Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Har lest flere tips på nett og har gjort som de sa der. Skulle la det virke til det var ferdig med å boble og skylle med masse vann...men det bobler ikke i det hele tatt. Blir bakepulver bedre? Har noen gjort dette og har tanker om det?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Da jeg gjorde dette tullet her, laget jeg bare blokkeringen større. Rørlegger kom og flira iitt, han hadde sett maaaange helle alt mulig ned i sluk i håp om å løse opp ting, men ofte er det mye, ligger kronglete til, og lagrer seg opp over tid. Han staka gjennom ordentlig, det er nå 7 år siden og det renner fortsatt flott. Ved minste tegn til tett vask så ringer jeg bare ham igjen ass. Anonymkode: 31799...435
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Mudin eller flytende plumbo. Hold deg unna kjerringråd som fort kan skade mer enn hjelpe. Mulig blokkeringen nå har satt seg og staking/rørlegger er eneste løsning nå. Hvilket rør er det? Vannlåsen til kjøkkenvasken kan du selv demontere, rense og sette på plass igjen. Mine tanker er mer kjemi inn i grunnskolen, takk. Kanskje da folk vil skjønne hvorfor noen tiltak er bedre enn andre. Anonymkode: c3b95...42b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå