduktene. Jeg bruker Wella SP volum-shampo Goldwell volum-mousse Wella High hair pearlgloss Loeral TecNiArt Finish spray Kjøper alt bortsett fra Goldwell hos Lookfantastic - et glimrende handlested. Får varene to dager etter bestilling - og har aldri betalt toll tiltross for at jeg nesten alltid kommer over 200 kroner. Brukte tidligere Kerastase - men de produktene er altfor tunge for mitt hår - jeg må ha masse volum
Little sister Skrevet 4. februar 2006 #18 Skrevet 4. februar 2006 Hår: Kerastrase Shampo, balsam, kur, blow-dry protection (bytter på seriene) Shinespray: Tigi headrush Varmebeskyttende spray: Sebastian Serum: Bio+ Kropp: Dead sea magik (såpe, lotion, peeling) Handkrem: Neutrogena Neglelakk: ToneLise Parfyme: Versace, Amor Amor (sommer-utgaven) Ansikt: Ansiktskrem: Sans Soucis Funtation: Lancome Adaptive Solpudder: Lancome (har såå lyst å prøve guerlain, men de finnes ikke her i byen) Rouge: Lancome blush subtil Mascara: Diorshow (skal prøve kanebo 38 grader med volum neste gang) Kajal: Lancome Øyenskygge: Biotherm Consealer: Dior skinflash Lipgloss: Lancome Juicytubes, Diorkiss, Loreal glam shine
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #19 Skrevet 4. februar 2006 Jeg varierer veldig og er lite trofast. Her er hva jeg bruker for tiden: *HÅR: Redken All Soft shampoo, Soft Ends leave-in og Anti-Snap. *KROPP: Nivea dusjolje, Jojobaolje og Biotherm bodylotion. *ANSIKT: Rensemelk og rensekrem fra Dr.H, Dermalogica Skin Smoothing Cream + jojobaolje. *ROUGE: Clinique (farge som dessverre har gått). *FOUNDATION: Chanel Vitalumiere og Bare Minerals. *CONCEALER: H.Rubinstein Magic Concealer *LIPGLOSS: Biotherm (klisser ikke). *LEPPESTIFT: Chanel Hydrabase og Aqualumiere. *ØYENSKYGGE: Chanel og Make Up Store. *KAJAL: Dior. *EYELINER: YSL. *SOLPUDDER: Guerlain. *HÅNDKREM: Ahava. *LEPPEPOMADE: Weleda Everon. *MASCARA: YSL faux cils.
Søtpotita Skrevet 4. februar 2006 #20 Skrevet 4. februar 2006 Hår: Redken, Loreal og Matrix. Ansikt: vaskegel frå Dior, tonic frå Nivea (Snart Dr.Hauscka), ansiktskrem frå Lancome og augegel frå Body Shop. Mascara: Gosh lift`n shape. Foundation: Kanebo (fluid eitt eller anna) Lepper: Juicy Tubes frå Lancome, lipgloss/balm frå YSL, leppestift frå Chanel (og eigentleg mange andre...). Kropp: Palmolive og Lux i dusjen og Body Butter etterpå. Rouge: Ein frå Loreal og shimmerkuler frå Body Shop. Concealer: Body Shop. Øyenskygge: HM, Chanel, Body Shop, Make up Store, Lancome...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå