AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #21 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Forstår jo veldig godt at sekretærer er inne og at det er med god grunn. Det er sikkert 30 forskjellige sekretærer som har vært inne siste 6 mnd men det har vært på avdelinger jeg har hatt kontakt med på ett vis. Men hun son har vært inne nå jobber på en avdeling hvor jeg aldri har vært og ikke har noe relasjon til min sykdom. Så kan ikke skjønne hva hun skal inn der etter. Anonymkode: f6e4b...664 Er det noen du kjenner da? Hvis ikke hadde jeg ikke brukt så mye energi på å bekymre meg for om det er snoking.. Anonymkode: 165b7...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #22 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er heller ikke lov... Så helt sykt at personen skriver dette på ett forum... Anonymkode: b63c9...38f Jeg skriver det ikke på forumet for å si at dette er greit, men for å forklare hvorfor man noen ganger kan få opp ukjente navn uten at det trenger å være snoking. Dessverre er det slik i det offentlige helsevesenet at det ofte tar utrolig lang tid å få fungerende utstyr på plass. Det skrives avvik, men burde nok skrives enda flere (Dessverre er avviksskriving nok en ting som tar tid). Når en pasient får sterke smerter, og trenger smertelindring fort er det lett å tenke at det beste vil være å låne pcen til en kollega for å sjekke ordinasjon og samtidig få dobbeltkontroll(som man trenger på sterke medikamenter og injeksjoner), enn å logge på egen pc som kan ta 5 minutter. Tipper også at pasienten som vrir seg i smerte synes dette er beste løsning der og da. Men det er jo egentlig ikke greit. Og at en burde ha enda bedre løsninger som funger, ja absolutt! Så at folk gir tilbakemeldinger når noe ikke er som de skal, er kjempe bra! Heier virkelig på saklige tilbakemeldinger. Men bare husk at det ikke alltid hjelper å henge ut helsepersonellet, da jeg tipper det i de fleste tilfeller er systemene og rutinene som fungerer dårlig, og beskjedene må lengre opp i systemet enn til den ansvarlige sykepleieren den dagen. Anonymkode: 70951...b4b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #23 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan være så mye. Kanskje psykiateren din har spurt om råd? Kanskje det har vært diagnosesjekk, eller det kan være mtp på videre behandling. Anonymkode: 38e1d...4fd Det var jorunalnotat fra da en ny medisin ble utskrevet. En hanske uvanlig medisin. Kan hende psykiateren ba om godkjenning for det, eller at klinikkoverlegen var inne å sjekket hvorfor noen hadde fått denne medisinen for å etterse at den var skrevet ut på rett indikasjon? Anonymkode: 24cc4...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå