AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #41 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 13.50): Starter med å si at jeg vet at ingen kan gi meg en diagnose her, men lurer på om noen har hatt samme symptomer? Har selvsagt vært til lege og det er sendt henvisning til nevrologisk avdeling, men ikke hørt noe ennå. Har i rundt 6 mnd hatt ekstremt med leamus og muskelrykninger i hele kroppen. Det foregår hele tiden og flytter seg rundt, fra hodebunn til føttene. Overleppen kan dirre, en finger fyke opp, hele leggen vibrerer osv. Har nålestikk i kroppen. Mest i hender og føtter, men også ellers i kroppen. Det kan være forsiktige stikk, eller som kniver opp gjennom beina. Konstant indre vibrering i lår og legger, som en mobil som vibrerer innvendig. Dårlig hukommelse og lite energi. Har vært plaget med svimmelhet i 10 år. Kan føle meg ustø. Ligger jeg på ryggen i sengen er det som å ligge i en vuggende båt. Klarer stort sett ikke å holde gaffel/skje stille, da tommelen vibrerer når den brukes. Får ekstremt fort melkesyre i armer og bein, bare av å pusse tenner eller gå opp en trapp. Dette har kommet siste måneden. Har tatt alt mulig av blodprøver og alt er bra. Har heller ikke borreliose som er sjekket. Magnesiumnivå er normalt. Tar magnesiumtilskudd likevel, men hjelper ikke. Setter pris på innspill😔 Anonymkode: 68f08...ca2 Samme som deg, men også store mageproblemer, POTs og synsforstyrrelser + litt annet småsnacks. Har diagnosen ME. Utredet i hue og ræva. Du kan jo sjekke ut B12 -selvom du ligger innafor så kan du ha funksjonell mangel. Anonymkode: 5c34c...47e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #42 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 13.50): Starter med å si at jeg vet at ingen kan gi meg en diagnose her, men lurer på om noen har hatt samme symptomer? Har selvsagt vært til lege og det er sendt henvisning til nevrologisk avdeling, men ikke hørt noe ennå. Har i rundt 6 mnd hatt ekstremt med leamus og muskelrykninger i hele kroppen. Det foregår hele tiden og flytter seg rundt, fra hodebunn til føttene. Overleppen kan dirre, en finger fyke opp, hele leggen vibrerer osv. Har nålestikk i kroppen. Mest i hender og føtter, men også ellers i kroppen. Det kan være forsiktige stikk, eller som kniver opp gjennom beina. Konstant indre vibrering i lår og legger, som en mobil som vibrerer innvendig. Dårlig hukommelse og lite energi. Har vært plaget med svimmelhet i 10 år. Kan føle meg ustø. Ligger jeg på ryggen i sengen er det som å ligge i en vuggende båt. Klarer stort sett ikke å holde gaffel/skje stille, da tommelen vibrerer når den brukes. Får ekstremt fort melkesyre i armer og bein, bare av å pusse tenner eller gå opp en trapp. Dette har kommet siste måneden. Har tatt alt mulig av blodprøver og alt er bra. Har heller ikke borreliose som er sjekket. Magnesiumnivå er normalt. Tar magnesiumtilskudd likevel, men hjelper ikke. Setter pris på innspill😔 Anonymkode: 68f08...ca2 Ekstrem og langvarig B vitamin mangel kan gi nevrologiske utslag på det viset. Anonymkode: b66a7...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå