AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #501 Del Skrevet 3 timer siden tirben skrev (På 20.2.2024 den 11.42): Med det mener jeg, hva er det folk som ikke er derfra tenker på når de hører navnet på hjemstedet ditt? Den hissige pungjokken i mosseskauen Anonymkode: d6b96...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #502 Del Skrevet 3 timer siden Maia70 skrev (9 minutter siden): Fotballaget Natur og friluftsliv Saft og syltetøy Dette burde være enkelt... Sogndal Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #503 Del Skrevet 3 timer siden ashley jackson skrev (17 timer siden): Min hjembygda er kjent for Funkygine Ålesund? eller Jessheim? Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 3 timer siden #504 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sogndal Anonymkode: bea8b...ce0 Jau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #505 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tipper du bor i Enebakk 😉 Anonymkode: 0e905...210 Fra Sagene? Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #506 Del Skrevet 3 timer siden At det er Norges kaldeste sted. Anonymkode: d929c...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #507 Del Skrevet 3 timer siden Fjugur skrev (På 20.2.2024 den 16.48): Stor tetthet av Teslaer, dyre boliger, høy gjennomsnittlig inntekt og "kæksete" oppførsel Grorud Anonymkode: c7b85...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #508 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 19.43): Født og oppvokst: Nordkantkatedralen Bor nå: skog. Mye skog. En av de største kommunene i Akershus i utstrekning. Anonymkode: 293a8...a00 Oppvokst på Sagene Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #509 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At det er Norges kaldeste sted. Anonymkode: d929c...7cc Karasjok? Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #510 Del Skrevet 3 timer siden I min hjemkommune ligger Norges mest berømte barnehage 🥴 Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #511 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fra Sagene? Anonymkode: bea8b...ce0 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppvokst på Sagene Anonymkode: bea8b...ce0 Stemmer! 😊 men hvor bor jeg nå da? Anonymkode: 293a8...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #512 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stemmer! 😊 men hvor bor jeg nå da? Anonymkode: 293a8...a00 Eidsvoll? Anonymkode: bea8b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #513 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eidsvoll? Anonymkode: bea8b...ce0 Nei Anonymkode: 293a8...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 49 minutter siden #514 Del Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): I min hjemkommune ligger Norges mest berømte barnehage 🥴 Anonymkode: bea8b...ce0 Jeg tipper Bjugn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente77 Skrevet 36 minutter siden #515 Del Skrevet 36 minutter siden Maia70 skrev (2 timer siden): Fotballaget Natur og friluftsliv Saft og syltetøy Dette burde være enkelt... Sogndal ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #516 Del Skrevet 28 minutter siden Verdens største hoppbakke. Anonymkode: c34a8...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå